Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: AFC Bournemouth(19) - Tottenham Hotspur(8)

PL: AFC Bournemouth(19) - Tottenham Hotspur(8) 6 måneder 1 uke ago #80943

• SuperBale
  • SuperBale's profilbilde
HH skrev:
cjmozart skrev:
Det er fullt mulig å se at MP var klar for å gå videre uten å like Morinho og det som skjer akkurat nå. Ser jo ut som vi har ansatt Sam Allardyce

Ja. Vi var jo et fyrverkeri under Pochettino denne sesongen.

Og hvis det ikke var Pochettino sin skyld (som noen/mange mener) hvordan kan det da være Mourinho sin?

Vi har 7 clean sheets i år. 3 av disse kom i de 4 siste kampene. Så jeg kan forstå hvorfor Mourinho muligens har fokusert på det defensive.

Bob og Bale vil alltid sutre. De sutret under Pochettino og vil sutre når den neste manageren kommer. Resten synes jeg burde gi Mourinho litt mer tid før man kaller han Sam Allardyce. OGS er jo plutselig blitt genial - ting snur fort gitt.

Under MP ledelse: Jeg har aldri hverken ønsket eller hintet om at jeg har ønsket MP’s avgang, det var det du som sutret om og ønsket. Du har vel ikke glemt det? Jeg husker det godt og det er dokumentert av deg her inne, GRUNDIG!
Hvis jeg har sutret om noe under MP så har nok det vært relatert til spillersalg/kjøp og MP’s begrensede handlefrihet, noe som også gjorde MP sur. Jeg er MP fan på min hals, og glemmer IKKE hvem som har stått for den fotballen jeg ønsker å se Spurs spille.
Om det finnes én person her inne som setter fingeren på, og til en hver tid ønsker å gi inntrykk av å vite bedre enn en hver manager og en hvilken som helst annen person for den saks skyld, så er vel det deg, eller hva tenker du om det?

Du har ikke tvilt på at OGS skulle lykkes vel??
Siste endring: 6 måneder 1 uke ago av SuperBale.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: tenor

PL: AFC Bournemouth(19) - Tottenham Hotspur(8) 6 måneder 1 uke ago #80951

• spurs_90
  • spurs_90's profilbilde
Vi er det første laget noensinne som ikke har hatt skudd på mål mot Bournemouth i en PL-match.

PL: AFC Bournemouth(19) - Tottenham Hotspur(8) 6 måneder 1 uke ago #80952

• HH
  • HH's profilbilde
Nettopp. Du hadde drømmemanageren, men allikevel var det meste feil. Noe sier meg det meste vil være feil for deg uansett hva som skjer.

Jeg støttet Pochettino lenge, men så var jeg enig med Pochettino på slutten av det var på tide å gå (noe han selv også har erkjent). Jeg heier ikke på managere - jeg heier på Tottenham.

PL: AFC Bournemouth(19) - Tottenham Hotspur(8) 6 måneder 1 uke ago #80957

• SuperBale
  • SuperBale's profilbilde
HH skrev:
Nettopp. Du hadde drømmemanageren, men allikevel var det meste feil. Noe sier meg det meste vil være feil for deg uansett hva som skjer.

Jeg støttet Pochettino lenge, men så var jeg enig med Pochettino på slutten av det var på tide å gå (noe han selv også har erkjent). Jeg heier ikke på managere - jeg heier på Tottenham.

Nei, storfornøyd med MP hele veien, så der er du på jordet. DU var enig med MP om at det var på tida at han gikk? Ikke dårlig, usikker på hvor du er her?
Du heier på Tottenham? Som Tottenhamsupporter bør du forstå at JM aldri kommer til å levere Spurs-fotball og at Tottenham og alle Tottenham sine supportere fortjener bedre enn JM.
Når du klipper vingene av en fugl og forlanger at den skal fly etterpå....ja, da kan det være at fuglen erkjenner at den bør finne noe annet å gjøre.
Du skriver ikke innlegg i fylla?
Siste endring: 6 måneder 1 uke ago av SuperBale.

PL: AFC Bournemouth(19) - Tottenham Hotspur(8) 6 måneder 1 uke ago #80958

• Ginola #14
  • Ginola #14's profilbilde
Tell til 10, bale...
Du må leve med Mou til minimum halvspilt neste sesong, uansett. Ting går ikke på skinner nå. Men tenk som meg, kanskje det er greit å gi tidenes mest meriterte trener litt tålmodighet? Litt spillerom. Litt mer enn skader og korona? Vi er kjipe å se på nå, men pokker ikke noe kjipere enn siste halvåret til poch. Før sheffield kampen var vi på 3.plass på "Mou-tabellen". Kun bak pool og city.
Følgende bruker har takket deg: spurs_90, Knut

PL: AFC Bournemouth(19) - Tottenham Hotspur(8) 6 måneder 1 uke ago #80959

• HH
  • HH's profilbilde
Bale utvikler seg. Han forstår i det minste deler av innleggene han nå svarer på. Fremskritt.

Jeg tror selv JM er forbi sin storhetstid, men jeg ga selv Graham en fair sjanse så ser ikke helt poenget med å slutte med det nå. Som Ginola skriver JMs resultater har ikke vært så dårlige selv om spillet er kjedelig. Forventer dog mye mer utvikling utover i neste sesong enn vi har sett i år. Defensivt har vi utviklet oss, men ikke offensivt.