Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Chelsea(4) - Tottenham(5) 22/2 kl. 13:30

Re:PL: Chelsea(4) - Tottenham(5) 22/2 kl. 13:30 8 måneder 3 dager ago #80101

• MaximumBob
  • MaximumBob's profilbilde
spurs_90 skrev:
Jeg ropte «NEI!!» når jeg først så laget, men jeg var ihvertfall forberedt på det som måtte komme.

Davinson har rykket frem som vår desidert beste forsvarer, og var god igjen i dag.

Jeg mener fortsatt Mourinho skal få tid, men jeg er bekymret over utviklingen. Jeg synes han er altfor lite offensiv, både på og utenfor banen.

Tid til hva da? Han er jo akkurat der alle visste på forhånd. Bare få ut skrotnissen og ansett en med fremtiden foran seg.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

PL: Chelsea(4) - Tottenham(5) 22/2 kl. 13:30 8 måneder 3 dager ago #80102

• Christian
  • Christian's profilbilde
spurs_90 skrev:
Jeg ropte «NEI!!» når jeg først så laget, men jeg var ihvertfall forberedt på det som måtte komme.

Davinson har rykket frem som vår desidert beste forsvarer, og var god igjen i dag.

Jeg mener fortsatt Mourinho skal få tid, men jeg er bekymret over utviklingen. Jeg synes han er altfor lite offensiv, både på og utenfor banen.

Veldig enig i det siste. Jeg skjønner at José har sine utfordringer med skader, slitasje osv. Men den defensive tilnærminga passer oss ikke i det hele tatt. Vi er mye mer med i kampen når vi står høyere.

PL: Chelsea(4) - Tottenham(5) 22/2 kl. 13:30 8 måneder 3 dager ago #80104

• HH
  • HH's profilbilde
Vet ikke om det er sant. Fungerte mot City. Så er det alltid slik at mål skyldes feil, men det får være en grense for hva slags type feil man kan "akseptere".

Så blir det spennende å se hva som skjer i neste kamp. Ingen grunner til å være så defensive når den tid kommer. Vi bør ha friske ben og være klare.

Re:PL: Chelsea(4) - Tottenham(5) 22/2 kl. 13:30 8 måneder 3 dager ago #80105

• MaximumBob
Hamarheim skrev:
Vet ikke om det er sant. Fungerte mot City. Så er det alltid slik at mål skyldes feil, men det får være en grense for hva slags type feil man kan "akseptere".

Så blir det spennende å se hva som skjer i neste kamp. Ingen grunner til å være så defensive når den tid kommer. Vi bør ha friske ben og være klare.

Har du sett Mourinho før eller? Så lenge unnskyldningen er klare er det bare å starte med alle mann i forsvar.

PL: Chelsea(4) - Tottenham(5) 22/2 kl. 13:30 8 måneder 3 dager ago #80106

• Inge ivar
  • Inge ivar 's profilbilde
Vant mot City, men å bli dominert på den måten funker ikke i lengden. Greit nok, vi har ikke spiss og det kan bli vanskelig å skåre mål. Men midtbanespillerne er der og får ikke til noen ting. Andre omgang er helt natta. Ingen pasningsalternativer og upresist. Ender opp med å løpe rett inn i en forsvarer eller tre. Forstår ikke hvordan vi har kommet hit. Spillerne er bedre en det der, men de har ikke troa.

At Giroud! løper gjennom bakrom på den måten. Hvor mange av den type mål har vi sluppet inn denne sesongen.

Re:PL: Chelsea(4) - Tottenham(5) 22/2 kl. 13:30 8 måneder 3 dager ago #80107

• spurs_90
  • spurs_90's profilbilde
MaximumBob skrev:
spurs_90 skrev:

Tid til hva da? Han er jo akkurat der alle visste på forhånd. Bare få ut skrotnissen og ansett en med fremtiden foran seg.

Tid til å innføre sine ideer, sette en stall og skape en ny energi. Dette tar tid. Jeg klarer ikke tolke så mye utifra den begrensede tiden han har vært her.
Følgende bruker har takket deg: HH

Re:PL: Chelsea(4) - Tottenham(5) 22/2 kl. 13:30 8 måneder 3 dager ago #80108

• MaximumBob
spurs_90 skrev:
MaximumBob skrev:
spurs_90 skrev:

Tid til å innføre sine ideer, sette en stall og skape en ny energi. Dette tar tid. Jeg klarer ikke tolke så mye utifra den begrensede tiden han har vært her.

Sine ideer? Jeg vil si han gjennomfører dinosaurfotballen sin perfekt. Fyren skulle aldri vært i klubben.

PL: Chelsea(4) - Tottenham(5) 22/2 kl. 13:30 8 måneder 3 dager ago #80109

• spurs_90
  • spurs_90's profilbilde
Inge ivar skrev:
Forstår ikke hvordan vi har kommet hit. Spillerne er bedre en det der, men de har ikke troa.

Mangel på harmoni, kollektiv energi og en ekstremt ubalansert spillertropp. Tap av CL-finale, lite flyt, sparket en manager som var høyt verdsatt av de fleste, ny manager med nye ideer og usannsynlig mange skader. I tillegg tror jeg som en konsekvens av en fantastisk kollektiv energi og harmoni, at mange spillere overpresterte i noen sesonger, og som en konsekvens av at dette nå er borte er blitt «avslørt».

Denne snøballen har fått rulle en stund. For min del har det vært god terapi å senke alle forventninger til et minimum.
Følgende bruker har takket deg: Ginola #14, Dougie

PL: Chelsea(4) - Tottenham(5) 22/2 kl. 13:30 8 måneder 3 dager ago #80110

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Legg til en del aldrende sentrale spillere. Vertonghen har mista det helt, og Alderweireld henger heller tidvis ikke med. Da sitter vi igjen med en ganske rufsete backlinje (selv om Sanchez har tatt store steg de siste månedene).
Tapet av Dembele var nok mer brutalt enn mange av oss egentlig har kunnet forestille oss. Han var virkelig talismanen på midten, og så vanvittig viktig mtp hvordan vi kunne dominere kamper. Ingen tilfeldighet at spillet gradvis raknet den høsten han knapt spilte, og at startskuddet på nedgangsperioden virkelig kom da han forsvant. Erstatteren (Ndombele) har ikke vært i nærheten foreløpig.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"

PL: Chelsea(4) - Tottenham(5) 22/2 kl. 13:30 8 måneder 3 dager ago #80111

• HH
  • HH's profilbilde
Kan jo legge til Eriksen.

Så er det helt fair å spørre om Mourinho kunne ha gjort det bedre. Han balanserer en fin gang med å senke forventningene samtidig som han ikke ødelegger selvtilliten til spillerne. I den grad det var så mye å ødelegge etter nesten 1 år uten borteseier osv.

For meg er ikke Mourinho så mye å diskutere før godt ut i neste sesong. Foreløpig er jeg fornøyd med hans oppførsel. Den siste pressekonferansen var også bra. Stort sett positiv. Blid. Fortsetter det er jeg optimist. Blir han sur så går dette fort til H.
Følgende bruker har takket deg: Øystein Svensen