Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Chelsea(4) - Tottenham(5) 22/2 kl. 13:30

PL: Chelsea(4) - Tottenham(5) 22/2 kl. 13:30 7 måneder 6 dager ago #80034

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Chelsea - Tottenham

Stadion: Stamford Bridge
Når: 22/2 @ 13:30
Dommer: Michael Oliver
TV: TV2 Sumo

Forventet lagoppstilling:
Lloris
Aurier-Toby-Sanchez-Tanganga
Dier-Gedson
Lamela-Alli-Sess
Moura

Subs: Gazza2, Jan, Davies, Winks, Lo Celso, Bergwijn, Skipp
Injured: Foyth, Sissoko, Son, Kane
Suspended:

Motspiller å se opp for: Abraham
Forventet resultat: 1-1 (Lamela)

Vanskelig laguttak etter 2 kamper denne uken. Har vi i det hele tatt noen som kan spille høyre back? (Aurier ikke medberegnet?). Tenker strengt tatt vi bør starte med Lamela som spiss og la Moura få hvile litt, muligens med Lo Celso som starting i stedet.
Siste endring: 7 måneder 6 dager ago av cjmozart.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: Knut

PL: Chelsea(4) - Tottenham(5) 22/2 kl. 13:30 7 måneder 6 dager ago #80035

• Knut
  • Knut's profilbilde
Hvor versatil er Tanganga egentlig? Kan han spille RB?
-- The crest on the front of the shirt will always be bigger than any name on the back --

PL: Chelsea(4) - Tottenham(5) 22/2 kl. 13:30 7 måneder 6 dager ago #80036

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Han kan spille over hele backlinja. Spilte RB store deler av Pool-kampen, og er dessuten høyrebeint. Tanganga på RB og Sess på LB hadde vært spennende, men aldri i livet at Mou vraker Aurier.

Lamela kommer heller ikke til å starte, han hadde vel ikke en full treningsøkt engang før Leipzig. Tipper både han og Tanguy fortsetter som imoact subs, og det er nok lurest foreløpig. Lamela er uansett klart best når han kan komme inn og sprøyte inn masse energi og vilje mot slitne bein. Leverer sjelden eller aldri fra start.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Siste endring: 7 måneder 6 dager ago av Dougie.
Følgende bruker har takket deg: Knut

PL: Chelsea(4) - Tottenham(5) 22/2 kl. 13:30 7 måneder 6 dager ago #80037

• Knut
  • Knut's profilbilde
Har mer eller mindre bokført denne som tap allerede... og etter Son-nyhetene denne uken så er jeg veldig redd for hvordan vi skal komme oss igjennom resten av sesongen offensivt. Dele Alli er kanskje en mulig nøkkel til dette, men da må han plutselig prestere på et helt annet nivå.
-- The crest on the front of the shirt will always be bigger than any name on the back --
Siste endring: 7 måneder 6 dager ago av Knut.

PL: Chelsea(4) - Tottenham(5) 22/2 kl. 13:30 7 måneder 5 dager ago #80045

• Øystein Svensen
  • Øystein Svensen's profilbilde
Lloris
Tanganga-Toby-Sanchez-Sess
Gedson-Winks
Lo Celso-Alli-Bergw
Moura
Brewers make wort, the yeast makes beer!

PL: Chelsea(4) - Tottenham(5) 22/2 kl. 13:30 7 måneder 5 dager ago #80046

• HH
  • HH's profilbilde
Såvidt jeg kunne forstå på Mourinho har ikke Lamela trent siden Leipzig heller.

For meg to store spørsmål. Kan N´Dombele starte? Ikke umulig. Det andre er venstrebacken. For meg er det opplagt at Tanganga bør starte, men Mourinho elsker sine dårlige backer så....

Lloris
Aurier Alderweireld Sanchez Tanganga
Winks N´Dombele
Lo Celso Alli Bergwijn
Lucas

Da har man Gedson, Lamela, Dier og evt. Sessegnon som kan gjøre en jobb. Mulig Sessegnon kan starte på vingen hvis noen er slitne, men jeg tviler.

PL: Chelsea(4) - Tottenham(5) 22/2 kl. 13:30 7 måneder 5 dager ago #80047

• HH
  • HH's profilbilde
Regner med vi går ut i daffetempo og slurver med pasninger og ballmottak. Lampard sitter handlingslammet og ser på at tottenham tar ledelsen. I det 65' minutt foretar han et par defensive bytter som ikke forandrer noen ting. I mellomtiden har Azpi gjennomgående i kampen slått innlegg i førsteforsvarer og Bats har bommet på alt han har fått servert.

Jeg som hadde planer om å bli Chelseafan for å komme litt bort fra slike innlegg :lol:

PL: Chelsea(4) - Tottenham(5) 22/2 kl. 13:30 7 måneder 5 dager ago #80048

• Osvaldo
  • Osvaldo's profilbilde
Tror nok Winks starter ja, og gjerne sammen med NDombele sentralt. Så kommer vel Dier inn hvis Sistnevnte går tom. Ser ut som Aurier eier RB tross mye rart men ville helst dratt inn Tanganga en eller annen plass i backrekka. Litt usikker på hva som er best på topp. Lucas virker ikke til å fungere veldig bra. Sist var han lite på hugget og ikke helt med der fremme når vi trengte han. Synes ikke Alli var så ille som flere mente sist. Han er flink til å holde på ballen langt fremme på banen og er jo en mann som kan få til noe spesielt når han får sjansen. Kanskje han kunne funket på topp?

Antar vi går ut noe defensivt i morgen. Kjedelig men forståelig taktikk. Gjelder å holde fasongen bakover og ta de sjansene vi får. Bergwijn positiv så langt, antar han er bankers.
COME ON YOU SPURS!!
51,61,21?

PL: Chelsea(4) - Tottenham(5) 22/2 kl. 13:30 7 måneder 5 dager ago #80049

• tenor
  • tenor's profilbilde
Gruer meg, uten at det hjelper noe særlig. Er redd Chelskij skal hevne forrige kamp? Håper på poeng.... og får vi det er det jo topp? Men jeg har medisinen klar og skal ikke på noen utflukt etter kampen!

PL: Chelsea(4) - Tottenham(5) 22/2 kl. 13:30 7 måneder 5 dager ago #80050

• Inge ivar
  • Inge ivar 's profilbilde
Hvor dårlig/ikke klar kan Parrott være? Alle er slitne eller skadet. Gå ut og kos deg.