Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Tottenham(6) - West Ham(10) 18/10 kl. 17:30

PL: Tottenham(6) - West Ham(10) 18/10 kl. 17:30 1 måned 1 uke ago #82388

• HH
  • HH's profilbilde
Ikke uenig i så mye der.

Poenget med om det er spesielt for oss eller ikke er hvor realistisk det er å bli kvitt det. Hvis "alle" opplever noe så er det ganske rimelig at vi vil fortsette å oppleve det også.

Synes Breivik var god der. I Sverige har man også lange tradisjoner på trenersiden om å langsiktig bygge opp lag til å kunne ta gode beslutninger på banen. Lurer på om det var i forbindelse med OL-finalen i 2008 at Breivik sa at hun knapt trengte å "coache". Laget var i stand til å lese alt selv.

Der er ikke vi helt enda. Og det tar lang tid å bygge den forståelsen slik at den sitter så dypt at det bare blir naturlig.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

PL: Tottenham(6) - West Ham(10) 18/10 kl. 17:30 1 måned 1 uke ago #82389

• Dougie
  • Dougie's profilbilde

Bildet er skjult for gjester. Vennligst logg inn eller registrer deg for å se det.

Bildet er skjult for gjester. Vennligst logg inn eller registrer deg for å se det.

Copy/pastet fra en artikkel i The Athletic, hhv frisparket som fører til 1-3 og 3-3 mot West Ham og 0-1 mot Everton. Vet ikke hvilket av dem som er mest komikveld, men det bør iallefall være rimelig enkelt for Mourinho å påpeke hvor skoen trykker.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"

PL: Tottenham(6) - West Ham(10) 18/10 kl. 17:30 1 måned 1 uke ago #82390

• Presley
  • Presley's profilbilde
Vi dreit oss ut igår, dette bare viser nok en gang at vi må spille til dommeren blåser av kampen.Senker vi oss litt så er motstanderen der med en gang.WH gir aldri opp og det fikk de betalt for i går.Dette var en kamp vi skulle ha kontrollert inn, men noe skjer.Mister konsentrasjonen, trøtte, tar seieren før kampen er ferdig, hva vet jeg.

Hvis jeg husker riktig.Har ikke sett all verden av høydepunkter av kampen
mål nr1.Sissoko går ikke i duellen på innlegget.Veldig svakt av han, kan nesten se ut som han ikke tar det så alvorlig.Litt som han ikke tror det kan bli farlig.

mål nr2.Venstre siden blir rundlurt som du kun ser på lilleputt nivå.Sanchez er uheldig, det er bare hans feil.Det er knoll og tott i forkant som bør si unnskyld.Innlegget er bra og hardt.Det sier seg selv at Sanchez vil prøve å stoppe ballen, men er uheldig å setter den i eget mål.

mål nr3.Her er det mye feil, gud hjepe meg.Aurier skal bare måke ballen opp, men velger å bruke unødvendig mye tid og lager frispark.Ja det er av det billige slaget, men frispark uannsett.Innlegget kommer og vi header ballen ut og Winks skal bare gjøre det samme som Aurier burde ha gjørt måke ballen opp på banen.
Han velger å spille ballen forbi motstanderen, men får en dårlig touch noe som gjør at han ikke når ballen og pang et drømme treff fra Lanzini og vi mister nok en gang 2 poeng.
Her kan Winks og Aurier ta seg er grundig titt i speilet.Når vi leder 3-2 og det er under et minutt igjen av kampen da skal ballen klareres enklest mulig måte, ikke prøve å spille oss ut.Amatører, jeg er sikker på at de får passet påskrevet av JM og der er fullt fortjent.

Litt om Bale.Skuffende å se han spille så dårlig.Ikke mye defensivt arbeid der i gården.Han mistet ballen, men jobbet ikke ræve av seg for prøve ta den tilbake.Ting har forandret siden han gikk til Mardid, han hadde en fri rolle hos oss før, men slik er det ikke nå.Alle må jobbe hardt.
Tempoet hans var som lavt og han så tung ut.Han scorer nesten, men det er bare nesten.Jeg legger selvsagt ikke skylden på Bale at vi ikke vinner kampen.
Jeg regner med at han vil bli bedre utover sesongen, det skulle bare mangle.La han få spille på Torsdag, det har han godt av.En ting må være klart, han må jobbe bedre defensivt.Mister du ballen i farlig posisjon må gjøre alt for vinne den tilbake.

Mulig mine minner fra kampen ikke stemmer helt, arrester meg hvis jeg bommer her.
Stolt bonus pappa og lykkelig gift 25 july 09

Spurs forever

People who drink light beer don't like the taste of beer; they just like to pee a lot
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles

PL: Tottenham(6) - West Ham(10) 18/10 kl. 17:30 1 måned 1 uke ago #82391

• Osvaldo
  • Osvaldo's profilbilde
Alle de tre byttene i går var dessverre mislykket. Winks veldig svakt innhopp. Bale (alle var vel enige om at han måtte komme inn på 3-0) veldig rusten, hadde et balltap som fikk konsekvens og jobbet for dårlig tilbake. Og Lucas, som jeg mener har fått for lite tyn, med en uforståelig passiv holdning på det ene målet og jobber generelt for dårlig i forsvar. Og når vi har Aurier og Sanchez der bake kan faktisk dette skje. Eneste jeg synes var uflaks er at Lanzini treffer slik han gjør på overtid av overtiden.

Utrolig surt men jeg er iallefall veldig happy med at vi endelig ser noe av toppnivået vårt nå i hver av de 5-6 siste kampene. Rimelig sikker på at JM klarer å luke vekk mye av rusket vi fortsatt har i maskineriet.
COME ON YOU SPURS!!
51,61,21?
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, eejit, Presley, Øystein Svensen

PL: Tottenham(6) - West Ham(10) 18/10 kl. 17:30 1 måned 5 dager ago #82393

• Presley
  • Presley's profilbilde
Stolt bonus pappa og lykkelig gift 25 july 09

Spurs forever

People who drink light beer don't like the taste of beer; they just like to pee a lot
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, HH