Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: FA Cup: Tottenham vs Norwich 4/3-20 kl 2045

FA Cup: Tottenham vs Norwich 4/3-20 kl 2045 6 måneder 3 uker ago #80341

• HH
  • HH's profilbilde
Ingen fotballspiller blir ødelagt av å ta en straffe i 5. runde i FA-cupen.

Ca. 3000 ting med det laget som bekymrer meg mer med dette laget etter den kampen enn det.

Synd. FA var det eneste vi kunne flakse til i år. Får håpe på få skader og en god pre-season 2020.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

FA Cup: Tottenham vs Norwich 4/3-20 kl 2045 6 måneder 3 uker ago #80342

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Presley skrev:
Hvorfor setter du opp Parrot på straffe når du har sagt det utallig ganger at han ikke er klar for første lagspill.Mye press på straffe konk.
Sier ikke at vi hadde gått videre, men du setter ikke en spiller du ikke mener er god nok for laget.Rett å slett elendig av Mourinho, skammelig faktisk.
Folk har skreket etter Parrott i månedsvis, og Mourinho har blitt slakta for å ikke gi han sjansen. Han melder seg til å ta straffen, og får sjansen. Bommer, i likhet med to andre, og plutselig er det også skandale? Jeez.

Misforstå meg rett, fryktelig kamp.

Skal også sies at Krul står en meter utenfor streken på den ene straffen. Ingen gjør noe.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Siste endring: 6 måneder 3 uker ago av Dougie.
Følgende bruker har takket deg: Knut, Øystein Svensen

FA Cup: Tottenham vs Norwich 4/3-20 kl 2045 6 måneder 3 uker ago #80343

• Presley
  • Presley's profilbilde
Dougie skrev:
Presley skrev:
Hvorfor setter du opp Parrot på straffe når du har sagt det utallig ganger at han ikke er klar for første lagspill.Mye press på straffe konk.
Sier ikke at vi hadde gått videre, men du setter ikke en spiller du ikke mener er god nok for laget.Rett å slett elendig av Mourinho, skammelig faktisk.
Folk har skreket etter Parrott i månedsvis, og Mourinho har blitt slakta for å ikke gi han den. Han melder seg til å ta straffen, og får sjansen. Bommer, i likhet med to andre, og plutselig er det også skandale? Jeez.

Skal også sies at Krul står en meter utenfor streken på den ene straffen. Ingen gjør noe.

Jeg er en av dem som ville gi Parrott sjansen på laget, men ikke på en straffekonk.Mye press på straffer og da føltes for ikke rikitg å gi Parrott et straffe.Vi har mange erfarne spillere som burde vært foran han i køen.Uannsett så er vi ute og la oss håpe vi kan avslutte sesongen bra.
Stolt bonus pappa og lykkelig gift 25 july 09

Spurs forever

People who drink light beer don't like the taste of beer; they just like to pee a lot

Re:FA Cup: Tottenham vs Norwich 4/3-20 kl 2045 6 måneder 3 uker ago #80345

• MaximumBob
  • MaximumBob's profilbilde
Coaching i verdensklasse

Sent from my iPhone using Tapatalk

FA Cup: Tottenham vs Norwich 4/3-20 kl 2045 6 måneder 3 uker ago #80346

• madbitt
  • madbitt's profilbilde
Presley skrev:
Dougie skrev:
Presley skrev:
Folk har skreket etter Parrott i månedsvis, og Mourinho har blitt slakta for å ikke gi han den. Han melder seg til å ta straffen, og får sjansen. Bommer, i likhet med to andre, og plutselig er det også skandale? Jeez.

Jeg er en av dem som ville gi Parrott sjansen på laget, men ikke på en straffekonk.Mye press på straffer og da føltes for ikke rikitg å gi Parrott et straffe.Vi har mange erfarne spillere som burde vært foran han i køen.Uannsett så er vi ute og la oss håpe vi kan avslutte sesongen bra.
Parrott har tydeligvis dårlig selvinnsikt. Mulig han i drømmene sine var kald og rolig på straffen men i virkeligheten så det ut som om han holdt på å pisse på seg.
Tottenham - fotball og kunst i skjønn forening.
Siste endring: 6 måneder 3 uker ago av madbitt.

FA Cup: Tottenham vs Norwich 4/3-20 kl 2045 6 måneder 3 uker ago #80347

• Knut
  • Knut's profilbilde
Ingen vits i å krisemaksimere ift «en pokal som glapp» - vi hadde røket for Manu i neste runde etter all sannsynlighet...

Svak kamp. Synd at vi ikke satser hardere på å score to. Spørsmålet mitt er om det var en villet taktikk eller om det var spillerne som ble sløve?
-- The crest on the front of the shirt will always be bigger than any name on the back --
Siste endring: 6 måneder 3 uker ago av Knut.
Følgende bruker har takket deg: HH

FA Cup: Tottenham vs Norwich 4/3-20 kl 2045 6 måneder 3 uker ago #80348

• tenor
  • tenor's profilbilde
Reppekjeks skrev:
Tim Krül usmakelig, men smart. Får dessverre lov av en lite myndig Paul Tierney til å holde på slik, og fortsetter da naturligvis med det gjennom hele straffekonkurransen.
Problemet er vel at vi ikke kan sette straffer? Møkkalag, de hadde god tid til å fikse det før vi kom så langt? MP skulle fjernes så JM,.....DL synes, for meg, å være en etter hvert en dårlig og sportslig idiot?

FA Cup: Tottenham vs Norwich 4/3-20 kl 2045 6 måneder 3 uker ago #80349

• madbitt
  • madbitt's profilbilde
Mourinho synes spillerne var fantastiske. Morsom denne Mourunho. Før kampen snakket han masse om Norwich om hvor fantastiske de er. De ligger på jumbo i PL din gjøk, hvor fantastiske kan de være?.
Tottenham - fotball og kunst i skjønn forening.

FA Cup: Tottenham vs Norwich 4/3-20 kl 2045 6 måneder 3 uker ago #80350

• HH
  • HH's profilbilde
Knut skrev:
Ingen vits i å krisemaksimere ift «en pokal som glapp» - vi hadde røket for Manu i neste runde etter all sannsynlighet...

Svak kamp. Synd at vi ikke satser hardere på å score to. Spørsmålet mitt er om det var en villet taktikk eller om det var spillerne som ble sløve?

Der gjør Mourinho etter mitt syn en for dårlig jobb. Mot Wolverhampton ble vi også redde. Greit at vi har lav selvtillit, men blir en selvoppfyllende profeti omtrent det der når vi blir hysterisk redde for å miste ledelser.

Savner faktisk Redknapp litt nå. Sjelden vi så redde ut i det minste under han. Faktisk skryt til Sherwood på den biten også.

FA Cup: Tottenham vs Norwich 4/3-20 kl 2045 6 måneder 3 uker ago #80351

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Dier skal ha løpt opp på tribunen og jagd en supporter etter kampen. Stemning.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"