Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Tottenham(6) - West Ham(10) 18/10 kl. 17:30

PL: Tottenham(6) - West Ham(10) 18/10 kl. 17:30 1 måned 1 uke ago #82286

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Tottenham - West Ham

Stadion: Tottenham Hotspur Stadium
Når: 18/10 @ 17:30
Dommer: Tierney
TV: TV2 Sport Premium

Forventet lagoppstilling:
Lloris
Aurier-Sanchez-Toby-Reggie
Winks-Højbjerg-Ndombele
Lucas-Kane-Son

Subs: Hart, Doherty, Davies, Sissoko, Lamela, Alli, Bale, Vinicius
Injured: Dier, Tanganga, Bergwijn, Lo Celso, Bale?
Suspended:

Motspiller å se opp for: Antonio
Forventet resultat: 1-0 (Son)

Alle på skadelista er mulig med i troppen. Får håpe Lo Celso er klar og at Bale får noen minutter. Tipper Aurier starter for Doherty siden sistnevnte har hatt 3 tunge kamper denne uka.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: CWaddle, Knut

PL: Tottenham(6) - West Ham(10) 18/10 kl. 17:30 1 måned 1 uke ago #82287

• HH
  • HH's profilbilde
Vanskelig å spå laget her. Kommer nok i stor grad an på hvem som kommer tilbake fra landslagskampene med god energi. Uten at jeg har sjekket er det vel kanskje ikke så mange av våre som har spilt veldig mye. Ingen har vel spilt 3? Så på Norge mot Nord-Irland hvordan ting begynte å koste. Hadde vi hatt noen av de som spilte det meste for oss der hadde jeg ikke brukt han på søndag mot West Ham fra start.

Merkelig sesong West Ham har hatt. Så oppsummeringen av deres kamp mot Leicester. Virket litt tilfeldig, men ingen enkel kamp dette. Og når jeg sier det skjønner jeg egentlig ikke hvorfor da spiller for spiller synes jeg West Ham er veldig ordinære. Ei heller slik at jeg tror Moyes er noen fantastisk manager som gjør gull av gråstein.

Så tror jeg selvsagt vi vinner. Er vel nesten mest redd for overtenning.

I alle tilfeller utrolig hyggelig å glede seg til kamper igjen. Vi kommer til å se sirup igjen selvsagt, men nå har man et realistisk håp om at vi ikke bare kan vinne, men også underholde. Ikke at jeg tror denne kampen slik sett blir veldig underholdende. WH spiller vel sin 5-4-1 hvor man blir stresset hver gang tanksen Antonio snubler avgårde. Selv om vi skulle få 1-0 tidlig tror jeg ikke WH vil forandre noe. Slik sett kan det fort bli en tålmodighetsprøve - og ganske frustrerende hvis WH får 1-0 eller 0-0 står lenge.

PL: Tottenham(6) - West Ham(10) 18/10 kl. 17:30 1 måned 1 uke ago #82288

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Doherty har spilt 3x90min
Følgende bruker har takket deg: HH

PL: Tottenham(6) - West Ham(10) 18/10 kl. 17:30 1 måned 1 uke ago #82289

• HH
  • HH's profilbilde
Egentlig litt synd da vi muligens kunne trengt hans hodestyrke her, men Aurier bør jo være førstevalg inntil videre generelt sett.

Også bra hvis Doherty fikk noen mil i baken. Han trenger å komme i kampform. Slik sett veldig bra at han fikk spilt mye nå. Antar han starter mot LASK etter ei uke med "hvile".

PL: Tottenham(6) - West Ham(10) 18/10 kl. 17:30 1 måned 1 uke ago #82290

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
dvs 120min + 2x90min

PL: Tottenham(6) - West Ham(10) 18/10 kl. 17:30 1 måned 1 uke ago #82297

• madbitt
  • madbitt's profilbilde
Doherty har sett veldig bra ut ift fysikk/duellstyrke/hodestyrke, men ser ikke ut som en fullback. Minner mer om en midtstopper ala Corluka som også spilte back for oss. Virker noe treg og tung, litt naturlig siden han ser ut som en fyr på rundt 85-90 kg. Men samtidig virker løpsstyrken hans vesentlig mye bedre enn hva du forventer utifra kroppsstørrelsen.

Morsomt hvis Bale får spilletid. Hadde vært veldig gøy å sette Kane/Bale/Son sammen der fremme. Da har vi på sitt beste 3 spillere som er verdensklasse/tett opptil verdensklasse samtidig i angrep.

Må jo også hylle hva Levy og gjengen har fått til på overgangsmarkedet. De færreste tippet oss på topp 4 før sesongen, men hvis vi ser på spillet i de senere matchene og spillerne vi har så så skal du være ganske pessimistisk i hodet hvis du ikke ser at dette laget kan klare topp 4 og vel så det...eneste usikkerhetsmomentet er stopperne, særlig hvis eksempelvis Toby skulle bli langtidsskadet.

West Ham er nok et bedre lag enn hver enkelt spiller. Alle vet at det er oss de aller helst vil slå, så gutta må våre på fra start. Veldig herlig å slå United 6-1 på bortebane, men samtidig er man litt usikker på om gutta har klart nullstille etter en sånn kamp, men det burde vi jo klare siden det er 14 dager siden United-matchen.
Tottenham - fotball og kunst i skjønn forening.
Siste endring: 1 måned 1 uke ago av madbitt.
Følgende bruker har takket deg: Osvaldo, Knut

Re:PL: Tottenham(6) - West Ham(10) 18/10 kl. 17:30 1 måned 1 uke ago #82299

• MaximumBob
  • MaximumBob's profilbilde
Håper lamela spiller for Lucas. Synes lamela he vært bra så langt.

Sent from my iPhone using Tapatalk

PL: Tottenham(6) - West Ham(10) 18/10 kl. 17:30 1 måned 1 uke ago #82300

• Ginola #14
  • Ginola #14's profilbilde
Enig i det. Og særlig i denne kampen, hvor man kan forvente lite bakrom og mye eget ballinnehav.

PL: Tottenham(6) - West Ham(10) 18/10 kl. 17:30 1 måned 1 uke ago #82301

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Strengt tatt er vel dette perfekt for Bale

PL: Tottenham(6) - West Ham(10) 18/10 kl. 17:30 1 måned 1 uke ago #82302

• Sheik
  • Sheik's profilbilde
cjmozart skrev:
Strengt tatt er vel dette perfekt for Bale
Enig. God på frispark, sterk på hodet og meget habil på langskudd.