Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Manchester United (13) - Tottenham Hotspur (10) søndag 04.10.2020 klokka 17:30

PL: Manchester United (13) - Tottenham Hotspur (10) søndag 04.10.2020 klokka 17:30 1 måned 3 uker ago #82228

• SuperKnott
  • SuperKnott's profilbilde
Kjempegøy omgang. Nå begynner vi å snakke! :)

Men skår i gleden at Var ikke griper inn og sørger for gult til både martial og lamela. Begge er jo like gode. Nå har unitedfansen en unnskyldning for tapet selv om jeg tror vi hadde slått dem selv om de hadde vært 12 mann i dag. Ser jo ut som PL mot Championship detta.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

PL: Manchester United (13) - Tottenham Hotspur (10) søndag 04.10.2020 klokka 17:30 1 måned 3 uker ago #82229

• CWaddle
  • CWaddle's profilbilde
Ikke nevnt med et ord at Bailly tråkket på leggen til Kane med vilje etter taklingen...
COYS
Siste endring: 1 måned 3 uker ago av CWaddle.
Følgende bruker har takket deg: Presley

PL: Manchester United (13) - Tottenham Hotspur (10) søndag 04.10.2020 klokka 17:30 1 måned 3 uker ago #82230

• Loyd
  • Loyd's profilbilde
  • AKA rihno...
Tror Lamela fikk gult. Eller var det i en annen situasjon?
Flaut når voksne menn går ned for telling av en dask i ansiktet, men det er vel slik det er i dagens fotball.
Herlig å lede med 3 mål etter å ha havnet under etter 1 min. Har fortsatt nerver... Gi meg tre mål til.
Some day...

PL: Manchester United (13) - Tottenham Hotspur (10) søndag 04.10.2020 klokka 17:30 1 måned 3 uker ago #82231

• CWaddle
  • CWaddle's profilbilde
Slag mot ansikt er rødt men iom at Lamela begynner, er jeg enig i at gult til begge hadde vært mest riktig
COYS

PL: Manchester United (13) - Tottenham Hotspur (10) søndag 04.10.2020 klokka 17:30 1 måned 3 uker ago #82232

• eejit
  • eejit's profilbilde
Visstnok første gang i PL-historien at ManU slipper inn fire mål i første omgang.

Edit: Forrige gang de slapp inn fire i første omgang av en ligakamp var visst i 1957. Gjett hvem motstanderen var.
Siste endring: 1 måned 3 uker ago av eejit.

PL: Manchester United (13) - Tottenham Hotspur (10) søndag 04.10.2020 klokka 17:30 1 måned 3 uker ago #82233

• Ginola #14
  • Ginola #14's profilbilde
Det er minst 2 år siden jeg satt med samme godfølelsen som jeg nå har når jeg ser vi spiller. Spillerne VIL virkelig. I tillegg har vi nå en kvalitet og bredde i troppen som overgår alle tottenham-årganger. Deilig!
Følgende bruker har takket deg: mka07, Dougie, HH

PL: Manchester United (13) - Tottenham Hotspur (10) søndag 04.10.2020 klokka 17:30 1 måned 3 uker ago #82234

• Presley
  • Presley's profilbilde
Nå må vi ikke sove og tro at vi har vunnet.Vi kan ikke sjappe av.Ndombele synes jeg har sett tung ut, mye lett jogg på han
Vi leder 4-1 og det er glad for.
Stolt bonus pappa og lykkelig gift 25 july 09

Spurs forever

People who drink light beer don't like the taste of beer; they just like to pee a lot

PL: Manchester United (13) - Tottenham Hotspur (10) søndag 04.10.2020 klokka 17:30 1 måned 3 uker ago #82235

• HH
  • HH's profilbilde
Ginola #14 skrev:
Det er minst 2 år siden jeg satt med samme godfølelsen som jeg nå har når jeg ser vi spiller. Spillerne VIL virkelig. I tillegg har vi nå en kvalitet og bredde i troppen som overgår alle tottenham-årganger. Deilig!

Enig.

Føles fortsatt ut som vi har mye mer å hente fra dette laget og det uten Lo Celso og Bale.

Vet ikke helt når det snudde, men se på folk som Lamela og Aurier. Aurier er jo bare veldig god for øyeblikket. Helt utrolig hvordan ting har snudd hva gjelder selvtillit og guts.

PL: Manchester United (13) - Tottenham Hotspur (10) søndag 04.10.2020 klokka 17:30 1 måned 3 uker ago #82236

• Shezz
  • Shezz's profilbilde
Hjelpe meg. 4 kamper på 8 dager, og vi leder 4-1 borte mot Man U.

Bra vi har spillere som Bale, Lo Celso, Moura, Vinicius og Alli i bakhånd, just sånn i tilfelle vi skulle slutte å score mål.
Følgende bruker har takket deg: eejit, Dougie, HH

PL: Manchester United (13) - Tottenham Hotspur (10) søndag 04.10.2020 klokka 17:30 1 måned 3 uker ago #82237

• eejit
  • eejit's profilbilde
Fantastisk assist av Højbjerg.