Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Tottenham (8) - Manchester City (2) 02.02.2020 - 17:30

PL: Tottenham (8) - Manchester City (2) 02.02.2020 - 17:30 8 måneder 2 uker ago #79702

• HH
  • HH's profilbilde
Dougie skrev:
Tanganga vært enorm, men jeg må nesten trekke frem Sanchez som vår Motm. Gjort alt riktig denne kampen.

Den headinga på overtid er det ikke mange som gjør etter han.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

PL: Tottenham (8) - Manchester City (2) 02.02.2020 - 17:30 8 måneder 2 uker ago #79703

• Loyd
  • Loyd's profilbilde
  • AKA rihno...
Ah! Dette var digg!!
Lurer på om City føler seg snytt
Some day...

PL: Tottenham (8) - Manchester City (2) 02.02.2020 - 17:30 8 måneder 2 uker ago #79704

• spurs_90
  • spurs_90's profilbilde
Osvaldo skrev:
Dere som ser: hvordan har vi vært? Som første omg mot Pool?

Kampen var omtrent nøyaktig som oppgjøret på Etihad frem til Zinchenko blir utvist. 9 av 10 slike prestasjoner hadde endt med tap, dette var heldigvis den ene hvor vi allikevel vinner. DEILIG!

PL: Tottenham (8) - Manchester City (2) 02.02.2020 - 17:30 8 måneder 2 uker ago #79705

• HH
  • HH's profilbilde
Helt merkelig hvordan Tanganga kan komme inn å være så solid defensivt. Han er en høyrebent stopper som defensivt spiller venstreback i PL perfekt. Skal faktisk ikke være mulig. Hva skal han bli hvis han er enda bedre som stopper?

Flaks at vi vinner, men synes vi fortjente den etter så ubrukelig dømming. Ser jo også hvor mye bedre vi vil bli når Ndombele klarer å holde seg frisk.

PL: Tottenham (8) - Manchester City (2) 02.02.2020 - 17:30 8 måneder 2 uker ago #79706

• HH
  • HH's profilbilde
spurs_90 skrev:
Osvaldo skrev:

Kampen var omtrent nøyaktig som oppgjøret på Etihad frem til Zinchenko blir utvist. 9 av 10 slike prestasjoner hadde endt med tap, dette var heldigvis den ene hvor vi allikevel vinner. DEILIG!

Det er jeg ikke enig i. Borte ble vi overkjørt fullstendig. Flaks har vi, men er i det minste litt med i kampen. Idag hadde vi flere lovende overganger som manglet helt grunnleggende presisjon. I bortekampen hadde vi en overgang hvor Lamela slår ei pasning i mål.

Ikke at i dag var bra, men mindre dårlig enn borte.

PL: Tottenham (8) - Manchester City (2) 02.02.2020 - 17:30 8 måneder 2 uker ago #79707

• Hørry-Kane
  • Hørry-Kane's profilbilde
City kan brenne. Sleske typer.
VAR lukter uflidd rompe. Ubrukelig møkk.
Ødelegger kampen.

Er jævlig deilig å se hvor mye vi løper særlig etter pause.
Vi gir ikke opp og får betalt.

Toppen av kaka er Sterling som prøvde å gruse karrieren til Alli men som selv måtte gå ut med strekk. Måtte strekken vare...

Lenge sia det har kokt sånn i skrotten min etter en Tottenhamkamp..

Ekstra moro at junior på 6 år jubla like mye som meg når vi scora måla. Nå sover han i Spurs pysjen sin..

COYS
He's one of our own,
He's one of our own,
Harry Kane,
He's one of our own ...
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, Thomas Johansen, ErlendL, Knut

PL: Tottenham (8) - Manchester City (2) 02.02.2020 - 17:30 8 måneder 2 uker ago #79708

• spurs_90
  • spurs_90's profilbilde
HH skrev:
spurs_90 skrev:
Osvaldo skrev:

Det er jeg ikke enig i. Borte ble vi overkjørt fullstendig. Flaks har vi, men er i det minste litt med i kampen. Idag hadde vi flere lovende overganger som manglet helt grunnleggende presisjon. I bortekampen hadde vi en overgang hvor Lamela slår ei pasning i mål.

Ikke at i dag var bra, men mindre dårlig enn borte.

Jeg synes vi faktisk var enda dårligere her, men jeg så ikke første 15. De skaper flere og større sjanser her, og at de ikke har scoret minimum 3 mål til pause er bare helt jævlig flaks. Nå skal det sies at jeg ikke husker hvert spark på ballen fra den kampen..

Fra det 15. minutt og frem til City får en utvist er vi ihvertfall dritræva.

PL: Tottenham (8) - Manchester City (2) 02.02.2020 - 17:30 8 måneder 2 uker ago #79709

• mka07
  • mka07's profilbilde
Synes ikke det var så dårlig. Skaper nesten en del. For upresis i siste/nest siste passninga.

Litt artig at det er Sinchenko som ender med det røde til slutt, når han få gult kort i stedet for Sterling i straffesituasjonen.

Deilig å se at gutta virkelig gir alt. Men synes fortsatt som det har vært i flere kamper, at vi tidvis viser at vi er på gang, men klarer ikke prestere helt over en hel kamp. Sånne dustefeil som f eks Lo Celso på slutten mister ballen på 35m og City stormer fremover.
Også veldig godt å se flere som presterer for tiden. Tanganga, Sanchez, Lo Celso og Lloris har spilt veldig bra den siste tiden. Aurier også, men plutselig ut av det blå mister han det helt. Men sett mye bedre ut under JM.

PL: Tottenham (8) - Manchester City (2) 02.02.2020 - 17:30 8 måneder 2 uker ago #79710

• Hørry-Kane
  • Hørry-Kane's profilbilde
Håper N'Dombele holder seg fit nå. Trenger han på midten. Winks blir for veik og upresis
He's one of our own,
He's one of our own,
Harry Kane,
He's one of our own ...

PL: Tottenham (8) - Manchester City (2) 02.02.2020 - 17:30 8 måneder 2 uker ago #79711

• Christian
  • Christian's profilbilde
Hørry-Kane skrev:
Håper N'Dombele holder seg fit nå. Trenger han på midten. Winks blir for veik og upresis

Selvsagt må vi ha en Ndombele i form, men synes da Winks gjorde en god kamp i dag.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles