Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: UCL: Tottenham - Leipzig. 19/2, kl. 21.

UCL: Tottenham - Leipzig. 19/2, kl. 21. 7 måneder 1 uke ago #80003

• tenor
  • tenor's profilbilde
HH skrev:
tenor skrev:
Men det er vel laget som helhet som er problemet? Kan ikke se at JM har fikset dette bedre en MP....slik jeg ser det?

Du tenker på at han har tatt nest flest poeng i PL siden han tok over - kun slått av Liverpool?
Jeg kan ikke se noen bedring...., men så tenker jeg framover. Mulig ut av CL, ingen plass blant de fire? Hva skal vi lene oss på?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

UCL: Tottenham - Leipzig. 19/2, kl. 21. 7 måneder 1 uke ago #80004

• Hørry-Kane
  • Hørry-Kane's profilbilde
Lamela kommer inn med vilje og guts og er vel et bevis på hva jeg mente med viktigheten av nettopp dette...
He's one of our own,
He's one of our own,
Harry Kane,
He's one of our own ...

UCL: Tottenham - Leipzig. 19/2, kl. 21. 7 måneder 1 uke ago #80005

• HH
  • HH's profilbilde
tenor skrev:
HH skrev:
tenor skrev:
Men det er vel laget som helhet som er problemet? Kan ikke se at JM har fikset dette bedre en MP....slik jeg ser det?

Du tenker på at han har tatt nest flest poeng i PL siden han tok over - kun slått av Liverpool?
Jeg kan ikke se noen bedring...., men så tenker jeg framover. Mulig ut av CL, ingen plass blant de fire? Hva skal vi lene oss på?

Hadde det vært noe annerledes med Pochettino?

UCL: Tottenham - Leipzig. 19/2, kl. 21. 7 måneder 1 uke ago #80006

• tenor
  • tenor's profilbilde
HH skrev:
tenor skrev:
HH skrev:
tenor skrev:

Ikke sikkert det, men det hadde kanskje at det var spart noen millioner? Men som den store, med flest innlegg og alltid bedre vitende er det kanskje umulig å innse det? Helt utrolig hva du vet og kan?

UCL: Tottenham - Leipzig. 19/2, kl. 21. 7 måneder 1 uke ago #80007

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde
Åååååå... Lucas, hadde du vært 5 cm høyere....
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.

UCL: Tottenham - Leipzig. 19/2, kl. 21. 7 måneder 1 uke ago #80008

• HH
  • HH's profilbilde
tenor skrev:
HH skrev:
tenor skrev:
HH skrev:
tenor skrev:

Ikke sikkert det, men det hadde kanskje at det var spart noen millioner? Men som den store, med flest innlegg og alltid bedre vitende er det kanskje umulig å innse det? Helt utrolig hva du vet og kan?

Godt jeg har deg og dine saklige innlegg til å holde meg på jorden. Som de sier gamle menn med all sin livskunnskap er gjerne vise - eller senile.

UCL: Tottenham - Leipzig. 19/2, kl. 21. 7 måneder 1 uke ago #80009

• tenor
  • tenor's profilbilde
HH skrev:
tenor skrev:
HH skrev:
tenor skrev:
HH skrev:
tenor skrev:

Godt jeg har deg og dine saklige innlegg til å holde meg på jorden. Som de sier gamle menn med all sin livskunnskap er gjerne vise - eller senile.
Det er ikke første gang du kommer med antydninger av en eller annen art. Moderator liker deg vel sannsynligvis? Men du tåler visst ikke at noen påpeker og mener at muligheten for sannheten er annerledes?

UCL: Tottenham - Leipzig. 19/2, kl. 21. 7 måneder 1 uke ago #80010

• Loyd
  • Loyd's profilbilde
  • AKA rihno...
Så så...

Vi må uansett ha to mål i returkampen. Bedre takter nå på slutten
Some day...
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, tenor

UCL: Tottenham - Leipzig. 19/2, kl. 21. 7 måneder 1 uke ago #80011

• Presley
  • Presley's profilbilde
I første omgang var vi veldig dårlige og deler av andre omgang.Skal vi ligge bakpå så må vi være mye mer aggresive, det kreve mye jobbing.For svakt rett å slett.Vi spiller mot et sterkt lag, la oss ikke glemme det.
De siste minuttene var positive, det viser at vi kan skape sjanser selv med mange/viktige spillere ute med skader.Vi taper kun 1-0 og dermed er det håp.Det er ikke bekmørkt, vi kan greie noe i retur oppgjøret.

Aurier er jeg gått lei rett å slett.Hvorfor spiller han, gjør utrolig mye feil gang på gang.Håper Tanganga får mye mer spilletid fremover.Ser at folk lḱlager på Alli, ja han spille ikke opp mot sitt beste, men han den eneste som igjen av firkløveret, Eriksen, Son og Kane er ute/borte.Ikke lett for han å bli vant med nye spillere og taktikk heller.Ndombele og Lamela gjør gode innhopp, liker godt innsatsen til Lamela, håper han starter mot Chelsea.
Stolt bonus pappa og lykkelig gift 25 july 09

Spurs forever

People who drink light beer don't like the taste of beer; they just like to pee a lot

UCL: Tottenham - Leipzig. 19/2, kl. 21. 7 måneder 1 uke ago #80012

• Tstone
  • Tstone's profilbilde
Nå er jo ikke Leipzig noe dårlig lag for tida, men førsteomgangen var bare trist. En sånn forestilling på hjemmebane er rett og slett pinlig. Dårlig over hele fjøla. Davies beviser hvorfor han ikke duger i de store sammenhengende, helt grei backup men ikke noe mer enn det. Syns for mye av det offensive går gjennom Aurier, som ofte kløner det til.

For å trekke fram noe positivt er det bare 0-1, kunne fort blitt mye værre. Leipzig var mye nærmere en goal til enn vi var utligning. Synes laget viste punch etter Lamela og Ndombele kom på, bør definitvt spille med Ndombele fra start i returkampen. Synes også Lo Celso viser gode takter og gir håp for resten av sesongen.

Synes ikke det har løsna ennå for Mourinho. Laget tar fler poeng enn under Poch, men hadde håpet på store forbedringer i spillet innen nå. Fortsatt mye skader som man kanskje kan skylde på, men det var det på slutten under Poch også. Er spent på fortsettelsen, har trua på at det løsner i løpet av våren, fortsatt veldig mye å spille for i flere turneringer.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles