Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: FA Cup: Tottenham vs Norwich 4/3-20 kl 2045

FA Cup: Tottenham vs Norwich 4/3-20 kl 2045 5 måneder 8 timer ago #80362

• SuperKnott
  • SuperKnott's profilbilde
HH skrev:
La oss spille først tenker nå jeg.

Deilig med en manager som bruker unge spillere spør du meg. Lenge siden sist vi hadde det.

Ja må vel helt tilbake til da Pochettino var manager vel? Det var tider. Lav gjennomsnittsalder på hans førsteellever i perioder husker jeg.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

FA Cup: Tottenham vs Norwich 4/3-20 kl 2045 5 måneder 8 timer ago #80363

• Tstone
  • Tstone's profilbilde
Hvis det er etter rasisme og ikke noe dritt om Dier sin egen bror syns jeg FA burde la det passere. Filmes det fortsatt til reality-serien? Mye bra materiale for tida...

Elendlig kamp. Virker ikke som noen er interessert i å øke ledelsen, og med så mye personlige feil som det er for tida klarer de ikke ri av 1-0. Da måtte det gå sånn her. Elendig innsats fra spillerne sin side, håper det er der skoen trykker og ikke at Mourinho ønsket å spille for 1-0, selvom man kan begynne å lure. Var skeptisk til fyren fra starten og frykta sånn fotball som vi spiller nå, når man i tillegg ikke leverer er det helt krise. Kunne levd godt med en kjedelig periode fram til eventuelle forsterkninger i sommervinduet så lenge laget klarte å holde til 1-0 eller 2-1 seiere, men for tida er det jo helt bak mål.

FA Cup: Tottenham vs Norwich 4/3-20 kl 2045 5 måneder 1 time ago #80364

• Hørry-Kane
  • Hørry-Kane's profilbilde
Tettey beskriver hvordan vi framstår for tiden på akkurat riktig måte:

– De har forandret seg helt fra å være veldig aggressive og gode med ballen under Mauricio Pochettino, til det de gjør nå, hvor de bare venter på deg. Hvis du spiller som vi spiller, så skaper du sjanser.

AMEN
He's one of our own,
He's one of our own,
Harry Kane,
He's one of our own ...
Følgende bruker har takket deg: erlando

Re:FA Cup: Tottenham vs Norwich 4/3-20 kl 2045 5 måneder 1 time ago #80365

• MaximumBob
  • MaximumBob's profilbilde
tenor skrev:
Reppekjeks skrev:
Tim Krül usmakelig, men smart. Får dessverre lov av en lite myndig Paul Tierney til å holde på slik, og fortsetter da naturligvis med det gjennom hele straffekonkurransen.
Problemet er vel at vi ikke kan sette straffer? Møkkalag, de hadde god tid til å fikse det før vi kom så langt? MP skulle fjernes så JM,.....DL synes, for meg, å være en etter hvert en dårlig og sportslig idiot?

Hæ? Var det levy som bestemte hvem som skulle tas straffene?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Re:FA Cup: Tottenham vs Norwich 4/3-20 kl 2045 5 måneder 1 time ago #80366

• MaximumBob
Tollnes99 skrev:
Har fått nok av Murinho nå, dette kan ikke ende godt. Mener faktisk han bør sparkes nå isteden for å måtte gjøre det etter ti kamper neste sesong.

Tåler ikke trynet på fyren. Kan ikke skjønne de som ønsker klubben så vondt at de vil teste neste sesong. Spark nå mens det enda er noe å redde av denne. #mourinhoout

Re:FA Cup: Tottenham vs Norwich 4/3-20 kl 2045 5 måneder 1 time ago #80367

• MaximumBob
SuperKnott skrev:
HH skrev:

Deilig med en manager som bruker unge spillere spør du meg. Lenge siden sist vi hadde det.

Ja må vel helt tilbake til da Pochettino var manager vel? Det var tider. Lav gjennomsnittsalder på hans førsteellever i perioder husker jeg.

Men da vant vi kamper og spilte bra.

FA Cup: Tottenham vs Norwich 4/3-20 kl 2045 4 måneder 4 uker ago #80371

• HH
  • HH's profilbilde
Hørry-Kane skrev:
Tettey beskriver hvordan vi framstår for tiden på akkurat riktig måte:

– De har forandret seg helt fra å være veldig aggressive og gode med ballen under Mauricio Pochettino, til det de gjør nå, hvor de bare venter på deg. Hvis du spiller som vi spiller, så skaper du sjanser.

AMEN

Når var sist Tettey spilte mot Tottenham under Pochettino? 2017? I så fall er vi enige.

FA Cup: Tottenham vs Norwich 4/3-20 kl 2045 4 måneder 4 uker ago #80372

• HH
  • HH's profilbilde
SuperKnott skrev:
HH skrev:

Stemmer. Før Pochettino av en eller annen grunn sluttet med det. Skjønner at illusjonen om at Pochettino brukte unge spillere fortsatt lever hos noen, men det tok slutt for flere år siden. De unge forsvant sammen med det gode spillet.
Følgende bruker har takket deg: Knut

FA Cup: Tottenham vs Norwich 4/3-20 kl 2045 4 måneder 4 uker ago #80382

• Nils-Rune
  • Nils-Rune's profilbilde
Jeg syns 19 år gamle Skipp hadde en lovende kamp. Lenge siden han spilte sist, så rusten, men hadde 91 % På sine 65 passninger. Var bedre enn Winks i går mener jeg.
Følgende bruker har takket deg: spurs_90, mka07, Knut, Dougie

FA Cup: Tottenham vs Norwich 4/3-20 kl 2045 4 måneder 4 uker ago #80384

• HH
  • HH's profilbilde
Enig. Skipp, Aurier og Dier var lyspunkter (Sanchez og Vertonghen spilte vel også greit).

Selv om jeg ikke liker Aurier så har han en helt absurd fysikk. Han spiller alt uten at han ser sliten ut på samme måte som Winks, Lucas, Bergwijn, Alli etc.