Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: EL: Shëndija - Tottenham 24/9 kl. 20:00

EL: Shëndija - Tottenham 24/9 kl. 20:00 3 måneder 4 uker ago #81935

• Øystein Svensen
  • Øystein Svensen's profilbilde
Sephiroth skrev:
Kjekt at Ndombele spilte 90min

Enig og han var BB
Brewers make wort, the yeast makes beer!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: Knut, MaximumBob

EL: Shëndija - Tottenham 24/9 kl. 20:00 3 måneder 4 uker ago #81936

• HH
  • HH's profilbilde
Ja. Ndombele hadde litt mojo i dag. Spiller nok ikke på søndag, men strålende med 90min.

EL: Shëndija - Tottenham 24/9 kl. 20:00 3 måneder 4 uker ago #81937

• madbitt
  • madbitt's profilbilde
3-1 er ok. Hauge på Glimt må vi hente før andre tar han. Han herja i Milano.
Tottenham - fotball og kunst i skjønn forening.
Siste endring: 3 måneder 4 uker ago av madbitt.

EL: Shëndija - Tottenham 24/9 kl. 20:00 3 måneder 4 uker ago #81940

• Andreas
  • Andreas's profilbilde
[Dan Kilpatrick] Mourinho says Spurs had the Shkendija goals replaced before the game after his GKs noticed they were too small in the warm-up. "I felt immediately something was going wrong. We got the Uefa delegate to confirm and it was 5cm smaller. We demand for the goals to be replaced."

www.reddit.com/r/soccer/comments/iz4y6l/..._says_spurs_had_the/

pbs.twimg.com/media/EitVqXIXcAcwz_B?format=jpg&name=large

EL: Shëndija - Tottenham 24/9 kl. 20:00 3 måneder 4 uker ago #81941

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde
De ble visst jekka opp 5cm.

@Dan_KP
#thfc Couple of things to clarify. The goals were apparently extended 5cm in height rather than replaced, as Mourinho suggested. And it was not Shkendija's stadium – they have apparently denied knowing about it.
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.

EL: Shëndija - Tottenham 24/9 kl. 20:00 3 måneder 4 uker ago #81942

• Andreas
  • Andreas's profilbilde
OsvaldoArdiles skrev:
De ble visst jekka opp 5cm.

@Dan_KP
#thfc Couple of things to clarify. The goals were apparently extended 5cm in height rather than replaced, as Mourinho suggested. And it was not Shkendija's stadium – they have apparently denied knowing about it.

Jo. Såg den eg og no.

EL: Shëndija - Tottenham 24/9 kl. 20:00 3 måneder 4 uker ago #81943

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde
Poenget står ;)
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.

EL: Shëndija - Tottenham 24/9 kl. 20:00 3 måneder 4 uker ago #81944

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
HH skrev:
Den slags skudd er det vanskelig å garantere at man ikke får i trynet. Selv om Davies gjør en svært svak jobb.

Er det egentlig Davies som skal ut på den? Det kommer jo en spiller utenfor, for meg ser det ut som Alli eller Ndombele som skal ta skytter og Davies dekke vingen?

EL: Shëndija - Tottenham 24/9 kl. 20:00 3 måneder 4 uker ago #81945

• HH
  • HH's profilbilde
cjmozart skrev:
HH skrev:
Den slags skudd er det vanskelig å garantere at man ikke får i trynet. Selv om Davies gjør en svært svak jobb.

Er det egentlig Davies som skal ut på den? Det kommer jo en spiller utenfor, for meg ser det ut som Alli eller Ndombele som skal ta skytter og Davies dekke vingen?

Måtte se den situasjonen igjen og enig i at Davies ikke har så mye av skylden som jeg først trodde.

Hva i alle dager er det Winks holder på med? Han må helt opplagt mye tettere opp i nr. 7. Ingen grunn for han å ligge så dypt nå Alderweireld allerede står alene i sikring.

Davies havner dog fortsatt i ingenmannsland. Og det er en gylden regel av blir man tvunget til å velge så velger man stort sett alltid å sikre midten. Slik Davies spiller den situasjonen dekker han hverken skuddet eller vingen. Så som Winks hva er det egentlig han prøver å stoppe? Isteden for å skyte har han uendelig med plass til å rulle ut vingen ettersom Davies ikke dekker noe.

I det heletatt er vi merkelig organisert der. Mulig Alli også er for høyt oppe, mens både Alderweireld og Davies blir for dype. Sett igjen vil jeg gi hovedansvaret til Winks. Står han høyere vil han skjære av pasningsbanen samtidig som han dekker opp nr. 7. Finnes det noen grunn for han til å ikke gjøre det?

Jeg er egentlig veldig fan av Winks, men starten på denne sesongen har vært meget svak fra hans side. Håper virkelig det bedre seg for vi trenger han. Lo Celso og Ndombele kan ikke spille alt. Og Winks er potensielt mye bedre enn Sissoko da han til tider spiller veldig bra ball. Højbjerg er heller ingen verdensstjerne som kan storspille i 50 kamper per sesong.