Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Tottenham(1) - Everton(1) 13/9 kl. 17:30

PL: Tottenham(1) - Everton(1) 13/9 kl. 17:30 4 måneder 1 uke ago #81555

• madbitt
  • madbitt's profilbilde
Vi klarer ikke engang å komme med noen sluttspurt. Vi klarer aldri å få noe fart i kula slik at det går i sirup. 1 omgang var ok minus, 2 omgang fryktelig. Vet ikke om Winks ut har noe med saken å gjøre, men ser ikke bort fra det. Men skal sies at jeg tror Everton blir bedre i år, for de har fått inn 3 spillere av bra kvalitet som hever midtbanen deres.

Er rykter om Sørloth til oss. Akkurat i dag, tror jeg han hadde vært en oppgradering ift Kane som ikke leverte. Også veldig usikker på om Dier/Toby er et godt nok stopperpar. Særlig Dier gjør for svak innsats der. Han er jo en stor sterk spiller, men det hjelper ikke når du ikke opp i motstander og sørger for at han ikke kommer opp. Har sett det før.
Tottenham - fotball og kunst i skjønn forening.
Siste endring: 4 måneder 1 uke ago av madbitt.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

PL: Tottenham(1) - Everton(1) 13/9 kl. 17:30 4 måneder 1 uke ago #81556

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Dette var bekmørkt. Fullstendig bekmørkt.

Er det én ting jeg har likt med Mourinho, er det at han ofte gjør fornuftige bytter, men i dag var det bare rart. Vi får kontroll på kampen og er gode til å presse høyt, men Mou svarer med å ta ut Alli som er helt sentral for det presset. For Sissoko?? Logikken bak det byttet håper jeg virkelig vi får en utdypning på.

Taktikken går generelt bare ut på å fremprovosere feil, så når vi får en i trynet og må ta initiativ selv, har vi absolutt ingen strenger å spille på. Ingen plan b, ingen generell plan for hva vi gjør med ballen. Og når ikke presset uten ball en gang fungerer, er det egentlig bare å blåse av kampen og dra hjem.

Kan jo forsåvidt også spørre seg hva vi har gjort i pre season. Vanlig at man mangler litt kampform og er litt rustne i starten av sesongen, men vi går helt tomme for krefter etter 60 minutter. Kun Son som orker å jage foran der. Er det noe slutten av forrige sesong kanskje kunne tilsi, er det jo at Mourinho i det minste hadde klart å endre mentaliteten i laget. At han hadde greid å finne tilbake til den "never say die"-attituden vi hadde på det beste under Poch. Men virker egentlig som vi gir opp etter at Everton tar ledelsen. Da er det liksom ikke noe vits lenger.

Tungt nå.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, tenor, Knut

PL: Tottenham(1) - Everton(1) 13/9 kl. 17:30 4 måneder 1 uke ago #81557

• mka07
  • mka07's profilbilde
Ja dette var blytungt. Den andre omgangen der. Er i det minste fra Bodø og der er det virkelig litt trøst å finne.

PL: Tottenham(1) - Everton(1) 13/9 kl. 17:30 4 måneder 1 uke ago #81558

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Jeg er fra Skien, så denne kvelden blir hard

PL: Tottenham(1) - Everton(1) 13/9 kl. 17:30 4 måneder 1 uke ago #81559

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Hadde jeg vært fra Bodø, hadde jeg vurdert å bare si opp Sumo og ta et friår fra engelsk fotball. Fokusert på de positive tingene i livet :lol:

Men ja, skuffelsen treffer ekstra hardt i dag. Noen skritt frem og noen tilbake kan vel oppsumere Mous tid hos oss. Vært tendenser til fremgang, men så går vi skikkelig på trynet. Nå skulle det liksom være annerledes, og Mou skulle endelig ha satt sitt preg på laget. Vi skulle være mer solide, mer robuste, mer hensynsløse og alt det der. Så får vi servert den andreomgangen der.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Følgende bruker har takket deg: Reppekjeks

PL: Tottenham(1) - Everton(1) 13/9 kl. 17:30 4 måneder 1 uke ago #81560

• SuperBale
  • SuperBale's profilbilde
MP er nok snart tilbake, Jeg har trua!
Tottenham skal ta/prøve å ta initiativet på hjemmebane mot alle lag.....noe Leeds velger å prøve på mot Liverpool borte. Gøy med Leeds om ikke annet....
Siste endring: 4 måneder 1 uke ago av SuperBale.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles

Re:PL: Tottenham(1) - Everton(1) 13/9 kl. 17:30 4 måneder 1 uke ago #81563

• MaximumBob
  • MaximumBob's profilbilde
SuperBale skrev:
MP er nok snart tilbake, Jeg har trua!
Tottenham skal ta/prøve å ta initiativet på hjemmebane mot alle lag.....noe Leeds velger å prøve på mot Liverpool borte. Gøy med Leeds om ikke annet....

Viser i hvert fall at det var fullstendig meningsløst å sparke MP for å ansette den ubrukelige dinosauren der

Sent from my iPhone using Tapatalk

PL: Tottenham(1) - Everton(1) 13/9 kl. 17:30 4 måneder 1 uke ago #81564

• Tstone
  • Tstone's profilbilde
Tenkte på det når jeg så Leeds-matchen at Bielsa kanskje hadde vært noe...Men han har vel ingen grunner til å ønske seg hit når han har fått Leeds opp og med den fotballen de spiller.

Greit nok at det ikke alltid går veien, men måten det skjedde på i dag var direkte pinlig. Ingen vilje i laget i andreomgangen, håper virkelig noen av unggutta får sjansen framover og utfordrer noen av de mer etablerte spillerne.

PL: Tottenham(1) - Everton(1) 13/9 kl. 17:30 4 måneder 1 uke ago #81565

• MaximumBob
  • MaximumBob's profilbilde
Mourinho er jo kjent for å la unguttene få sjansen:P

PL: Tottenham(1) - Everton(1) 13/9 kl. 17:30 4 måneder 1 uke ago #81566

• SuperKnott
  • SuperKnott's profilbilde
Først hadde vi Modric som playmaker. Så hadde vi Eriksen.

Nå har vi ikke en slik type spiller og det merkes. Midtbanen hang ikke sammen og fremover skapte vi svært lite.

Højbjerg og Doherty er sikkert bra folk. Men topp 4 materiell lukter det ikke dessverre.

Kane virker bare tung og treg og ikke farlig. Men men nå kan det bare gå oppover! 3 poeng i neste kamp!
Følgende bruker har takket deg: tenor