Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: FA: Middlesbrough-Totteham 5/1 @ 15.01

FA: Middlesbrough-Totteham 5/1 @ 15.01 8 måneder 3 uker ago #79206

• HH
  • HH's profilbilde
Jeg skulle gjerne ha utfordret Pochettino til det samme - hva betyr det når man sier den slags?

Skjønner at Pochettino ikke kunne si at spiller X og Y må ut offentlig, men hvis man er "enig" med Pochettino hvem er det vi snakker om?

Og hvis man er "enig" med Pochettino fraskriver det manageren ansvaret til å få det beste ut av det man har? For uansett hvor mye man elsker Pochettino er det vel få som mener han fikk det beste ut av laget denne sesongen?

Pochettino tar ut troppen. Han sendte Adebayor og andre rett ut. Hvorfor skulle han ikke ha myndighet til å gjøre det sommeren 2019 hvis han hadde det i starten av sin karriere i Tottenham?

Jeg har selv lederansvar i min jobb. Er det slik at man alltid er fornøyd med alle de som rapporterer til en? Er man alltid fornøyd med sin sjef og hans/hennes sjef? Selvsagt ikke. Men for meg er noe av det viktigste en leder gjør er å svelge i seg ting man ikke kan gjøre noe med og få det beste ut av det som er igjen. For meg sviktet Pochettino fullstendig på det den siste tiden som Tottenhammanager. Det betyr ikke at andre også evt. sviktet, men det fraskriver ikke Pochettino ansvar for hans oppførsel og prestasjon(er).
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: Øystein Svensen, Dougie

FA: Middlesbrough-Totteham 5/1 @ 15.01 8 måneder 1 uke ago #79305

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde
Vi kan vel bare resirkulere denne tråden for i kveld?

Tror vi kjører full pupp i kveld!
Kanskje Lucas får hvile fra start og Lamela kommer inn? Eventuelt at Son får hvile?

Bare å kjøre på! Vi trenger årets første seier!!
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.
Følgende bruker har takket deg: CWaddle

FA: Middlesbrough-Totteham 5/1 @ 15.01 8 måneder 1 uke ago #79306

• Osvaldo
  • Osvaldo's profilbilde
Gazzaniga, Tanganga, Sanchez, Vertonghen (C), Sessegnon, Dier, Winks, Lo Celso, Eriksen, Lamela, Lucas.

Dier og Winks altså. Og Eriksen får starte.
COME ON YOU SPURS!!
51,61,21?
Følgende bruker har takket deg: CWaddle

FA: Middlesbrough-Totteham 5/1 @ 15.01 8 måneder 1 uke ago #79307

• Nils-Rune
  • Nils-Rune's profilbilde
Og 18 år gamle venstreback Dennis Cirkin er på benken. Fra Spurs.co. uk
Dennis
CIRKIN
Born: 06 April 2002 (Dublin, Ireland)
Born in Ireland, Dennis Cirkin moved to London aged three, attending Wanstead High School.
A talented left-back who reads the game well and isn't shy of pushing forward to support the attack, he featured regularly for the Under-16s in 2017/18, scoring seven goals.
He made 14 appearances for our Under-18s in 2018/19, including a start in the first ever football match to be played at our new stadium as we beat Southampton Under-18s 3-1 in a Test Event match there in March, 2019. His two goals during that campaign both arrived in a 5-1 win at Swansea City in August, 2018, while he played a key role at the back as we secured a second-place finish in the table. Battling away against PAOK in the UEFA Youth League in February, 2019
He also played two games apiece in the Under-18 Premier League Cup and FA Youth Cup and made four appearances in the Under-19 UEFA Youth League, including starts away to Barcelona, PAOK and FC Porto. Having also played once for our Under-23s in the Premier League International Cup, he made five appearances at that level in the Premier League 2 during the second half of that season.
He has represented England at Under-16 and Under-17 levels.
Siste endring: 8 måneder 1 uke ago av Nils-Rune.

FA: Middlesbrough-Totteham 5/1 @ 15.01 8 måneder 1 uke ago #79308

• spurs_90
  • spurs_90's profilbilde
Parrott ikke i troppen.

FA: Middlesbrough-Totteham 5/1 @ 15.01 8 måneder 1 uke ago #79309

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde
spurs_90 skrev:
Parrott ikke i troppen.

Tenk hvis han hadde score og fått oss videre, da hadde aldri Levy kjøpt noen ny spiss til José?
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.

FA: Middlesbrough-Totteham 5/1 @ 15.01 8 måneder 1 uke ago #79310

• Osvaldo
  • Osvaldo's profilbilde
Litt spent på hvordan kampplanen er i dag. Skal vi styre kampen med Dier og Winks sentralt og en giddalaus Eriksen litt foran? Eller skal vi ligge lavt og satse på kontringer hjemme mot Boro. Redd det kan bli en lidelse og 90 min med tversoverpasninger og stanging mot heltent og lavtliggende bortelag. Også er jeg litt usikker på hvem som skal score målene i dag.
COME ON YOU SPURS!!
51,61,21?

FA: Middlesbrough-Totteham 5/1 @ 15.01 8 måneder 1 uke ago #79311

• mka07
  • mka07's profilbilde
Deilig å se at Lamela og Lo Celso presser på, fortsetter der dem slapp forrige kamp. Så får vi håpe at vi slipper mere rot defansivt resten av kampen, men har mine tvil.

FA: Middlesbrough-Totteham 5/1 @ 15.01 8 måneder 1 uke ago #79312

• HH
  • HH's profilbilde
Selvsagt svakere motstand enn vanlig, men hjelper å ha folk med litt intensitet på banen.

Jeg er ingen stor fan av Lamela (altså elsker innsatsen, men jeg mener kvaliteten er så som så), men utrolig nyttig nå som laget trenger litt guts. Og så håper jeg han motbeviser meg kamp etter kamp bare han holder seg frisk.

FA: Middlesbrough-Totteham 5/1 @ 15.01 8 måneder 1 uke ago #79313

• Osvaldo
  • Osvaldo's profilbilde
Kjøre en synstest på Sanchez? Han sliter voldsomt med å beregne en ball som kommer flyvende i en slak bue mot han. Har skjedd to ganger allerede i dag, og ikke noe nytt heller.
COME ON YOU SPURS!!
51,61,21?
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles