Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Spurs-Wolves

Spurs-Wolves 8 måneder 3 uker ago #80222

• HH
  • HH's profilbilde
Trist at det der er alt vi klarer etter ei full uke med forberedelser. Får håpe vi slipper EL neste år.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Re:Spurs-Wolves 8 måneder 3 uker ago #80223

• MaximumBob
  • MaximumBob's profilbilde
DougieFresh skrev:
MaximumBob skrev:
DougieFresh skrev:
Lo Celso er en nydelig spiller, men bare jeg som føler han mangler litt slutprodukt? Er liksom aldri spesielt farlig på siste tredjedel, slik feks Bruno Fernandes er og slik Eriksen var det.

Tror ærlig talt ikke det er lo celso som er problemet, men vitsen som er ansatt som trener.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Word. Med Mourinho vekk vil nok alt bli bra igjen, akkurat slik det var det før han kom.

Løser i hvert fall problemet at Mourinho er der. Akkurat som ting løste seg med å sparke den beste og mest populære treneren vi har hatt på mange tiår.

Re:Spurs-Wolves 8 måneder 3 uker ago #80224

• Ginola #14
  • Ginola #14's profilbilde
MaximumBob skrev:
Må score og setter på en spiss når det er tre minutter igjen. Genistrek.

Heldigvis langt høyere nivå på både Mourinho og spillerne enn på innleggene dine her inne.

Spurs-Wolves 8 måneder 3 uker ago #80225

• madbitt
  • madbitt's profilbilde
Eneste som er rart er det fortsatt ikke er helt kjørt for oss ift topp 4, selv om vi står med 11 seire på 28 kamper (10 tap), normalt burde vi jo vært omtrent midt på tabellen med så svake resultater. Det som er ekstra dårlig er at vi taper for Wolves et lag som taper få kamper, men som kun har 10 seire på 28 kamper og det på hjemmebane, veldig dårlig. For det går jo ikke an å si at et lag som har vunnet 10 av 28 kamper er veldig gode heller. Et lag som er veldig godt vinner mer enn 35% av kampene sine, enkelt og greit. Det faller rett og slett på at vi selv er skremmende dårlige. Selv Chelsea på 4 plass har det svakeste laget de har hatt på mange år og hvor svake de er fikk man se sist da de tapte med 3-0 hjemme for Bayern.
Tottenham - fotball og kunst i skjønn forening.

Re:Spurs-Wolves 8 måneder 3 uker ago #80226

• MaximumBob
johanjohan skrev:
MaximumBob skrev:
Må score og setter på en spiss når det er tre minutter igjen. Genistrek.

Heldigvis langt høyere nivå på både Mourinho og spillerne enn på innleggene dine her inne.

Uh ja den satt tenker jeg.

Re:Spurs-Wolves 8 måneder 3 uker ago #80227

• ErlendL
  • ErlendL's profilbilde
MaximumBob skrev:
rihno2 skrev:
Forsvar? Låvedør?

Mourinhofotball. Sparken før påske

Da bør vel han som ansatte Mourinho sparkes også da? Det skjer vel neppe.... :blink:
Lineker left school with four O Levels. One of his teachers wrote on his report card that he "concentrates too much on football" and that he would "never make a living at that". He then joined the youth academy at Leicester City in 1976.
Siste endring: 8 måneder 3 uker ago av ErlendL.

Re:Spurs-Wolves 8 måneder 3 uker ago #80229

• MaximumBob
ErlendL skrev:
MaximumBob skrev:
rihno2 skrev:
Forsvar? Låvedør?

Mourinhofotball. Sparken før påske

Da bør vel han som ansatte Mourinho sparkes også da? Det skjer vel neppe.... :blink:

Så vidt jeg vet er det sportslig leder som har ansvaret for det sportslige. Når det går dårlig sportslig er det den sportslige ledelsen som må vekk.

Spurs-Wolves 8 måneder 3 uker ago #80230

• tenor
  • tenor's profilbilde
Nå venter jeg egentlig på HH sin skikkelige forklaring på hva som skjedde her? For meg var dette hva jeg ventet på., Spilte også på det og vant!
De son vant angriper mer i "riktig retning" mens vi fortsatt holder på ball. Når skal det opp for noen at dette ikke nødvendigvis betyr reier og poeng? Nå er jeg redd for at vi vi på veg til å bli såkalte "middelshavsfarere!? Håper jeg tar feil!

Spurs-Wolves 8 måneder 3 uker ago #80231

• mka07
  • mka07's profilbilde
Elsker når "trollene" kommer og "troller" på forumet, for dem er "jo eksperter" som ikke tåler "diskusjoner" hvor folk er "uenige" med dem.

Herlighet.

Re:Spurs-Wolves 8 måneder 3 uker ago #80232

• MaximumBob
mka07 skrev:
Elsker når "trollene" kommer og "troller" på forumet, for dem er "jo eksperter" som ikke tåler "diskusjoner" hvor folk er "uenige" med dem.

Herlighet.

Hvem er troll i dine øyne egentlig? Mener du de som bruker argumenter som «akkurat som du hadde klart det bedre selv»?. Som ikke er et gyldig argument for noe som helst.