Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Tottenham(10) - Everton(11) 6/7 kl. 21:00

PL: Tottenham(10) - Everton(11) 6/7 kl. 21:00 3 måneder 2 uker ago #80861

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
..som ikke kommer, siden vi er utslitt. Bytter er ikke Mourinhos greie.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

PL: Tottenham(10) - Everton(11) 6/7 kl. 21:00 3 måneder 2 uker ago #80862

• Presley
  • Presley's profilbilde
Dougie skrev:
..som ikke kommer, siden vi er utslitt. Bytter er ikke Mourinhos greie.

Ja det er skummelt nå.Føler at Everton nærmer seg for hvert minutt.
Stolt bonus pappa og lykkelig gift 25 july 09

Spurs forever

People who drink light beer don't like the taste of beer; they just like to pee a lot

PL: Tottenham(10) - Everton(11) 6/7 kl. 21:00 3 måneder 2 uker ago #80863

• mka07
  • mka07's profilbilde
Seier i det minste.

PL: Tottenham(10) - Everton(11) 6/7 kl. 21:00 3 måneder 2 uker ago #80864

• Loyd
  • Loyd's profilbilde
  • AKA rihno...
Seier er seier.
Some day...

PL: Tottenham(10) - Everton(11) 6/7 kl. 21:00 3 måneder 2 uker ago #80865

• Presley
  • Presley's profilbilde
Ikke vår beste kamp, men vi vinner og holder nullen.
Det som ikke bra er at vi slutter å spille fotball i andre omgang.Vi legger oss bakpå og Everton får styre kampen.Vi skaper ikke en haug av sjanser, men det forventet jeg ikke heller.Dette ville bli en tøff kamp og vi greide å krige oss til 3 poeng.

Dier var god, den gutten har fått sårt tiltrengt selvtillit.Aurier var muligens vår beste.Slik vi spiller er tøft for Kane, dette er ny "verden" for han.Han er ikke Drogba.
Lloris viser at han er kaptein, herlig å se at han tydelig.Noen vil nok mene at det for mye, men for meg var det ok.Var vel en Keeper i United som også gav beskjed når han ikke var fornøyd.
Stolt bonus pappa og lykkelig gift 25 july 09

Spurs forever

People who drink light beer don't like the taste of beer; they just like to pee a lot

PL: Tottenham(10) - Everton(11) 6/7 kl. 21:00 3 måneder 2 uker ago #80866

• HH
  • HH's profilbilde
www.youtube.com/watch?v=Suyj2qznaB0

Noen som er uenige i det som blir sagt?

Jeg bare lurer for alt hatet Mourinho får er det noen som synes han ikke forklarer ting på en rasjonell, rolig og saklig måte?

Jeg er på ingen måte av de som har kritisert laget de siste 10 årene mest for mangel på "karakter", "vinnervilje" og alt det der, men at den maskinen Pochettino skapte i 2016/17 er borte synes jeg det er lite tvil om. Og at mye av det som mangler i forhold til det laget er at vi mangler noe litt ubestemmelig. Mourinho kaller det vel sjel. Jeg er ikke av den oppfatning at "sjel" i denne konteksten ikke kan skapes - ergo trenger man ikke bytte ut en haug med spillere for å få det til, men gruppen må lære å bli en maskin igjen gjennom å få frem denne "sjelen". Tror forøvrig det er derfor spillere som Dier, Sissoko, Lamela og Lucas spiller mye (Sissoko spilte mye tidligere også selvsagt). Dier, Lamela og Lucas er tre som spiller med mer enn bare innsats. De virker til å bry seg litt ekstra. Lo Celso og Winks passer også muligens inn der.

Ikke dermed sagt at Mourinho klarer å få det til - selv om han etter mitt syn tenker de riktige tankene.
Siste endring: 3 måneder 2 uker ago av HH.

PL: Tottenham(10) - Everton(11) 6/7 kl. 21:00 3 måneder 2 uker ago #80867

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Siden det har vært litt mye Lucas-missnøye her inne, vil jeg kommentere at han var blandt våre 3 beste i går og var den eneste ved siden av Lo Celso som fikk ting til å skje.

PL: Tottenham(10) - Everton(11) 6/7 kl. 21:00 3 måneder 2 uker ago #80869

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Uenig. Hva var det Lucas fikk til å skje? Han hadde vel et farlig langskudd, men det var det.

For min del er uansett den største frustrasjonen med Lucas, at han blir selve symbolet på det uorganiserte angrepsspillet vårt. At han nyter så mye tillit er for meg den største gåten under Mourinho. Bergwijn har også sine mangler, men fremstår som en mye smartere spiller.

God kontringsspiller å sette innpå, men burde aldri i verden starte så mye som han gjør.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"

PL: Tottenham(10) - Everton(11) 6/7 kl. 21:00 3 måneder 2 uker ago #80871

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Hvis du ser på de få mulighetene vi hadde, evt mange av frisparkene vi fikk, så hadde vi ballen lenge i posession, og det var først når Lucas satte inn et rykk og gikk forbi en spiller at det oppsto noe som Everton måtte reagere på; selv om han kanskje var tredje eller fjerde-siste spiller på ballen, så var det 15 passninger hvor Everton kunne stå i 2 lave firrere før, og først når Lucas dro seg forbi en spiller kom det åpninger for andre spillere.

PL: Tottenham(10) - Everton(11) 6/7 kl. 21:00 3 måneder 2 uker ago #80873

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Lucas har evnen til å skape ting på egenhånd ja. Men blir fryktelig sjelden noe ut av det. Han snitter vel ca én målgivende i halvåret.

Synes han ødelegger mer for det offensive spillet enn han bidrar. Mangler relasjoner med de andre. Son er jo litt det samme, men han har jo sluttproduktet til å være litt solospiller. Begge to samtidig blir en for mye, mm tanken kun er å kontre.

Fin fyr som gir alt da, grei å ha i troppen. Men ikke god nok til å spille så mye imo. Tror vi på sikt er bedre tjent med å satse på Bergwijn.
Siste endring: 3 måneder 2 uker ago av Dougie.