Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Manchester United (13) - Tottenham Hotspur (10) søndag 04.10.2020 klokka 17:30

PL: Manchester United (13) - Tottenham Hotspur (10) søndag 04.10.2020 klokka 17:30 1 måned 3 uker ago #82248

• HH
  • HH's profilbilde
Dougie skrev:
TV2 skal ha for at de, både i studio og under kampen, primært fokuserer på hvor gode vi er og ikke det røde kortet/hvor ræva Utd er.

Antar Mourinho får masse skryt for jobben har gjort også?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

PL: Manchester United (13) - Tottenham Hotspur (10) søndag 04.10.2020 klokka 17:30 1 måned 3 uker ago #82249

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Hehe. Får litt lovord han også! Selvsagt påfallende stille om Solskjær, men er kanskje grenser for hva man kan forvente.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Følgende bruker har takket deg: HH

PL: Manchester United (13) - Tottenham Hotspur (10) søndag 04.10.2020 klokka 17:30 1 måned 3 uker ago #82250

• Sephiroth
  • Sephiroth's profilbilde
Jeg er glad jeg kvittet meg med De Gea i fantasy før denne runden

PL: Manchester United (13) - Tottenham Hotspur (10) søndag 04.10.2020 klokka 17:30 1 måned 3 uker ago #82251

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Gode tider nå.
Har selv vært kritisk til Mourinhos spillestil (og står inne for at den har vært for planløs og defensiv), men det vi har vist siste ukene har vært helt nydelig å se. Vi ser solide ut begge veier, vi spiller underholdende fotball og vi angriper med en plan. Vi henger rett og slett fryktelig godt sammen som lag.

Tidlig ennå, men med en stopper inn, er det egentlig ingen grenser for hvor dette kan gå hvis vi fortsetter sånn. Og Bale har ikke engang kommet igang!
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, Presley, Knut, Øystein Svensen

PL: Manchester United (13) - Tottenham Hotspur (10) søndag 04.10.2020 klokka 17:30 1 måned 3 uker ago #82252

• Presley
  • Presley's profilbilde
Dette var imponerende, vi spiller en kanon kamp.
Høyt tempo når sjansen byr seg.Son er i super form og sammen med Kane blir bare bedre.
Høijberg gjør også en stor kamp, hans beste så langt.Ndombele ble veldig trøtt og bra han ble bytter ut.

Første omgang er stor.Andre omgang er sterk, vi stopper ikke opp.Fullfører kampen med stil.Veldig profesjonell innstilling.

JM treffer blink med sin taktikk.Gode bytter gjør han også.
Stolt bonus pappa og lykkelig gift 25 july 09

Spurs forever

People who drink light beer don't like the taste of beer; they just like to pee a lot
Følgende bruker har takket deg: Øystein Svensen

PL: Manchester United (13) - Tottenham Hotspur (10) søndag 04.10.2020 klokka 17:30 1 måned 3 uker ago #82253

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
3 seiere og 14-4 i målforskjell denne uka, jeg må ta meg frustrasjonsfri oftere åpenbart;)

PL: Manchester United (13) - Tottenham Hotspur (10) søndag 04.10.2020 klokka 17:30 1 måned 3 uker ago #82256

• Shezz
  • Shezz's profilbilde
Villa tydelig inspirert av Tottenham, leder også 4-1 til pause mot en såkalt stormakt.

Denne kvelden blir bare bedre og bedre...
Følgende bruker har takket deg: Knut, Øystein Svensen

PL: Manchester United (13) - Tottenham Hotspur (10) søndag 04.10.2020 klokka 17:30 1 måned 3 uker ago #82258

• Andreas
  • Andreas's profilbilde
Eg har ikkje sett oss spele fotball som dette på lang tid. Dette var herlig.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, Halvor Dalene