Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Tottenham (8) - Manchester City (2) 02.02.2020 - 17:30

PL: Tottenham (8) - Manchester City (2) 02.02.2020 - 17:30 8 måneder 3 uker ago #79637

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde

Bildet er skjult for gjester. Vennligst logg inn eller registrer deg for å se det.

Match officials
Referee:
Mike Dean. Assistants: Ian Hussin, Dan Robathan. Fourth official: Graham Scott. VAR: Kevin Friend. Assistant VAR: Harry Lennard.

Bildet er skjult for gjester. Vennligst logg inn eller registrer deg for å se det.

Innbyttere: Gazzaniga, Tanganga, Lamela, Bergwijn, Sessegnon, Dier, Gedson Fernandes
Skadet: Kane, Davies, Sissoko

Motspiller å se opp for: Aguero og alle kompisene hans
Forventet resultat: 2-2 (Son, Bergwijn)

BTTS tror jeg trygt man kan spille her, og vi skal få slite. Big time!
Allikevel mener jeg det er fullt mulig å score på dette laget, så vi må passe på å ta vare på mulighetene vi får!
Sitter med en følelse av at Bergwijn kommer innpå siste 20ish minuttene for Son eller Lucas.

COYS!
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.
Siste endring: 8 måneder 3 uker ago av OsvaldoArdiles. Grunn: Glemte en 'g' i 'Tanganga'
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: Thomas Johansen, spurs_90, CWaddle, Knut, Brakar

PL: Tottenham (8) - Manchester City (2) 02.02.2020 - 17:30 8 måneder 2 uker ago #79642

• Thomas Johansen
  • Thomas Johansen's profilbilde
Vi får håpe Aguero hviles så lenge som mulig. Han hadde vel 80 min+ på onsdag i cupen. Er mere bekymret for Kevin DB. Beste spilleren i Premier League. Han er det rett og slett umulig å gjøre noe med. Men som du sier, her vil begge lag score. Otamendi og Co bak der bør det være mulig å få på hælene. Walker vet vi meget godt alltid har en og annen brain fart. La oss håpe vi får en i dag også.
Slik som vi spiller om dagen, skal vi egentlig være sjanseløse i dag, men et eller annet gjør at jeg faktisk har litt trua. Alle lagene utenom lfc gir bort poeng. Spurs et av de mest gavmilde.

Jeg tror faktisk Tanganga får v.back plassen, og Jan på benk. Sterling/Mahrez vil maltraktere Jan med fart på kantene. Der har unge Tanganga forsen med fart og faktisk litt selvtillitt etter noen gode forestillinger.

Alle 4 lagene rundt oss på tabellen gav oss en utstrakt hånd i går, men av erfaring bruker vi jo å choke når vi får slike muligheter. Alt i alt er jeg fornøyd med 1 poeng i dag. Men muligheten for 3 er der. Det er jaggu muligheten for 0 poeng også.

Opp i ringa, gutta!!
--- To Dare Is To Do ---
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, Hørry-Kane

PL: Tottenham (8) - Manchester City (2) 02.02.2020 - 17:30 8 måneder 2 uker ago #79643

• Hørry-Kane
  • Hørry-Kane's profilbilde
Enig med Thomas her! du nevner det jeg selv tenker!
Vi har en mulighet for stopperne til City er ikke så gode, men vi må evne å sette dem under press!
Håper Son er onfire i dag!

Jeg har troa på at vi kan få til noe
He's one of our own,
He's one of our own,
Harry Kane,
He's one of our own ...
Følgende bruker har takket deg: Thomas Johansen

PL: Tottenham (8) - Manchester City (2) 02.02.2020 - 17:30 8 måneder 2 uker ago #79644

• OKA
  • OKA's profilbilde
  • To Dare is To Do
City på sitt beste er veldig gode men de har ikke hatt mange av de kampene denne sesongen. Typisk å få det mot oss kanskje.

Men dette City laget kan hvem som helst slå slik som PL har vært denne sesongen.
Det er muligheter her men da må vi slutte å slippe inn enkle mål.

Problemet vårt om dagen er kanskje å score nok mål. Men tror faktisk City vil passe spillestilen vår bedre og at vi vil få flere kontringer enn mot antatt dårligere lag.

Har trua jeg.... forsiktig tipper 2-1 til Spurs.

3 poeng idag hadde vært gull.
Ole-Kristian Arnesen
Medl.nr.: 1653

To Dare is To Do
Følgende bruker har takket deg: Thomas Johansen, Hørry-Kane

PL: Tottenham (8) - Manchester City (2) 02.02.2020 - 17:30 8 måneder 2 uker ago #79645

• Osvaldo
  • Osvaldo's profilbilde
Tanganga og Berwijn inn for Vert og NDombele ift laget i første post. Liker egentlig ikke at nye går rett inn på laget, men men. Forøvrig helt og totalt usikker på hva som venter oss i dag. Rart og si det, men tenker egentlig at prestasjonen er viktigere enn resultatet i dag. Hvis vi ikke begynner å spille god fotball igjen snart (intensitet, innsats, vilje) så klarer vi ikke noen fjerdeplass selv om vi med seier kun er 4 poeng bak.
COME ON YOU SPURS!!
51,61,21?

PL: Tottenham (8) - Manchester City (2) 02.02.2020 - 17:30 8 måneder 2 uker ago #79646

• HH
  • HH's profilbilde
Sier vel litt om alternativene. Tror også det har litt med helsa til Lamela å gjøre. Opplagt at han ikke kan spille 90 min mot City. Berge går i god form inn for Sheffield og klarer litt over 60. Lamela har dårligere grunnlag enn Berge for øyeblikket.

Så klarer nok ikke Bergwijn 90 heller, men viktig at Lamela får bygge seg opp sakte, men sikkert.

Lamela hadde vært fint å ha defensivt, men Bergwijn vil forhåpentligvis hjelpe oss i kontra.

PL: Tottenham (8) - Manchester City (2) 02.02.2020 - 17:30 8 måneder 2 uker ago #79648

• Presley
  • Presley's profilbilde
JM gambler litt i dag, overaskende at han starter med Bergwijn og han setter Lamela på benken.Godt at Ndombele er tilbake, men også han er på benken.
Stolt bonus pappa og lykkelig gift 25 july 09

Spurs forever

People who drink light beer don't like the taste of beer; they just like to pee a lot
Siste endring: 8 måneder 2 uker ago av Presley.

PL: Tottenham (8) - Manchester City (2) 02.02.2020 - 17:30 8 måneder 2 uker ago #79649

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Hva er poenget med VAR hvis de ikke kan gjøre om sånne taklinger? Soleklart rødt til Sterling.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"

PL: Tottenham (8) - Manchester City (2) 02.02.2020 - 17:30 8 måneder 2 uker ago #79650

• Andreas
  • Andreas's profilbilde
En dive og et oransje kort på Sterling. Burde vore sendt av.

PL: Tottenham (8) - Manchester City (2) 02.02.2020 - 17:30 8 måneder 2 uker ago #79651

• Presley
  • Presley's profilbilde
Håper Alli er med videre, så ikke god ut den stemplingen fra Sterling.
Stolt bonus pappa og lykkelig gift 25 july 09

Spurs forever

People who drink light beer don't like the taste of beer; they just like to pee a lot