Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Chelsea(4) - Tottenham(5) 22/2 kl. 13:30

PL: Chelsea(4) - Tottenham(5) 22/2 kl. 13:30 8 måneder 4 dager ago #80091

• madbitt
  • madbitt's profilbilde
HH skrev:
Alli er så veik at jeg har nesten ikke ord. Når var sist han fikk frispark for et av de fallene der? 2017?
Ser ut som om han bare legger seg så fort han kjenner noe form for fysisk kontakt. Hele gjengen løper som høns. Den Lo Celso fikk gult kort på var vel den situasjonen han minst skulle hatt gult kort på av alle situasjonene
Tottenham - fotball og kunst i skjønn forening.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

PL: Chelsea(4) - Tottenham(5) 22/2 kl. 13:30 8 måneder 4 dager ago #80092

• Loyd
  • Loyd's profilbilde
  • AKA rihno...
Rekker Lo Celso å få rødt før kampen er over?
Some day...

PL: Chelsea(4) - Tottenham(5) 22/2 kl. 13:30 8 måneder 4 dager ago #80093

• HH
  • HH's profilbilde
Så skal Alli sutre på Lo Celso. Må skjerpe seg den karen. Han er ikke god nok til å bli en sutrepave.

PL: Chelsea(4) - Tottenham(5) 22/2 kl. 13:30 8 måneder 4 dager ago #80094

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Pinlig opptreden. Det er derby og vi møter ikke opp denne gangen heller. Null angrepsplan, og håpløst forsvarsspill selv med fem midtstoppere på banen.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"

PL: Chelsea(4) - Tottenham(5) 22/2 kl. 13:30 8 måneder 4 dager ago #80095

• madbitt
  • madbitt's profilbilde
Nesten utrolig at vi bare taper med et mål i en kamp der det eneste vi gjør stort sett er bedrive balltap. Samspillet og basisfedighetene er jo helt lavmål. Tror det er det svakeste Chelsea laget jeg har sett på veldig mange år, så det er vel det som gjør at vi ikke taper mer. Også har vi hellet med oss at vi ikke får utvisning. De to siste kampene er virkelig tynn suppe. Virker som om vi blir bare dårligere og dårligere jo lenger tid Mourinho får med laget. Berg og Sanchez er vel de eneste som får godtkjent.

Stryk til Mourinho for taktikken også, der Moura blir en slags mellomromspiller og det funker ikke, for han har ikke teknikken til det. Mister jo ballen nesten hver gang. Og Mourinho evner tydeligvis ikke å se dette før det er for sent. Begynner jo å lure på om Mourinho har mista det helt, da han på pressekonferanse før kampen sitter og ler seg skakk av skaden tl Son.

Virket som om Mourinho sin inntreden utløste litt energi i gruppa, for vi scoret mye mål i starten uten at spillet var bra. Men nå er det helt natta bakerst, foran og på midten.
Siste endring: 8 måneder 4 dager ago av madbitt.

Re:PL: Chelsea(4) - Tottenham(5) 22/2 kl. 13:30 8 måneder 4 dager ago #80096

• MaximumBob
  • MaximumBob's profilbilde
Dinosauren ledet laget til et hederlig tap. Nå kan vi glede oss til unnskyldningene. #mourinhoout

Sent from my iPhone using Tapatalk

PL: Chelsea(4) - Tottenham(5) 22/2 kl. 13:30 8 måneder 4 dager ago #80097

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Nå blir vel fort Lo Celso suspendert i tre kamper også, siden VAR har innrømmet feil. Passer bra.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"

PL: Chelsea(4) - Tottenham(5) 22/2 kl. 13:30 8 måneder 4 dager ago #80098

• madbitt
  • madbitt's profilbilde
Dougie skrev:
Nå blir vel fort Lo Celso suspendert i tre kamper også, siden VAR har innrømmet feil. Passer bra.
Tja, hvis han fortsetter som i dag så er det bare positivt. Meget svak og det virker som om det koker for mye i hodet hans.

PL: Chelsea(4) - Tottenham(5) 22/2 kl. 13:30 8 måneder 4 dager ago #80099

• HH
  • HH's profilbilde
Tror faktisk ikke han kan få 3 kamper nå.

For incidents not captured by the match officials or VAR, The FA’s retrospective disciplinary process remains.

Sier ikke spesifikt at man ikke kan få 3 kamper hvis VAR har sett situasjonen, men kan tyde på det.

PL: Chelsea(4) - Tottenham(5) 22/2 kl. 13:30 8 måneder 4 dager ago #80100

• spurs_90
  • spurs_90's profilbilde
Jeg ropte «NEI!!» når jeg først så laget, men jeg var ihvertfall forberedt på det som måtte komme.

Davinson har rykket frem som vår desidert beste forsvarer, og var god igjen i dag.

Jeg mener fortsatt Mourinho skal få tid, men jeg er bekymret over utviklingen. Jeg synes han er altfor lite offensiv, både på og utenfor banen.
Siste endring: 8 måneder 4 dager ago av spurs_90.