City var heldige som fikk beholde Sterling til de bytta han av selv... burde vært ute etter 11-12 minutter -hvordan VAR klarte å unngå å gi rødt der fatter jeg ikke! Ingen tvil om at vi var griseheldige i flere situasjoner -et par kjemperedninger av Lloris (beinparade og strafferedning), City hadde to i trevirket, dobbelsjansen når Lloris var på 16meteren +++, men det er heldigvis lov å være effektive og d er ofte gode lag

Selv om dette var en lagseier så vil jeg trekke frem 3 spillere, Winks, Tanganga og Sanchez. Lo Celso fortsetter den fine trenden og synes au at Lamela og Ndombele hadde gode innhopp.
Ang diskusjonen rundt midtbanespillerne våre så synes ikke jeg vi har spillere til å spille m en 2er sentralt i banene. Vi mangler den stabilisatoren som støvsuger farlige områder foran midtsopperne, men vi har spillere til en 3er sentralt, da m Winks som et anker (evt Dier) med Ndombele og LoCelso som indreløpere. Når vi ikke har en klar spill å bruke, så synes jeg vi bør prøve oss på en 433, der de 3 fremste kan bygge på plassene, da vil vi au ha raske spillere på benken som kan komme inn når d trengs. Med 4 off spillere, så "bruker vi opp alt" i startoppstillingen.
Gleder meg til neste kamp, tipper vi får se endel av de nest beste i denne kampen -COYS-