Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Spurs-Wolves

Spurs-Wolves 8 måneder 3 uker ago #80233

• erlands
  • erlands's profilbilde
  • Gin'Sa'Tonic
My håpløse folk her . Fotballmessif veldig synd idag. Lede 2-1 og gutta svikter Mourinhos så i 2 omgang på midtbanen og defensivt. Ikke bra . Mange som ikke er topp 4 klasse i Spurs . Norwich onsdag måå vinnes nå om håp om 1 finale denne sesongen. Leipzig i Tyskland anser je som maks 20% mulig og vinne med forsvaret vi har nå. Burnley lørdag faktisk en må vinne match om ikke serien skal nærme seg slutt også .

Poch bygde og brøyt ned Spurs , Mourinho må prøve og bygge på nytt men Gud bedre og utslitte brikker han har fått utdelt , spennende og se om han får dem til og passe ....
Siste endring: 8 måneder 3 uker ago av erlands.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: ErlendL, Knut

Spurs-Wolves 8 måneder 3 uker ago #80234

• ErlendL
  • ErlendL's profilbilde
erlands skrev:
My håpløse folk her . Fotballmessif veldig synd idag. Lede 2-1 og gutta svikter Mourinhos så i 2 omgang på midtbanen og defensivt. Ikke bra . Mange som ikke er topp 4 klasse i Spurs . Norwich onsdag måå vinnes nå om håp om 1 finale denne sesongen. Leipzig i Tyskland anser je som maks 20% mulig og vinne med forsvaret vi har nå. Burnley lørdag faktisk en må vinne match om ikke serien skal nærme seg slutt også .

Poch bygde og brøyt ned Spurs , Mourinho må prøve og bygge på nytt men Gud bedre og utslitte brikker han har fått utdelt , spennende og se om han får dem til og passe ....

Er ingen stor fan av Mourinho men det er han vi har fått utdelt av Levy & Co. Denne sesongen får bli som den blir. Satser på at Mourinho får kastet ut daukjøtt og hentet inn kvalitet før neste sesong.
Lineker left school with four O Levels. One of his teachers wrote on his report card that he "concentrates too much on football" and that he would "never make a living at that". He then joined the youth academy at Leicester City in 1976.

Spurs-Wolves 8 måneder 3 uker ago #80235

• spurs_90
  • spurs_90's profilbilde
Jeg bevisst valgte å ikke se kampen og angrer ikke på det... Uansett, kult at Bergwijn scorer.

Å ønske Mourinho ut er selvfølgelig helt fair, men MaximumBOT; vi har fått det med oss nå.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles

Spurs-Wolves 8 måneder 3 uker ago #80236

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Mulig det er standardene som har senket seg for mye utover denne sesongen, men denne kampen var ikke ille synes jeg. Vanskelig å svelge det faktum at Wolves pr nå har minst like bra stall som oss, men sånn er det dessverre.

Er litt uheldige/udyktige som taper, og vi gjør klare fremskritt offensivt. Dessverre mangler vi spillere som kan omsette gode angrep i målsjanser/mål. Kun Bergwijn som ser farlig ut pr nå. Lucas jobber steinhardt og er bedre fremover idag, men fortsatt ikke bra nok. Dele presterer så bånn i bøtta om dagen at han optimalt sett burde fått noen kamper på tribunen. Brenner sjanser, mister ballen og har et grusomt kroppspråk. Lo Celse gjør veldig mye bra, men mangler fortsatt mye på siste tredjedel.

Så er det defensive da, som er helt håpløst. Frustrerende iom at vi egentlig slipper til veldig lite, men så er det de gjentakende hjerneblødningene som straffer oss kamp etter kamp.

Topp 4 kan vi nok glemme, for vi kommer til å fortsette å avgi poeng. Men ganske sikker på at vi slår Norwich hvis vi spiller som idag, og da har vi jo en gyllen sjanse på et trofé. Begynner å lure på om en sesong utenfor CL uansett ikke er så dumt for oss i den tilstanden vi er i nå. Har åpenbart ikke troppen til å kjempe på begge fronter. EL ikke optimalt heller, men kan, hvis disponert riktig, være en fin arena for en del av de unge spillerne våre som trenger matching.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Siste endring: 8 måneder 3 uker ago av Dougie.
Følgende bruker har takket deg: Knut

Re:Spurs-Wolves 8 måneder 3 uker ago #80237

• MaximumBob
  • MaximumBob's profilbilde
spurs_90 skrev:
Jeg bevisst valgte å ikke se kampen og angrer ikke på det... Uansett, kult at Bergwijn scorer.

Å ønske Mourinho ut er selvfølgelig helt fair, men MaximumBOT; vi har fått det med oss nå.

Jeg får vel lov å si min mening selv om du vet hva jeg mener eller?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Spurs-Wolves 8 måneder 3 uker ago #80238

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde
Vi har en god del gode spillere, men det virker litt som de ikke har fått beskjed om hva de skal gjøre på banen?
Jeg skjønner ikke hvordan vi skal se ut lenger. Helt ute....

Bare meg, eller?
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.

Spurs-Wolves 8 måneder 3 uker ago #80239

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Ser litt ut som Drillofotball på sitt værste; ligge bakpå å håpe på at motstander gjør feil, for så å løpe jogge i angrep.

Spurs-Wolves 8 måneder 3 uker ago #80240

• Knut
  • Knut's profilbilde
Uten Kane/Son så må vi spille på en annen måte enn tidligere, altså må JM implementere en ny plan/et nytt system for å score mål som er ny for spillerne. Kombiner det med at vi har en haug "nye" spillere som ikke er ordentlig samspilte - så får vi antakelig det vi er vitne til om dagene.

Synes egentlig gårsdagen var positiv på sin måte angrepsmessig, minus hva Dele Alli driver med. Hvorfor både Toby og Jan satt på benken samtidig er for meg snodig.

Edit: Stiller meg vel egentlig bak det som ble nevnt tidligere her; spiller for spiller er vi nødvendigvis ikke så fryktelig mye bedre enn Wolves, ihvertfall uten Kane og Son.
-- The crest on the front of the shirt will always be bigger than any name on the back --
Siste endring: 8 måneder 3 uker ago av Knut.

Spurs-Wolves 8 måneder 3 uker ago #80241

• HH
  • HH's profilbilde
OsvaldoArdiles skrev:
Vi har en god del gode spillere, men det virker litt som de ikke har fått beskjed om hva de skal gjøre på banen?
Jeg skjønner ikke hvordan vi skal se ut lenger. Helt ute....

Bare meg, eller?

Det mener jeg det er år siden jeg kunne svare entydig på. Høyt press, raske backer osv.

Så mener jeg man ofte undervurderer detaljer i fotball. I håndball og ishockey blir det mer synlig da færre spillere er på banen samtidig. Norge med Rød ser ut som et offensivt lokomotiv som kan skåre fra alle posisjoner. Norge med Tangen, som ikke er en dårlig spiller, ser plutselig mye mer stillestående ut. Er det fordi planen er annerledes? Nei, men man har plutselig en spiller som motstanderen vet ikke har det samme repertoaret og kan derfor justere seg deretter.

Jeg synes vi strukturelt offensivt har sett best ut med fire bak og en venstreback som trekker innover. Slik vi spilte i går er venstresiden helt dødfødt. Davies kan bli satt opp en mot en, men som Tangen i håndball så vet motstanderen at Davies aldri kan finte eller løpe forbi noen. Aurier trodde jeg basert på det lille jeg hadde sett fra PSG skulle være en mer offensiv trussel, men selv om han ofte har ball høyt i banen så er han ikke spesielt skapenede. Bra i går - det skal sies. Hva med resten? Som i håndball så må man gjøre et skikkelig pådrag for å få forflyttelse i forsvaret som da kan skape rom for andre. Hvem har vi som kan skape disse forflyttelsene? Alli brukte å være god til å finne rom uten ball, men nå skal han helst ned dypt for å kjefte på Winks. Son og delvis Kane kan om ikke løpe litt med ball så dra av en person som gjør at resten av forsvaret må forskyve seg. Per nå er det kun Lucas som egentlig kan gjøre det samme, men han løper 9 av 10 ganger inn i "sekken". Da blir det veldig suppe for meg.

Uten at jeg er noen ekspert på Dortmund så er det fascinerende å se hva som skjer når Haaland kommer inn. Akkurat som hele laget hever seg. Vi mangler denne spilleren. Selv Barcelona må ofte ha hjelp av at Messi gjør noe spesielt.

Så får vi håpe Mourinho klarer å få flyttet litt på spillertypene til sommeren. Hva Pochettino og co. tenkte på når det gjelder den firkanten på midten osv. aner jeg ikke. Troppen er bedre nå med Bergwijn og Fernandes hva gjelder balanse av typer, men fortsatt ikke bra nok.

Det sagt. Hadde jeg vært Mourinho hadde jeg gått tilbake til 4 bak som spiller skeivt. Lucas er for dum til å spille sentralt, men ute til venstre kunne han ha dratt av en back og skapt litt ubalanse. Da med Davies bak seg. Davies er mye bedre offensivt også når han spiller bak en dribleving. Bergwijn har mer kraft til å spille sentralt selv om han knapt er glimrende. Tydelig preget av at han ikke klarer 90min, men det får så være. Da kan man gi Parrott 20 isteden for 3 min. Jeg tror det hadde vært et mye bedre utgangspunkt for å skape mer offensivt.

Spurs-Wolves 8 måneder 3 uker ago #80242

• HH
  • HH's profilbilde
cjmozart skrev:
Ser litt ut som Drillofotball på sitt værste; ligge bakpå å håpe på at motstander gjør feil, for så å løpe jogge i angrep.

Med 65% ballinnehav.
Følgende bruker har takket deg: Øystein Svensen