Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Arsenal - Tottenham Hotspur 17.11.12 kl 13:45

PL: Arsenal - Tottenham Hotspur 17.11.12 kl 13:45 7 år 10 måneder ago #3883

• Nick Halden
  • Nick Halden's profilbilde
madbitt skrev:
Anton skrev:
Nayim skrev:
Skremmende hvordan Dempsey bare snur og lunter tilbake når Bale scorer, istedenfor å ruse inn i målet og hente ballen. Har aldri hatt en Tottenhamspiller så langt oppi halsen som den klovnen der. Få han ut av klubben ved første anledning.

Ja jeg forstår fan ikke hva som feiler fyren. Attitude som skriker "whatever".

Hadde det bare vært det så. Det ser jo ut som om det å spille for Tottenham er like spennende som å se maling tørke. Ser helt apatisk ut. Jeg så ikke mannen noe særlig i Fulham - mulig han rett og slett bare har sånn kroppspråk?.
Jeg har flere ganger uttrykt min bekymring for Dempsey (før han kom til Spurs, er ikke aktiv på TV nå lenger).
Alltid vært en ufin spiller, en diver, en som alltid sutrer og påvirker dommeren. Var på gråten da han ble signert, og er på gråten hver gang jeg ser han stå fotball for Spurs. Aldri vært god nok for Spurs, kommer aldri til å bli god nok for Spurs.

Men ang. kroppspråket så er han kanskje bare typen som er litt kæxig, litt "whatever". Berba hadde ikke akkurat verdens beste kroppspråk han heller, men du verden for en spiller.
There's only one Keano!

The Future Is Bright, The Future Is Blue And White.

306-123 RK
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

PL: Arsenal - Tottenham Hotspur 17.11.12 kl 13:45 7 år 10 måneder ago #3889

• Sir Bill
  • Sir Bill's profilbilde
Nick Halden skrev:
Men ang. kroppspråket så er han kanskje bare typen som er litt kæxig, litt "whatever". Berba hadde ikke akkurat verdens beste kroppspråk han heller, men du verden for en spiller.

Og når man er en spiller av Berbatovs format kan man liksom koste på seg noen slike divanykker. Når man derimot er gjennomført middelmådig er det greit å veie opp for manglende begavelser med litt ordentlig attitude.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.