Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: CL: RB Leipzig-Tottenham 10/3/20 kl 2100

CL: RB Leipzig-Tottenham 10/3/20 kl 2100 4 måneder 3 uker ago #80592

• erlands
  • erlands's profilbilde
  • Gin'Sa'Tonic
Tiden er vel inne for og stenge denni siden ve . Trodde våre supporter var bedre enn mange av våre rivaler men ser jo at dt utvilsomt ikke er tilfelle .

Nå Levy/Mourinho nå får vi se hva dere er laget av utover ...
Klarer dt holdes på Son, Kane samt få dette til ikke
Og bli krise og få laget klart til 2020/21 samt plass
5-7 I ligaen denne sesongen...? D blir positivt sagt værtfall meget tøft ..
Siste endring: 4 måneder 3 uker ago av erlands.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: Knut

Re:CL: RB Leipzig-Tottenham 10/3/20 kl 2100 4 måneder 3 uker ago #80593

• MaximumBob
  • MaximumBob's profilbilde
johanjohan skrev:
MaximumBob skrev:
DougieFresh skrev:
MaximumBob skrev:
Du liker å tillegge andre meninger de ikke har heller?
Neida. Men å spissformulere at ditt og en del andre medsupporteres syn på trenerens rolle oppi alt dette er en smule overdrevet, synes jeg får være smått innafor.

Ubrukelig. Skal vi begynne å «spissformulere» ting slik at vi kan tillegge hverandre meninger kan en si hva som helst. Kan liksom kalle hverandre pedofile overgripere og le av det liksom. Tosk

Sent from my iPhone using Tapatalk

Admin? Foreslår en pause på bob nå.

Du mener de som er uenig med deg skal kastes ut? Har jeg sagt noe ulovlig liksom?

CL: RB Leipzig-Tottenham 10/3/20 kl 2100 4 måneder 3 uker ago #80594

• Sheik
  • Sheik's profilbilde
Loyd skrev:
Sheik skrev:
Når en trener går ut i media og sier at han er ferdig med dette laget om han vinner cl (og ønsker mye utfordringer).
Hvordan kan man være mer tydelig på at man føler at prosjektet er ferdig?

Annet: hvorfor kaller du meg en Pochettino hater? Skjerp deg.

Vant vi CL?
Dessverre gjorde vi ikke det. Vi vant nesten ikke bortekamper i 2019 under Poch. En fantastisk trener før dette.
Spørsmål: Skjønner du ikke signaleffektene av en slik uttalelse?

Re:CL: RB Leipzig-Tottenham 10/3/20 kl 2100 4 måneder 3 uker ago #80595

• MaximumBob
  • MaximumBob's profilbilde
maximumbob skrev:
johanjohan skrev:
MaximumBob skrev:
DougieFresh skrev:
MaximumBob skrev:
Neida. Men å spissformulere at ditt og en del andre medsupporteres syn på trenerens rolle oppi alt dette er en smule overdrevet, synes jeg får være smått innafor.

Ubrukelig. Skal vi begynne å «spissformulere» ting slik at vi kan tillegge hverandre meninger kan en si hva som helst. Kan liksom kalle hverandre pedofile overgripere og le av det liksom. Tosk

Du mener de som er uenig med deg skal kastes ut? Har jeg sagt noe ulovlig liksom?

Det var vel du som «spissformulerte» og nevnte overgrep og det ene med det andre.

CL: RB Leipzig-Tottenham 10/3/20 kl 2100 4 måneder 3 uker ago #80596

• Loyd
  • Loyd's profilbilde
  • AKA rihno...
Sheik skrev:
Loyd skrev:
Sheik skrev:
Når en trener går ut i media og sier at han er ferdig med dette laget om han vinner cl (og ønsker mye utfordringer).
Hvordan kan man være mer tydelig på at man føler at prosjektet er ferdig?

Annet: hvorfor kaller du meg en Pochettino hater? Skjerp deg.

Vant vi CL?
Dessverre gjorde vi ikke det. Vi vant nesten ikke bortekamper i 2019 under Poch. En fantastisk trener før dette.
Spørsmål: Skjønner du ikke signaleffektene av en slik uttalelse?

Hvis jeg skal tillate meg å tolke den uttalelsen så kan man like godt tolke det dit hen at man i et øyeblikk tenker at man ikke kan få til større ting i sin karriere enn å vinne CL med Tottenham. Og når man taper starter man med blanke ark igjen.... Bare det at Poch fikk dårlig med blanke ark og ble sittende igjen med en bunke krøllete ark som han visste måtte byttes ut for å komme på rett spor igjen.
Some day...
Følgende bruker har takket deg: Sheik, MaximumBob

CL: RB Leipzig-Tottenham 10/3/20 kl 2100 4 måneder 3 uker ago #80597

• Osvaldo
  • Osvaldo's profilbilde
Jeg har aldri hatt for vane å rope om managerbytte, men må ærlig innrømme at jeg pr nå ikke ser NOE positivt på banen for tiden. Et lag ribbet for selvtillit, engasjement, samhold, plan, aggressivitet, passion eller tro. Jeg sliter virkelig med å støtte eller tro på dette prosjektet akkurat nå.
COME ON YOU SPURS!!
51,61,21?
Følgende bruker har takket deg: MaximumBob, Arvid

Re:CL: RB Leipzig-Tottenham 10/3/20 kl 2100 4 måneder 3 uker ago #80598

• Ginola #14
  • Ginola #14's profilbilde
MaximumBob skrev:
maximumbob skrev:
johanjohan skrev:
MaximumBob skrev:
DougieFresh skrev:
MaximumBob skrev:

Det var vel du som «spissformulerte» og nevnte overgrep og det ene med det andre.

??? Tips til deg bob: prat sak, og slutt og forsøple forumet med, ja, "drit". Det blir så ufattelig lavmål. Det bidrar med zero.
Følgende bruker har takket deg: Vansalot, Knut, Øystein Svensen, Tstone

CL: RB Leipzig-Tottenham 10/3/20 kl 2100 4 måneder 3 uker ago #80599

• Tstone
  • Tstone's profilbilde
Uansett om det er Mourinho, Poch, Tom Nordlie eller faens oldemor som er trener, så bør spillerne klare å prestere bedre en dette her. Ja, det er rimelig tynt i stallen for tida og ja vi mangler en spiss. Samtidig er det ikke sånn at laget i dag hovedsaklig består av juniorer, de fleste er relativt etablerte spillere som bør både vilje og evne mer. Rett og slett trist og se på, og med nivået på banen i dag veit jeg ikke om en mesterplan fra trener hadde hjulpet i det hele tatt.

Det trengs en videreutvikling av stallen, men samtidig er det ikke sånn at alle skal ut. Selv med det som på mange måter ble oppfattet som en dårlig sesong spillmessig i fjor ble det CL-finale og CL-plass i ligaen. Selv om laget helt klart trenger en fornyelse fatter jeg ikke at det kunne bli så gærent så fort. Flere der som er skygger av seg selv.

Jeg er ikke noen Mourinho-fan, men helt klart en krise i gruppa og selvfølgelig enorme skadeproblemer nå. Selv om jeg savner Poch hadde jeg jo håpet at problemene i større grad var knyttet opp til at Poch hadde "mistet garderoben" eller noe i den duren, og at Mourinho dermed skulle klare å snu det greid. Utenom en liten boost i starten virker ikke det å være tilfelle. Nå er det jo bare ligaen igjen i år, og blir vel fort bare vondt værre å skulle gi Mourinho fyken nå. Men om man kunne henta inn 5-plass og den gir CL spill ved å få inn en "Redknapp-type", så hadde kanskje det vært noe...
Siste endring: 4 måneder 3 uker ago av Tstone.
Følgende bruker har takket deg: Nils-Rune

CL: RB Leipzig-Tottenham 10/3/20 kl 2100 4 måneder 3 uker ago #80600

• Knut
  • Knut's profilbilde
Hjelper ikke å bytte manager når vi ikke har spillere som kan score som er skadefrie.

Ingen av de vi har mønstret i det siste har hatt for vane å score jevnlig tidligere, hvordan i all verden kan man tenke at de plutselig nå skal begynne å putte i hopetall nå?

Uten å score vinner man ikke kamper...

(Unntaket er Alli, men det er lenge siden han scoret noe særlig)
-- The crest on the front of the shirt will always be bigger than any name on the back --
Siste endring: 4 måneder 3 uker ago av Knut.

Re:CL: RB Leipzig-Tottenham 10/3/20 kl 2100 4 måneder 3 uker ago #80601

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
MaximumBob skrev:
maximumbob skrev:
johanjohan skrev:
MaximumBob skrev:
DougieFresh skrev:
MaximumBob skrev:

Nå svarer du vel strengt tatt meg på et innlegg jeg ikke har skrevet.
Men uansett, et stikk (for å bruke et annet ord enn spissformulering :lol: ) synes jeg du får tåle når du melder såpass mye rundt manageren som du gjør. Du synes åpenbart ikke det var innafor (pedofile overgripere??), men det synes jeg.

Utover det er jeg helt åpen for å diskutere Mourinho og klubben! Dette var helt jævlig å se på, men i min bok skyldes det altså så utrolig mye mer enn bare treneren (selv om han også leverer helt bånn idag)
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"