Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Tottenham Hotspur(7) - Leicester City(4) 19/7

PL: Tottenham Hotspur(7) - Leicester City(4) 19/7 6 måneder 3 dager ago #81085

• Presley
  • Presley's profilbilde
Utrolig at Evans ikke blir utvist.Han slår bevist i ansiktet til Kane.
Stolt bonus pappa og lykkelig gift 25 july 09

Spurs forever

People who drink light beer don't like the taste of beer; they just like to pee a lot
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: Øystein Svensen

PL: Tottenham Hotspur(7) - Leicester City(4) 19/7 6 måneder 3 dager ago #81086

• Loyd
  • Loyd's profilbilde
  • AKA rihno...
VAR?
Some day...

PL: Tottenham Hotspur(7) - Leicester City(4) 19/7 6 måneder 3 dager ago #81087

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Pinlig, nok en gang. VAR er en VITS

PL: Tottenham Hotspur(7) - Leicester City(4) 19/7 6 måneder 3 dager ago #81088

• HH
  • HH's profilbilde
Klart frispark til Evans :lol:

Sjelden man vinner 3-0 med å være så dårlige, men kan forstå at det er vanskelig å spille med veldig mye energi når man leder 3-0 i et ganske tett program uten tilskuere.

Spiller ikke så mye rolle. Resultater bygger selvtillit. Selv om vi ikke spiller godt synes jeg man ser en annen ro i laget (mulig det er en illusjon hvor jeg blir lurt av resultatet - vet ikke).

PL: Tottenham Hotspur(7) - Leicester City(4) 19/7 6 måneder 3 dager ago #81089

• Presley
  • Presley's profilbilde
God kamp og en kamp i Mourinhos ånd.Vi tetter igjen og gjør solide kontringer.3-0 til pause er sterkt.
Kane gjør en solid kamp og blir nok MOM., men Davies gjør en god kamp.Skal også ta med Toby og Sanchez gjør det veldig bra.

Spurs forever

People who drink light beer don't like the taste of beer; they just like to pee a lot

PL: Tottenham Hotspur(7) - Leicester City(4) 19/7 6 måneder 3 dager ago #81090

• Øystein Svensen
  • Øystein Svensen's profilbilde
Presley skrev:
Utrolig at Evans ikke blir utvist.Han slår bevist i ansiktet til Kane.

Evans kvalifiserte vel til 3 gule, men fikk bare 1, slaget ansiktet til Kane burde kanskje vært direkte rødt.
Brewers make wort, the yeast makes beer!

PL: Tottenham Hotspur(7) - Leicester City(4) 19/7 6 måneder 3 dager ago #81091

• Ginola #14
  • Ginola #14's profilbilde
Presley skrev:
God kamp og en kamp i Mourinhos ånd.Vi tetter igjen og gjør solide kontringer.3-0 til pause er sterkt.
Kane gjør en solid kamp og blir nok MOM., men Davies gjør en god kamp.Skal også ta med Toby og Sanchez gjør det veldig bra.

Enig med deg i alt. Men jeg må innrømme jeg har et selverklært "Davies-problem".For meg er han på svært gode dager middelmådig pluss. I dag var som "alltid" middelmådig. Det er greit han kjemper. Vel og bra. Men i mine øyne har han så store mangler, særlig fysisk, men også teknisk sett at han aldri vil bli en spiller for et lag som ønsker å kjempe helt i toppen. Han er i mine øyne langt unna nivået til slik Rose var i flere sesonger. Eller Ekotto i et par sesonger før det igjen. Et stort steg tilbake. Han er solid til å plassere seg i fireren defensivt, men kommer likevel for ofte til kort pga mangel på hurtighet/fysikk.
Følgende bruker har takket deg: Reppekjeks, SuperBale

PL: Tottenham Hotspur(7) - Leicester City(4) 19/7 6 måneder 3 dager ago #81092

• Presley
  • Presley's profilbilde
Ginola #14 skrev:
Presley skrev:

Enig med deg i alt. Men jeg må innrømme jeg har et selverklært "Davies-problem".For meg er han på svært gode dager middelmådig pluss. I dag var som "alltid" middelmådig. Det er greit han kjemper. Vel og bra. Men i mine øyne har han så store mangler, særlig fysisk, men også teknisk sett at han aldri vil bli en spiller for et lag som ønsker å kjempe helt i toppen. Han er i mine øyne langt unna nivået til slik Rose var i flere sesonger. Eller Ekotto i et par sesonger før det igjen. Et stort steg tilbake. Han er solid til å plassere seg i fireren defensivt, men kommer likevel for ofte til kort pga mangel på hurtighet/fysikk.

Føler at Davies får litt mye kritikk til tider.Kan være enig med deg at vi trenger en bedre back, men Davies er en god backup.
Han klager aldri og gjør som regel en god/grei jobb når han får sjansen.Spiller med hjerte utpå drakten og trør til i duellene.Han har ikke farten som kreves at backer i dag, som Rose og Walker hadde hos oss.

Spurs forever

PL: Tottenham Hotspur(7) - Leicester City(4) 19/7 6 måneder 3 dager ago #81093

• HH
  • HH's profilbilde
Tror ikke selv Mourinho mener at Davies er en kar som kan spille alle kampene for et topplag. Problemet nå er hva i all verden gjør man? Sessegnon har vært akkurat så dårlig som jeg fryktet, men har samtidig alle fysiske forutsetninger for å bli en veldig bra back på sikt. Det er meget mulig et prosjekt på flere år. Skal da Davies spille kamp etter kamp før Sessegnon muligens lærer seg helt grunnleggende ting innenfor posisjonering? Skal vi kjøpe en ny back og ta livet av alle muligheter for utvikling av Sessegnon?

Den kan bli spennende å følge. Sessegnon virker til å ha riktig innstilling så jeg håper vi satser på han, men i så fall blir det mye Davies også neste år (hvis ikke Cirkin plutselig tar over - det kan skje). Tror forsåvidt Cirkin er en grunn til at vi ikke kommer til å kjøpe en ny venstreback. Tanganga løste også den rollen fint selv om det er håpløst offensivt med en høyrebent midtstopper der over tid.

Hva gjelder mot Leicester mener jeg Davies løste jobben sin bra. Mye bedre enn hva vi gjorde på motsatt side. Og selv om han ikke er stor er han faktisk OK på hodet i boksen. Ble viktig ved en anledning hvor han akkurat får hodet på et meget farlig innlegg.
Følgende bruker har takket deg: Ginola #14

PL: Tottenham Hotspur(7) - Leicester City(4) 19/7 6 måneder 3 dager ago #81094

• Ginola #14
  • Ginola #14's profilbilde
Kan alltids håpe planen til Mou er å få Sess til å bli våres 1.back på sikt. Og et innkjøp av en ny "stjerne LB" vil naturlig nok i så måte være ødeleggende. Så er det litt håpløst for oss utenforstående å vite hvor sannsynlig det er at Sess tar de nødvendige stegene. Der må vi bare stole på Mou og teamet hans. Og Sess selv. Som du nevner, utover det at Sess har alt som skal til av fysikk og teknikk, virker han også som en type med de rette holdningene.

Èn ting skal i alle fall Mou ha; han har løst "bacproblemet" våres på best mulig måte. Aurier har "licence to go forward", mens Davies forblir bak der han er best.