Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Tottenham(7) - Liverpool(1) 11/1 kl. 18:30

PL: Tottenham(7) - Liverpool(1) 11/1 kl. 18:30 9 måneder 2 uker ago #79290

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Ser at Edvardsens oppsummering av kampen (jada, jeg vet) er at det burde vært rødt på Robertson i taklingen på Tanganga. Jeg er ikke alltid enig med Edvardsen, og hadde ikke protestert om det bare blei gult, men det gule synes jeg er klart.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

PL: Tottenham(7) - Liverpool(1) 11/1 kl. 18:30 9 måneder 2 uker ago #79291

• HH
  • HH's profilbilde
Uten Kane og N'Dombele så var det det greit.

Greit at Lamela gir litt energi. Han må gjerne spille pga det, men som vanlig ubrukelig når det gjelder i nærheten av mål. Også slik at det er enklere å komme inn med friske ben mot slitne forsvarere.

Lo Celso ber om ball. Det er litt befriende selv om han også bommer når det gjelder.

Siste del av kampen der holder mot de fleste lag. Må virkelig håpe troppen føler det slik og gyver skikkelig løs på neste kamp.

PL: Tottenham(7) - Liverpool(1) 11/1 kl. 18:30 9 måneder 2 uker ago #79292

• HH
  • HH's profilbilde
Mulig det er rødt. Men for meg ser det ut som han sparker ballen så havner Tanganga "under" foten hans. Jeg trodde Tanganga hadde taklet Robertson live. At jeg muligens så det feil gjør ikke at dommeren gjorde en grei jobb, men synes bare det var en litt merkelig kamp å påpeke dommeren i. Liker at han ikke blåser den ihjel. Flere tilfeller hvor Liverpool tydelig klagde på å ikke få frispark også.

PL: Tottenham(7) - Liverpool(1) 11/1 kl. 18:30 9 måneder 2 uker ago #79293

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Det var bare en sekvens på en 5-6 minutter hvor han ikke blåste for helt åpenbare ting, hvor jeg tenkte han var blitt for gammel og lei. På ingen måte no klage på dommeren for at vi ikke vant, bare en observasjon.

PL: Tottenham(7) - Liverpool(1) 11/1 kl. 18:30 9 måneder 2 uker ago #79294

• Osvaldo
  • Osvaldo's profilbilde
Jeg har sagt den siste uken at noe mindre enn tre-måls tap ville overraske meg. Og i dag ble jeg overraska. At vi var med i kampen helt inn hadde jeg ikke trodd. Etter 2.omgangen satt jeg med en følelse av at vi snøt oss sjøl for både ett og kanskje tre poeng.

Liverpool spiller ikke sin beste kamp i dag men forskjellen på lagene er egentlig veldig stor om dagen. De gjør noen uvanlige feil som vi er nær ved å utnytte. Jeg satt og håpet på en reprise fra 1.nov 2008 i Redknapps tredje kamp (faktisk en opplevelse på min topp 5-liste). Son sin miss kan forklares med TA-A sin oppofrelse, men at Lo Celso ikke treffer mål med venstrefoten sin skjønner jeg ikke. Ett poeng i dag hadde nok betydd mye. Veldig spent på hvordan spillergruppa tar dette tapet. Egentlig et steg i riktig retning men likevel null uttelling.

Nå har JM eksperimentert med ganske mange spillere og formasjoner. Men usikker på om han finner noe å bygge videre på eller om det blir noe nytt til hver kamp.

Positivt i dag synes jeg var Gazza (prikkfritt?), Tanganga (Kan vi kreve mye mer av en debutant?) og at vi klarer å skape uro der fremme med eksplosive kontringer. Vi skaper faktisk ganske mye mot verdens beste fotballag.

Negativt er sentralt der vi har en stor case. Hvem skal vi spille med der når vi skal styre kamper samtidig som Siss og NDombele er skadet? Sitter også med en følelse av at Toby er over the top og ikke den bautaen han har vært. Forsvaret som helhet var ikke krise i dag og klarte å få brukbar kontroll på angrepstrioen deres. Det var ikke mye de skapte i 2.omg. Tror likevel det bør handles.

Mange tanker i hodet etter denne kampen og dette ble sikkert mye vrøvl, men tror faktisk vi bør være fornøyd med dagens taktikk, innsats og skapte sjanser.
COME ON YOU SPURS!!
51,61,21?
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles

PL: Tottenham(7) - Liverpool(1) 11/1 kl. 18:30 9 måneder 2 uker ago #79295

• mka07
  • mka07's profilbilde
Noen som vet om taklinga til Robertson ble VAR sjekka?

(Eller hvorfor dem evt ikke tok seg tid til å sjekke den grundig?)
Siste endring: 9 måneder 2 uker ago av mka07.

PL: Tottenham(7) - Liverpool(1) 11/1 kl. 18:30 9 måneder 2 uker ago #79296

• Christian
  • Christian's profilbilde
mka07 skrev:
Noen som vet om taklinga til Robertson ble VAR sjekka?

(Eller hvorfor dem evt ikke tok seg tid til å sjekke den grundig?)

Den ble ikke sjekka. Merkelig nok. Hvorfor vet jeg ikke.

PL: Tottenham(7) - Liverpool(1) 11/1 kl. 18:30 9 måneder 2 uker ago #79299

• erlands
  • erlands's profilbilde
  • Gin'Sa'Tonic
MÅ bygge videre på gårsdagen , møtte et enormt pool lag og klaret og kjempe oss til meget jevn
match ettervært samt flere spillere på gang . Mourinhos stramme opp Alli og Son nå og ta middlesb
og 2 seiere før man c matchen så er vi værtfall ikke ferdigspilt enda .
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles