Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: EL: Lazio v Spurs 22.11.12 kl: 19:00

EL: Lazio v Spurs 22.11.12 kl: 19:00 7 år 9 måneder ago #3934

• gdf
  • gdf's profilbilde
Må bare si at idag er jeg MEKTIG imponert over Hugo Lloris! Han reddet kampen for oss, og vi kan takke han, og kun han for det poenget vi tar med oss herfra.

Var skuffet over resten av laget...mye feil og dårlige passninger. Men helt forferdelig var det ikke. Synest Carroll gjør en bra jobb, til å vere så ung og "uerfaren". Han spilte kanskje best med unntak av Lloris. Det kan bli noe av denne mannen (gutten?)

Er mest irritert over linjedommeren som sover i timen. Han har snytt oss for et 3 poeng. En aldeles nyydelig stikker fra Carroll til Bale ender i mål, og linjemannen klarer ikke se at bale balanserer perfefekt onside for å få dette til.

Neste kamp mot Panathinaikos blir spennende!

Edit: Mine tanker går også til Ashely Mills og de andre medsupportere som ble skadet under hooligans-angrepet i Roma i dag.
Audere est Facere
Siste endring: 7 år 9 måneder ago av gdf.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

EL: Lazio v Spurs 22.11.12 kl: 19:00 7 år 9 måneder ago #3936

• SenjaSpurs
  • SenjaSpurs's profilbilde
Helt enig med folket. Skulle Friedel starte til helgen, så fatter jeg ingenting. Lloris var rett og slett outstanding idag!
2-0, and u fu**ed it up!
4-0, and u fu**ed it up!

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you with experience..

EL: Lazio v Spurs 22.11.12 kl: 19:00 7 år 9 måneder ago #3937

• AndyMaxwell
  • AndyMaxwell's profilbilde
Hadde dommerne gjort jobben sin i begge kampene mot Lazio hadde vi hatt fire poeng mer og Lazio to poeng mindre. Vi hadde mao. vært sikret avansement.

EL: Lazio v Spurs 22.11.12 kl: 19:00 7 år 9 måneder ago #3940

• Espen
  • Espen's profilbilde
AndyMaxwell skrev:
Hadde dommerne gjort jobben sin i begge kampene mot Lazio hadde vi hatt fire poeng mer og Lazio to poeng mindre. Vi hadde mao. vært sikret avansement.

Veldig riktig. Men hadde vi spilt 2 gode kamper mot de hadde vi også fort vært videre. Vi spilte 1 brukbar/god og en dårlig. Da har vi tilslutt oss selv å takke. Dagens kamp var til tider skremmende dårlig når det kommer til dueller, passningsspill og til tider forsvarslinje. I andre omgang var det til tider helt texas bak der og nærmest helt bingo om det ble offside eller ikke. Skjønner ikke helt hvorfor vi skal stå så høyt på bortebane...
Lloris glimrende, Sandro meget god og Carroll god og spennende. Resten var vel ganske under pari av hva vi kan forvente med Bale som best av de.. Veldig spent på hvordan søndagens pest ham kamp blir. Tap der så sliter vi som faen...

EL: Lazio v Spurs 22.11.12 kl: 19:00 7 år 9 måneder ago #3944

• John Smith
  • John Smith's profilbilde
Topp for Lloris med smultring og MOM!
Tipper Friedel hadde sluppet inn 3 i går. Nå må keepervalget være endelig.

Veldig rart at Verth. ikke er i stand til å ta styring over fireren, med hans bakgrunn som kaptein i Ajax. Da må nesten Dawson får spille i stedet for Caulker inntil videre altså. Det er snakk enkle ting som å bestemme når en skal falle av og når en skal stå. Det læres bort til 14-åringer! Jeg forstår at det er vanskelig når fireren skifter for hver kamp, men likevel.

Kanskje vi burde snyte Everton for Forren? Prisklassen er i Levys gate, og jeg mener han er bedre enn Dawson og Gallas for tida. Og han har sine beste år forren seg!

Ellers så må jeg si jeg tviler på Ades innstilling igjen. Et uheldig kjøp, og vanskelig å få solgt med hans lønnskrav og fallende kurve.. Han minner meg Crouch minus innsatsen for tida.

Bale begynner sakte men sikkert å finne formen, og det trenger vi. Sandro er god (uten ball) og det er moro med Carrol.

Frykter at helgens kamp kan bli one of those hvis ikke forsvaret skjerper seg. Vi får se!

EL: Lazio v Spurs 22.11.12 kl: 19:00 7 år 9 måneder ago #3950

• Presley
  • Presley's profilbilde
Synes at det er skremmende å lese hvor mange sjanser Lazio fikk.Jeg har fått inntrykk at de rundspilte oss til tider.Det er bra at Lioris fikk virkelig vist seg fram, men uten om det så er ikke dette bra.Vi må virkelig heve oss mange hakk.
Stolt bonus pappa og lykkelig gift 25 july 09

Spurs forever

People who drink light beer don't like the taste of beer; they just like to pee a lot

EL: Lazio v Spurs 22.11.12 kl: 19:00 7 år 9 måneder ago #3954

• wantanick
  • wantanick's profilbilde
John Smith skrev:
Veldig rart at Verth. ikke er i stand til å ta styring over fireren, med hans bakgrunn som kaptein i Ajax. Da må nesten Dawson får spille i stedet for Caulker inntil videre altså. Det er snakk enkle ting som å bestemme når en skal falle av og når en skal stå. Det læres bort til 14-åringer! Jeg forstår at det er vanskelig når fireren skifter for hver kamp, men likevel.
Kanskje det, men til og med Terry, Luiz, Ivanovic og co sleit med AVBs høye linje i fjor, så noe nytt er det nok med dette allikevel. Det vi trenger er en samspilt bakre firer, altså at de får spille flere kamper på rad sammen.John Smith skrev:
Kanskje vi burde snyte Everton for Forren? Prisklassen er i Levys gate, og jeg mener han er bedre enn Dawson og Gallas for tida. Og han har sine beste år forren seg!
Herlig ordspill! Jeg tror dessverre at Forren trenger tid og tillit for å opprettholde den klassen han har vist den siste tiden, og per i dag er han ikke bedre enn Verthongen, Kaboul og Caulker etter min mening. Dermed vil han slite benken hos oss, og kanskje miste en del av den selvfølgeligheten og sikkerheten han spiller med nå. Men for all del, jeg tar gjerne feil om dette, hvis det viser seg at vi kjøper han (som er et stort hvis...)!
COYS!