Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Spurs-Norwich

PL: Spurs-Norwich 6 måneder 1 uke ago #79451

• Loyd
  • Loyd's profilbilde
  • AKA rihno...
mka07 skrev:
Loyd skrev:
3 poeng. Det var vel det eneste vi fikk ut av denne kampen. Hvis noen var i tvil om Poch sin gameplan, kan noen forklare meg Mourihno sin?

Skal absolutt nyte de 3 poengene altså, men dette er så langt fra overbevisende man kan komme.

Mye å rydde opp i etter Pochettino. Kan du forklare meg Pochettino sin gameplan siste året?

Pochettino var klar på at det måtte ryddes opp, så han hadde også utfordringer med å få laget til å spille fotball. Noen mente det var Poch sin feil og at en ny manager ville få ting på stell. So far? Not so much.

Gidder ikke å starte en Poch/Mourihno krangel. Må bare ytre min frustrasjon igjen over at han fikk sparken.
Some day...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

PL: Spurs-Norwich 6 måneder 1 uke ago #79452

• mka07
  • mka07's profilbilde
Nei men rart man ikke klagde på samme greia under Poch da. Lite "hva er gameplanen til Poch egentlig?"

Synes det har vært noen ting å ta med seg noen kamper nå, f eks at vi kollektivt presser tidvis. Så får vi håpe at vi snart kan presterte gjennom en hel kamp og se solide ut. Det er ei stund siden nå.
Følgende bruker har takket deg: tenor

PL: Spurs-Norwich 6 måneder 1 uke ago #79453

• Osvaldo
  • Osvaldo's profilbilde
Dougie skrev:

Ang Eriksen; jeg fulgte (nær sagt heldigvis) aldri klubben på det glade nittitall, men jeg har fortsatt sett mye rart ikle seg den liljehvite drakta. Det innhoppet han hadde idag står ikke tilbake for noe av det. Trist at det skulle ende sånn, men dette må da være siste gang han spiller for oss.
Det har vi sagt en stund :silly: :)
COME ON YOU SPURS!!
51,61,21?

PL: Spurs-Norwich 6 måneder 1 uke ago #79454

• Osvaldo
  • Osvaldo's profilbilde
6 poeng opp til 4.plassen. Blir vel oss, Chelsea og Man U som kjemper om den. Fortsatt håp ettersom det er sensasjonelt lavt nivå på konkurrentene om denne plassen.

Kampen i dag, prestasjonen, er altfor dårlig. Husker vi satt hele forrige sesong og ventet på at det skulle løsne for oss. Vi venter fortsatt, men situasjonen hos de to andre gitt vil jeg si at vi kan fortsette å håpe.
COME ON YOU SPURS!!
51,61,21?
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles

PL: Spurs-Norwich 6 måneder 1 uke ago #79455

• tenor
  • tenor's profilbilde
Dette er noe av det svakeste jeg har sett av Spurs i det siste. Vi greidde å dra i land tre poeng, der stopper det. MP hadde vel også greidd det? Vi driver med nøyaktig det samme. Bedre å spille sidelengs og bakover. Når man ikke har noen som ser løsningen på dette, eller noen som våger å ta muligheten, ja da blir det slik. Ære være tre poeng, men noe CL blir det sannsynligvis ikke? Og jeg er ikke sikker på om DL har fått et snev av a...……?

PL: Spurs-Norwich 6 måneder 1 uke ago #79457

• erlands
  • erlands's profilbilde
  • Gin'Sa'Tonic
Jaa vi var svake igår
Jaa mange underpresterer , men vi måå og Mourinho
Må se fremover og luke ut feil og løse dette La oss ta det positive :
Lloris tilbake
Lo Celso meget god igår, så bye bye Eriksen ..
Aurier,Alli,Alderw på rett vei
Fernandes inne og igang og kanskje Jose nå ?
NDombele på vei tilbake
Og en ting til, alle hudfletter alt igår og ja var svakt igår men på 1-1 etter at norw tok over , klarte vi og snu det og avslutter bra siste 15min . Smarte og taktiske etter og fått 2-1 og med spiss i laget så fort skort 3 eller 4 igår..
Vi klarte og vinne på viktig dag , det klarte ikke Chelski,Man u . + til Mourinho !
Alle sliter iår foruta pool og Leicester, få ut Eriksen nå, all inn Lo Celso der nå og inn med Jose så kan jeg sier kan vi være med i kampen om 4 plassen til mai .

Coys !
Siste endring: 6 måneder 1 uke ago av erlands.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, Arvid

PL: Spurs-Norwich 6 måneder 1 uke ago #79460

• HH
  • HH's profilbilde
Helt utrolig merkelig sesong. Det unnskylder ikke våre prestasjoner, men hvordan Utd taper 2-0 hjemme mot Burnley, Chelsea og Arsenal ser til tider helt ubrukelig ut osv. Jeg skjønner ikke hvordan fire så store og rike lag med så mange gode spillere kan være så dårlige samtidige. At ett eller kanskje to lag kan slite fordi noe bare kollapser er en ting. Det skjer alle, men fire samtidig?

Det positive for oss er at selv med Vertonghen så ser vi bedre ut bakover. At vi igjen slipper inn et idiotmål er på grensen til komisk. Klarer vi derimot å opprettholde dette defensive spillet så har vi alltid en sjanse for 3 poeng. Slipper man inn 0 eller 1 mål så er man alltid med i kampene. Vi kommer ikke til å plutselig bli veldig sexye denne sesongen, men skulle vi holde deg bakover kan vi kanskje ha flaks å akkurat klare 4. Jeg tror det ikke, men ikke helt umulig.