Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: FA Cup: Southampton - Tottenham 25.01

FA Cup: Southampton - Tottenham 25.01 5 måneder 4 uker ago #79815

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde
RH skrev:
Slapp av. Vi er på rett vei med Mourinho.

:woohoo:
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

FA Cup: Southampton - Tottenham 25.01 5 måneder 4 uker ago #79816

• HH
  • HH's profilbilde
Hvordan klarer noen å dra fram Winks som han som skal ut? Vår suverent beste spiller etter mitt syn. Tanganga og Alderweireld var vel ok. Resten ikke mye å skryte av av de som startet kampen.

FA Cup: Southampton - Tottenham 25.01 5 måneder 4 uker ago #79817

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Er vel såvidt borti, men ser jo hva Son skal ha der allerede før han mottar ballen. Grei, men billig.

Må jo berømme moralen om ikke annet. Spillemessig har ikke Mou klart å forbedre stort mye, men hva gjelder lagmoral er det en klar forbedring.

Dele-byttet avgjørende, men likte også det jeg så av Gedson. Ikke trengt mange cameos på å vise at han er bedre enn Sissoko, og den lille detaljen på slutten hvor han drar en flikk over Soton-spilleren for så å legge seg ned på matta og skurke det til, treffer nok Mou midt i hjertet.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"

FA Cup: Southampton - Tottenham 25.01 5 måneder 4 uker ago #79818

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde
Skjønner ikke helt hvordan vi vant den kampen, men det var vi som hadde krefter på slutten.
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.

FA Cup: Southampton - Tottenham 25.01 5 måneder 4 uker ago #79819

• mka07
  • mka07's profilbilde
Løftet oss veldig etter 1-2 målet. Veldig bra bytter av Mourinho i dag.

FA Cup: Southampton - Tottenham 25.01 5 måneder 4 uker ago #79820

• Leifen
  • Leifen's profilbilde
Jeg synes Luka jobber knallhardt under vanskelige arbeidsforhold. Spurs beste sammen med Llories

FA Cup: Southampton - Tottenham 25.01 5 måneder 4 uker ago #79821

• HH
  • HH's profilbilde
Lucas skal ha for innsatsen, og målet retter opp mye, men tragisk ellers. Helt forferdelig dårlig. Greit at han ikke kan vinne hodedueller osv, men er merkelig hvordan Long og Ings kan trekke seg inn i rom, mens Lucas og Son ikke klarer det. Son er også virkelig en skygge av seg selv.

FA Cup: Southampton - Tottenham 25.01 5 måneder 4 uker ago #79822

• Ginola #14
  • Ginola #14's profilbilde
HH skrev:
Hvordan klarer noen å dra fram Winks som han som skal ut? Vår suverent beste spiller etter mitt syn. Tanganga og Alderweireld var vel ok. Resten ikke mye å skryte av av de som startet kampen.

Jeg nevnte Winks ut og Parrott inn da vi kom under 1-2. Av taktiske årsaker, selvfølgelig. Skulle heller tatt av Dier, men trengte hans deffensive/dødball egenskaper.

Om du mener Winks er våres suverent beste har vi sett to forskjellige kamper.

edit: Ikke at Winks er dårlig. Men heller ikke fryktelig god. Vanskelig å si hvem som er MOM for å være ærlig. Men Winks vinner ikke den suverent.
Siste endring: 5 måneder 4 uker ago av Ginola #14.

FA Cup: Southampton - Tottenham 25.01 5 måneder 4 uker ago #79823

• HH
  • HH's profilbilde
Ginola #14 skrev:
HH skrev:

Jeg nevnte Winks ut og Parrott inn da vi kom under 1-2. Av taktiske årsaker, selvfølgelig. Skulle heller tatt av Dier, men trengte hans deffensive/dødball egenskaper.

Du var ikke alene.

Hvem var bedre?

FA Cup: Southampton - Tottenham 25.01 5 måneder 4 uker ago #79824

• Ginola #14
  • Ginola #14's profilbilde
HH skrev:
Ginola #14 skrev:
HH skrev:

Du var ikke alene.

Hvem var bedre?

Har oppdatert det jeg skrev. Jeg klarer ikke gi noen MOM. Men at Winks er suveren - overhodet ikke.