Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Newcastle(13) - Tottenham(8 ) 15/7 kl. 19:00

PL: Newcastle(13) - Tottenham(8 ) 15/7 kl. 19:00 6 måneder 1 uke ago #81020

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Altså, liker Moura jeg, strålende mot Arsenal. Fin type, god impact-spiller. Gjør han 5-6 kamper på rad som mot Arsenal, kan vi begynne å snakke. Dessverre skjer det aldri. Bergwijn er yngre, smartere offensivt, og produserer målpoeng mye oftere. Holder ikke med bare to angrepsspillere som gjør sistnevnte (Son og Kane), så en no-brainer for meg.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Siste endring: 6 måneder 1 uke ago av Dougie.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

PL: Newcastle(13) - Tottenham(8 ) 15/7 kl. 19:00 6 måneder 1 uke ago #81021

• Ginola #14
  • Ginola #14's profilbilde
At det er en "no-brainer" er jeg uenig i. Derimot at de er to litt ulike typer på samme posisjon ser jeg som positivt. Gir gode alternativer for en manager. Den type spillere som Moura, med hjertet godt utenpå drakta, som gir alt i enhver situasjon er undervurdert. Ikke minst for oss, da det er nettopp der det har skortet de siste par årene.
Siste endring: 6 måneder 1 uke ago av Ginola #14.
Følgende bruker har takket deg: Øystein Svensen

PL: Newcastle(13) - Tottenham(8 ) 15/7 kl. 19:00 6 måneder 1 uke ago #81022

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Mener det er en no-brainer å satse på Bergwijn av de to. Lucas fortjener litt spilletid, helt klart, men ikke å være Mous mest mest betrodde mann. En angrepsspiller uten sluttprodukt som blør for drakta har vi allerede hatt i en årrekke i Lamela, vi skriker mye mer etter en som kan fylle tomrommet med målpoeng Eriksen og Alli har etterlatt seg.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"

PL: Newcastle(13) - Tottenham(8 ) 15/7 kl. 19:00 6 måneder 1 uke ago #81023

• HH
  • HH's profilbilde
Bergwijn har et potensial som er milevis over Lucas. Gjenstår å se om han når det. I alle tilfeller trenger vi bredde. Til og med Lamela har verdi under Mourinho virker det som.

Lucas er den perfekte squad player. Innsats. Virker som en strålende fyr og han har alltid noen perioder i hysterisk form.

PL: Newcastle(13) - Tottenham(8 ) 15/7 kl. 19:00 6 måneder 1 uke ago #81024

• Ginola #14
Ang Lamela og sluttprodukt. Jeg har ikke statistikk på det. Men han har hatt svært bra med målpoeng pr. spillte minutt.
Det er klart det skal satses på Bergwjin. Kjempetalent. Men han må ned 2kg

PL: Newcastle(13) - Tottenham(8 ) 15/7 kl. 19:00 6 måneder 1 uke ago #81025

• Ginola #14
Jeg siterer meg selv ovenfor ang Lamela

PL: Newcastle(13) - Tottenham(8 ) 15/7 kl. 19:00 6 måneder 1 uke ago #81026

• HH
  • HH's profilbilde
God avslutning midt på keeper :P

Neida. Strålende av Lamela det der. Akkurat det jeg mener han spiller med litt baller nå (på godt norsk). Han og Sanchez synes jeg har forandret kroppsspråk mest under Mourinho.
Følgende bruker har takket deg: Ginola #14

PL: Newcastle(13) - Tottenham(8 ) 15/7 kl. 19:00 6 måneder 1 uke ago #81027

• CWaddle
  • CWaddle's profilbilde
...og vi valser over Newcastle. 1-3
COYS

PL: Newcastle(13) - Tottenham(8 ) 15/7 kl. 19:00 6 måneder 1 uke ago #81028

• Tstone
  • Tstone's profilbilde
Syns helt ærlig Lamela fortjener kred for å være en av få som ikke ga opp helt under Poch også! Alltid hatt strålende innstilling.

Deilig med seier og to mål fra Kane. Og ikke minst tøft av Aurier og spille matchen.

PL: Newcastle(13) - Tottenham(8 ) 15/7 kl. 19:00 6 måneder 1 uke ago #81029

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Hehe, ingenting å utsette der! Var lenge en av Lamelas største fans og advokater, så sånnsett har jeg forstehåndserfaring; poenget mitt er at han også er en spiller det er veeldig lett å like pga attitude og forsvarsargumentet blir ofte «men han jobber steinhardt og blør for drakta da». Vi trenger de typene også, helt klart, men viktigst av alt er angrepsspillere som produserer jevnt med mål og assists. Godt mulig du har rett ang Lamela altså - at tallene hans ser bedre ut mtp antall kamper spilt.

Uansett, deilig og viktig seier. Solide igjen, fortsatt langt unna offensivt, men nå er vi effektive og straffer motstanderen, det er det lenge siden vi har vært. Håper virkelig vi greier å lande den EL-plassen.
Siste endring: 6 måneder 1 uke ago av Dougie.