Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Aston Villa (17) vs Tottenham Hotspur (6)

PL: Aston Villa (17) vs Tottenham Hotspur (6) 5 måneder 2 uker ago #79905

• Presley
  • Presley's profilbilde
Vi gjør dårlig kamp, defensivt er det mye rot.Forsvaret vårt er ute å kjører kraftig.
Offensivt så skaper gode og store sjanser.Vi brenner noen enorme sjanser, men til slutt har vi den flaksen vi trenger.En stor forsvar tabbe av Villa og Son er iskald alene med keeper.Jeg var sikker at han kom til bomme pga vinkelen.
Bergwjin var god i dag, han setter fart og er en kreativ spiller.G.Fernandes gjorde et bra innhopp.
Stolt bonus pappa og lykkelig gift 25 july 09

Spurs forever

People who drink light beer don't like the taste of beer; they just like to pee a lot
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

PL: Aston Villa (17) vs Tottenham Hotspur (6) 5 måneder 2 uker ago #79906

• Loyd
  • Loyd's profilbilde
  • AKA rihno...
Shezz skrev:
Vi er på CL plass, så jeg håper på U i morgen.

Tror du ikke CAS kommer frem til en mildere straff?
Some day...

PL: Aston Villa (17) vs Tottenham Hotspur (6) 5 måneder 2 uker ago #79908

• Knut
  • Knut's profilbilde
Jeg er personlig overbevist om at City klarer å trenere dette til etter sesongen og/eller evt redusere straffen til en bot...
-- The crest on the front of the shirt will always be bigger than any name on the back --

PL: Aston Villa (17) vs Tottenham Hotspur (6) 5 måneder 2 uker ago #79909

• Knut
  • Knut's profilbilde
Ville været typisk om Manu slår Chelsea i morgen. Samtidig tipper jeg at vi taper på brua...
-- The crest on the front of the shirt will always be bigger than any name on the back --

PL: Aston Villa (17) vs Tottenham Hotspur (6) 5 måneder 2 uker ago #79910

• HH
  • HH's profilbilde
Langt igjen før vi er topp 5 og det evt blir ei problemstilling.

Hadde forsåvidt vært passende om vi hadde fått en CL plass i retur. Fortjener på mange måter en.

Håper en seier som denne kan gi oss litt virkelig tro. Synes allerede vi spiller med litt mer selvtillit, men helt "killer" er vi ikke akkurat.

Også trivelig å se at både Bergwijn og Gedson kan bidra. Vi trenger den bredden. Så må 02-opptaket til Ndombele snart nå Daniel Braathen-nivå slik at han kan holde Dier ute av laget.

PL: Aston Villa (17) vs Tottenham Hotspur (6) 5 måneder 2 uker ago #79911

• Shezz
  • Shezz's profilbilde
Knut skrev:
Jeg er personlig overbevist om at City klarer å trenere dette til etter sesongen og/eller evt redusere straffen til en bot...

Hvis pengedoping skal straffes med pengestraff, så tror jeg nok hele Qatar ler hele veien til banken, for den er utømmelig.
Siste endring: 5 måneder 2 uker ago av Shezz.

PL: Aston Villa (17) vs Tottenham Hotspur (6) 5 måneder 2 uker ago #79912

• Knut
  • Knut's profilbilde
Enig. En klekkelig pengestraff gjør UEFA happy, City happy og Qatar happy. Alle andre taper på det.
Siste endring: 5 måneder 2 uker ago av Knut.

PL: Aston Villa (17) vs Tottenham Hotspur (6) 5 måneder 2 uker ago #79913

• HH
  • HH's profilbilde
Nja. Ikke så enkelt for UEFA som tross alt har ganske mange andre klubber de risikerer å gjøre forbannet hvis de nå bare bøyer av.

Saken går vel til CAS. Så får det bli som det blir. Liker uttalelsen til City i etterkant. Toppen av arroganse. Så her har de sørget for å få UEFA på nakken for evig tid.

PL: Aston Villa (17) vs Tottenham Hotspur (6) 5 måneder 2 uker ago #79914

• Inge ivar
  • Inge ivar 's profilbilde
Vanskelig å si hva som skjer med City, men de har vel prøvd det meste allerede. Ville vel vært enklest for UEFA å blitt enige tidligere om det var penger de ville ha. Er en virkelig test på om FFP vil bestå. Har ikke helt forstått hva som er grunnlaget for en anke.

PL: Aston Villa (17) vs Tottenham Hotspur (6) 5 måneder 2 uker ago #79915

• Halvor Dalene
  • Halvor Dalene's profilbilde
HH skrev:
Nja. Ikke så enkelt for UEFA som tross alt har ganske mange andre klubber de risikerer å gjøre forbannet hvis de nå bare bøyer av.

Saken går vel til CAS. Så får det bli som det blir. Liker uttalelsen til City i etterkant. Toppen av arroganse. Så her har de sørget for å få UEFA på nakken for evig tid.
Hva er det City har uttalt? Arroganse? Det kan jeg like, ja! :pinch: :P
"It is better to fail aiming high than to succeed aiming low."