Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: EL: Tottenham(1) - LASK(1) 22/10 kl. 21:00

EL: Tottenham(1) - LASK(1) 22/10 kl. 21:00 1 måned 3 dager ago #82411

• HH
  • HH's profilbilde
Ikke så bekymret for at Bale ikke skal finne formen, men håper ikke han starter viktige kamper på ei stund. Clarke så friskere ut i dag.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

EL: Tottenham(1) - LASK(1) 22/10 kl. 21:00 1 måned 3 dager ago #82412

• Ginola #14
  • Ginola #14's profilbilde
Mye positivt her. CV ser jo ut til å gli rett inn og presterer meget bra umiddelbart. Ingen selvfølge det. Høybjerg eller Moura får min MOM.

Re:EL: Tottenham(1) - LASK(1) 22/10 kl. 21:00 1 måned 3 dager ago #82413

• MaximumBob
  • MaximumBob's profilbilde
DougieFresh skrev:
Vinicius bare plukker opp hansken etter Kane han B)

Kjempedebut. To assists og det som skulle vært et mål. Blir spennende å se fortsettelsen.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Følgende bruker har takket deg: Knut

EL: Tottenham(1) - LASK(1) 22/10 kl. 21:00 1 måned 3 dager ago #82414

• Øystein Svensen
  • Øystein Svensen's profilbilde
Dougie skrev:
Højbjerg er så mann med selvtillit!

“We were having a laugh at half-time and we were all calling him Zidane. Very nice but don’t do it again Pierre,” Mourinho shared.
Brewers make wort, the yeast makes beer!

EL: Tottenham(1) - LASK(1) 22/10 kl. 21:00 1 måned 3 dager ago #82415

• HH
  • HH's profilbilde
Mhm. Utrolig greit når Mourinho kan være så "frekk" med sine spillere. Først Sanchez og nå Højbjerg. Tyder på at man har stor tillit mellom hverandre.

Må gi skryt til Mourinho for å ha lest Højbjerg sin karakter 100% riktig. Måten Højbjerg reagerer når CV blir taklet er akkurat hva vi trenger. At Højbjerg allerede er blitt denne karen er bare herlig. Og som vel Gold også nevnte i ene videoen - Højbjerg er karen man hører på banen.

Liker det jeg ser av Reguilon også hva gjelder karakter. Lo Celso har ¤#" og Dier fra før. Har god tro på at vi vil sakte, men sikkert bli et annet lag igjen når det kommer til hvordan vi oppfører oss. Litt som vi var en liten periode under Pochettino rundt 2017.

Og jeg er ikke så veldig "old school" når det kommer til høylytte bråkete menn. Både Kane og Son er spillere jeg stoler på når ting går tungt - selv om de ikke er Roy Keane i fremtoning. Men at vi trengte en kar som Højbjerg var ganske klart og det virker som Højbjerg leverer.
Følgende bruker har takket deg: Knut

EL: Tottenham(1) - LASK(1) 22/10 kl. 21:00 1 måned 3 dager ago #82416

• Sir Heim
  • Sir Heim's profilbilde
Merkelig å holde med et faktisk veldig godt lag?
Etter mine 35 år som fan føles det nesten litt skittent å være medgangs-supporter B)
Bra vi har vår andel av uflaks enda, så vi har i det minste noe å irritere oss over.

Synes veldig mye i kampen i går rett og slett var bra. Spesielt synes jeg vi er supergode på å bevege oss i oppspillsfasen, og kommer sjeldnere i "den eneste veien fella". Mot lag som presser moderne høyt kan vi faktisk bygge opp noe som begynner langt bakfra på egne premisser.. Dette er vel den største endringen jeg har sett på oss i forhold til tidigere år. I går var det tidvis Bayern m-klasse, når forskjellige spillere droppet bakover og skapte alternativ og rom. Det hjalp selvfølgelig at Winks var rimelig påskrudd.

Utover ble det jo mer cruise-kontroll, og ikke like mye bra å nyte, men alt i alt.. en veldig god gjennomføring.

CV synes jeg kanskje får litt mer positiv review enn det jeg ville gitt. Synes han sleit med å være synlig selv i gode spillemessige perioder. Men han skal defiitivt ha MYE ros for å være god i de avgjørende øyeblikkene. Pasningen til Moura er jo rett og slett vakker. Minuset kommer på detaljer som at selv om han er stor og sterk, så fungerte han ikke som en 1-1 Kane erstatter som oppspillspunkt. Men eh... det er litt urettferdig å måle "noen" mot Kane på det kanskje, spesielt etter 1 kamp:)

Ble ikke lei meg av det jeg så av CV i går i alle fall. Og tenker det å kunne ha en Kane/Son/VC backup-plan mot slutten av en kamp vi trenger å tvinge inn en avgjørelse er et verktøy i kassen vi ikke ha hatt siden Llorente.

Bale vurderer jeg litt høyere enn det jeg leser som konsensusen her inne.
Han viser ved anledninger det samme vi husker fra 7-8 år tilbake. Veldig god som den drivende kraften når vi får satt han opp med ball. Drar av midtbanespillere med framoverrettede retningsforandringer, og definitiv akseptabel nær/finte teknikk. Han var ikke banens beste eller noe slikt men jeg satt med en varm følelse av at han er i ferd med å spille seg inn i gruppa.
Det er imidlertid en helt korrekt evaluering at han ikke bidrar nok i defensivt/1ste forsvarer arbeid. Der Moura sprinter og er god på å bryte ballbaner, gunner inn i dueller osv, er Bale (enn så lenge) for mye en luksus-spiller (målt mot de som er best på det).

Den jeg personlig var mest skuffet over (på en bra dag generelt) var Lamela. Det var noe med kjemien i laget som medførte at han ikke kom til sin rett. Vet ikke om det var han som hadde en middels dag, men han førte ball litt for lenge, hadde litt for mye tro på egne 1v3 ferdigheter.

BB PEH.. DET trodde jeg ikke jeg skulle si når den interessen ble kjent for noen måneder siden.
La oss sette karakteren exceeding expectations, og håpe han fortsette å være så god i lang tid.
Ikke neste år, men i år!!!
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, Knut, Dougie

EL: Tottenham(1) - LASK(1) 22/10 kl. 21:00 1 måned 3 dager ago #82417

• HH
  • HH's profilbilde
Enig i at CV ikke var spesielt god totalt sett. Mourinho var vel inne på det samme selv, men involveringene ved målene var glimrende. Det første genialt og det andre viser også veldig god oversikt. For en kar som ikke snakker engelsk og som nettopp har ankommet var det uansett veldig lovende. Så får vi se. Janssen sine beste 45min for Tottenham var vel hans første 45 så..

EL: Tottenham(1) - LASK(1) 22/10 kl. 21:00 1 måned 3 dager ago #82419

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Jeg tar gjerne en spiss som ikke er god men har 2 målgivende og hadde skåret det siste om ikke det var selvmål først. Som en slags motsatt Soldado som spilte bra, men ikke fikk målpoeng.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, Øystein Svensen

EL: Tottenham(1) - LASK(1) 22/10 kl. 21:00 1 måned 3 dager ago #82420

• HH
  • HH's profilbilde
Kan ikke si at jeg deler din beskrivelse av Soldado. Enig i det andre, men vanligvis følger spill og tellende resultat hverandre. Selv om noen spisser og keepere muligens er bedre enn andre i de avgjørende øyeblikkene.

I alle tilfeller bør det gi han selvtillit til å fortsette. Sissoko et ekstremt eksempel der på hvor dårlig man kan være når selvtilliten forsvinner.

Sånn sett er det vel bare Winks som for øyeblikket virker litt fortapt. Jeg har hatt mer tro på han enn de fleste, men for øyeblikket er han veldig ordinær dessverre.

EL: Tottenham(1) - LASK(1) 22/10 kl. 21:00 1 måned 3 dager ago #82421

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Spilte ikke Winks ganske bra i går?
Følgende bruker har takket deg: Sir Heim