Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Sheffield United(8) - Tottenham Hotspur(7) 2/7

PL: Sheffield United(8) - Tottenham Hotspur(7) 2/7 2 måneder 3 uker ago #80806

• Presley
  • Presley's profilbilde
Unnskyldningen blir nok det annulerte målet og det kan jeg forstå.SU burde hatt en utvist.
Forvsvaret vårt som så bra ut kollapset, det skal ikke skje.Vi sover i forsvaret i hver eneste SU scoring.3 mål fikk vi annulert, det ene er klar offside, men to andre forstår jeg ikke.
Uannsett så er ikke dette godt nok.Nå er vi sjans på CL og EL, eneste målet blir å slå Arsenal og helst kommer over de på tabellen.
Stolt bonus pappa og lykkelig gift 25 july 09

Spurs forever

People who drink light beer don't like the taste of beer; they just like to pee a lot
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Re:PL: Sheffield United(8) - Tottenham Hotspur(7) 2/7 2 måneder 3 uker ago #80807

• MaximumBob
  • MaximumBob's profilbilde
Presley skrev:
Unnskyldningen blir nok det annulerte målet og det kan jeg forstå.SU burde hatt en utvist.
Forvsvaret vårt som så bra ut kollapset, det skal ikke skje.Vi sover i forsvaret i hver eneste SU scoring.3 mål fikk vi annulert, det ene er klar offside, men to andre forstår jeg ikke.
Uannsett så er ikke dette godt nok.Nå er vi sjans på CL og EL, eneste målet blir å slå Arsenal og helst kommer over de på tabellen.

Mener du det er en unnskyldning? Jeg håper fyren får sparken.

Sent from my iPhone using Tapatalk

PL: Sheffield United(8) - Tottenham Hotspur(7) 2/7 2 måneder 3 uker ago #80808

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Hadde troa etter forrige kamp, men ferdig nå. Førsteomgangen er et ran, men andreomgangen er alt som har vært feil med Tottenham de siste 18 månedene komprimert i 45 min. Ingen fremgang under José. Blir Eliteserien en stund fremover nå for min del.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Siste endring: 2 måneder 3 uker ago av Dougie.

Re:PL: Sheffield United(8) - Tottenham Hotspur(7) 2/7 2 måneder 3 uker ago #80809

• Presley
  • Presley's profilbilde
MaximumBob skrev:
Presley skrev:

Mener du det er en unnskyldning? Jeg håper fyren får sparken.

Det er nok litt tynn unnskyldning, skal innrømme det.Vi skal være bedre enn dette.Det var surt å få det målet annulert.
Stolt bonus pappa og lykkelig gift 25 july 09

Spurs forever

People who drink light beer don't like the taste of beer; they just like to pee a lot
Siste endring: 2 måneder 3 uker ago av Presley.
Følgende bruker har takket deg: MaximumBob

PL: Sheffield United(8) - Tottenham Hotspur(7) 2/7 2 måneder 3 uker ago #80810

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Det skal sies; på dette tidspunktet må det være mulig å innse at dette stikker dypere enn Mourinho. Begynner å bli oppriktig lei fyren sjæl, men her er det folk høyere opp som må ta mesteparten av skylden.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"

Re:PL: Sheffield United(8) - Tottenham Hotspur(7) 2/7 2 måneder 3 uker ago #80811

• MaximumBob
  • MaximumBob's profilbilde
DougieFresh skrev:
Det skal sies; på dette tidspunktet må det være mulig å innse at dette stikker dypere enn Mourinho. Begynner å bli oppriktig lei fyren sjæl, men her er det folk høyere opp som må ta mesteparten av skylden.

Du tenker at en milliard var ikke nok i nye spillere? Sjeldent at det er lettere å se at det er treneren som er problemet enn nå.

PL: Sheffield United(8) - Tottenham Hotspur(7) 2/7 2 måneder 3 uker ago #80812

• Loyd
  • Loyd's profilbilde
  • AKA rihno...
Vi kan fort ende opp på 14.plass slik som forsvaret funker for tiden. Tror vi kan starte slikking av sår og se frem mot nye muligheter neste sesong.
Eneste oppturen jeg ser som mulig denne sesongen er å komme over Arsenal.
Some day...
Følgende bruker har takket deg: Presley

PL: Sheffield United(8) - Tottenham Hotspur(7) 2/7 2 måneder 3 uker ago #80813

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Ingen tvil om at Moruinho ikke har lykkes. Begynner som sagt å bli lei fyren sjæl. Men å si at det sjeldent har vært lettere å se at treneren er problemet, er jo å bare viske ut kampene fra resten av 2019?

Joda, penger ble brukt til slutt, men minst et år for sent. Pochettinos misnøye med det var jo også helt åpenbar. Levy klarer ikke å binde seg helhjerta til prosjektene sine. Mannen som var helt instrumental for prosjekt Pochettino (Mitchell) sa jo opp, og har mer eller mindre eksplisitt sagt at han ikke fikk den nødvendige backingen til å gjøre jobben sin.

Respekt for hvordan Levy har bygd opp klubben, men at han har mesteparten av skylden for denne stagnasjonen, det mener jeg det bør være liten tvil om.
Følgende bruker har takket deg: MaximumBob

PL: Sheffield United(8) - Tottenham Hotspur(7) 2/7 2 måneder 3 uker ago #80814

• Loyd
  • Loyd's profilbilde
  • AKA rihno...
Vanskelig å tjene penger samtidig som man bygger ny stadion og nytt lag. Levy prøver, men feiler.
Og prøver man for hardt kan konsekvensene bli katastrofale. Han burde gått for en forsoning med noen år med tap. Helt greit å ikke sitte i hans posisjon nå.
Some day...

PL: Sheffield United(8) - Tottenham Hotspur(7) 2/7 2 måneder 3 uker ago #80815

• Osvaldo
  • Osvaldo's profilbilde
Presley skrev:

Annulering nr 2 var etter dytt i rygg fra Kane. Rimelig opplagt den også.

Problemet utenom annulering og ikke rødt kort er vel at ingenting fungerer ellers. Fremover er det ingen rytme eller klar spillestil. Bøttevis av personlige feil. De finner ikke hverandre. Ligger halve kampen på rygg etter å ha sklidd. Og veldig dødt, lite smil. Nå er alt håp om CL ute. Bekmørkt.
COME ON YOU SPURS!!
51,61,21?
Følgende bruker har takket deg: Presley