Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Aston Villa (17) vs Tottenham Hotspur (6)

PL: Aston Villa (17) vs Tottenham Hotspur (6) 8 måneder 1 uke ago #79916

• Hørry-Kane
  • Hørry-Kane's profilbilde
Digg med seier.
Selvmålet er vel en kommunikasjonssvikt mellom Toby og Lloris. Burde unngått den.

Vi er heldige som ikke unngår flere baklengs i første omgang, men Alli for helvete burde putta 3-4 han også. Og vi har feite sjanser på tampen.

Son lukter fremspillet og satser på at stopperen gjør feil. Magisk.

Virker som om Bergwijn er et supert kjøp.

Men vi er fortsatt rufsete, særlig bakover.
Vi er nødt til å bli flinkere til å være PÅ fra start.. Rart vi ikke lærer altså. Vi har jo holdt på slik i flere år..
He's one of our own,
He's one of our own,
Harry Kane,
He's one of our own ...
Siste endring: 8 måneder 1 uke ago av Hørry-Kane.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

PL: Aston Villa (17) vs Tottenham Hotspur (6) 8 måneder 1 uke ago #79918

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Blir ikke helt klok på den sentrale midtbanen dog; Winks ser alt fra middelmådig til god ut iløpet av en kamp, men Dier kan man vel snart gi opp eller? Eller blir det som med Sissoko, at hvis han bare får nok kamper så kommer han plutselig for fullt?

Lurer og på om Alli kanskje bør selges mens han remdeles har en høy markedsverdi, det lugger litt og hvis vi kan få 100M+ for han trur jeg det er verd det.
Følgende bruker har takket deg: Knut

PL: Aston Villa (17) vs Tottenham Hotspur (6) 8 måneder 1 uke ago #79920

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde
cjmozart skrev:
Lurer og på om Alli kanskje bør selges mens han remdeles har en høy markedsverdi, det lugger litt og hvis vi kan få 100M+ for han trur jeg det er verd det.

Jeg vil beholde, men jeg skjønner tankegangen. Det som tipper det for min del er at å erstatte han blir minst like dyrt som det vi får for han. Tro jeg.
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.

PL: Aston Villa (17) vs Tottenham Hotspur (6) 8 måneder 1 uke ago #79921

• HH
  • HH's profilbilde
cjmozart skrev:
Blir ikke helt klok på den sentrale midtbanen dog; Winks ser alt fra middelmådig til god ut iløpet av en kamp, men Dier kan man vel snart gi opp eller? Eller blir det som med Sissoko, at hvis han bare får nok kamper så kommer han plutselig for fullt?

Kan knapt være tilfeldig lengre. Winks med Dier er høyst middelmådig- hvis ikke rett og slett dårlig. Winks med Lo Celso så er plutselig halen i været. Skal ikke påstå at han var genial med Lo Celso i går, men synes han spilte bra siste 30. Dier derimot var helt ubeskrivelig dårlig. Står faktisk bare i veien når vi har ball. Han har så liten selvtillit med ball at han helt tydelig med vilje ikke vil gjøre seg spillbar sentralt. Verre enn Sissoko.

Enig i Alli. Kan godt skje at han fortsatt blir god (igjen), men nå er han ikke i nærheten av å leve opp til den prisen vi sannsynligvis hadde fått for han. Men man selger bare ikke ung og engelsk. Og til Allis forsvar så jobber han hardt. Det er positivt av to grunner. Han er ikke en risiko defensivt når han spiller og for spillere som jobber hardt over tid bruker det å løsne litt i perioder.

PL: Aston Villa (17) vs Tottenham Hotspur (6) 8 måneder 1 uke ago #79922

• HH
  • HH's profilbilde
Halvor Dalene skrev:
HH skrev:
Nja. Ikke så enkelt for UEFA som tross alt har ganske mange andre klubber de risikerer å gjøre forbannet hvis de nå bare bøyer av.

Saken går vel til CAS. Så får det bli som det blir. Liker uttalelsen til City i etterkant. Toppen av arroganse. Så her har de sørget for å få UEFA på nakken for evig tid.
Hva er det City har uttalt? Arroganse? Det kan jeg like, ja! :pinch: :P

At UEFA hadde bestemt seg før undersøkelsene i det heletatt hadde startet. Så de presterer å offentlig egentlig si at UEFA er uærlige og muligens til og med korrupte.

Meget mulig City har rett der, men kanskje best at det ikke er ditt første forsvar. Noe som også er til beskrivende. De bruker mer tid på det isteden for å fortelle verden hvor uskyldige de egentlig er.