Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: EL: Tottenham(1) - LASK(1) 22/10 kl. 21:00

EL: Tottenham(1) - LASK(1) 22/10 kl. 21:00 1 måned 3 dager ago #82422

• Sir Heim
  • Sir Heim's profilbilde
Tenkte det samme. Ikke den helt store Winks fanboiiiien.. Men i går var han ganske bra synes jeg?
Ikke neste år, men i år!!!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

EL: Tottenham(1) - LASK(1) 22/10 kl. 21:00 1 måned 3 dager ago #82423

• HH
  • HH's profilbilde
Kommer an på hvor man legger lista. Jeg har ikke gitt han opp, men hadde trodd han skulle være mye bedre når han tross alt virker til å ha vært noenlunde skadefri en stund.

Ingen var vel dårlige i går, men det hadde kanskje noe med motstanderen å gjøre?

EL: Tottenham(1) - LASK(1) 22/10 kl. 21:00 1 måned 3 dager ago #82424

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Jeg ønsker jo helst at Winks tar steget og blir en solid del av troppen vår, men sånn som Skipp spiller for tiden tenker jeg at det beste muligens er å selge Winks (Engelske landslagsspillere går jo for tullepenger) og heller satse på Skipp fra neste år.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles

EL: Tottenham(1) - LASK(1) 22/10 kl. 21:00 1 måned 3 dager ago #82425

• Loyd
  • Loyd's profilbilde
  • AKA rihno...
Det går fort i berg&dal-banen!
Stemningen her inne interessant å følge med på. Vi går fra krisestemning til å kjempe om PL seier på en uke :P

Jeg føler meg trygg når ballen er på motstanderens banehalvdel. Når motstanderen nærmer seg vår 16m er pulsen maks - hver gang. Jeg sitter bare å venter på en personlig feil eller en "once in a life time performance" fra en motspiller.
Jeg vil ha tilbake følelsen fra 2017-2018? sesongen. Da var det hvilepuls i forsvar og adrenalin i angrep. Vi har litt å gå på.

Jeg er optimistisk for resten av sesongen, men blir ikke overrasket om stemningen er tilbake i dalen etter neste runde i PL.
Some day...
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles

EL: Tottenham(1) - LASK(1) 22/10 kl. 21:00 1 måned 3 dager ago #82426

• HH
  • HH's profilbilde
Tror det siste handler mer om hvem som skriver når. Nå har riktignok Bob skrevet etter en seier også, men er jo noen man ikke ser før vi slipper inn et mål.

Sunn konkurranse det. Enig i at Skipp kanskje virker som et bedre emne nå. Samtidig glemmer jeg ikke at Winks f.eks har spilt godt mot Real Madrid. Det finnes noe der, men han virker som sagt litt fortapt. Ikke fortapt som i at han er ubrukelig, men fortapt som i at han sliter med å finne tilbake til et spor hvor man så fremgang over tid.

EL: Tottenham(1) - LASK(1) 22/10 kl. 21:00 1 måned 3 dager ago #82427

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
cjmozart skrev:
Soldado som spilte bra
:huh:

Ang Winks: Begynner å bli noen år siden den Madridkampen nå. Mange vil vel hevde at peaken kom der. Forsatt ikke for sent å ta steg, men begynner å bli en stund siden det har vært noe utvikling. Har sansen for Winks (som en nyttig spiller i stallen), men jeg tror også Skipp får den plassen neste sesong hvis han fortsetter som nå i Chship.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Siste endring: 1 måned 3 dager ago av Dougie.

EL: Tottenham(1) - LASK(1) 22/10 kl. 21:00 1 måned 3 dager ago #82428

• HH
  • HH's profilbilde
Jepp. Det som er skuffende med Winks. Selv om Pochettino sin fabelaktige måte å drepe selvtilliten til spillere nok slo litt inn der også. Under Mourinho har han fått mye mer tillit og har tydelig blitt utfordret på å bli mer offensiv i hodet. Har hjulpet litt synes jeg, men langt igjen.

EL: Tottenham(1) - LASK(1) 22/10 kl. 21:00 1 måned 3 dager ago #82429

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Winks fikk da masse tillit under Pochettino (noen vil vel hevde at han fikk for mye)? Vil påstå at Winks er den eneste fra den generasjonen (KWP, Onomah, Edwards etc) som ikke helt eller delvis ble ødelagt av akademiregimet til Poch.

Jeg tror det som ødela mest var den langtidsskaden han fikk i 17/18-sesongen. Spilte seg for alvor inn den høsten, og ble bare bedre og bedre (bl.a. mot Madrid), men var vel ute hele siste halvdel. Ikke kommet seg på samme nivå siden.

Sikkert flere faktorer også, men er noe med unge spillere som først begynner å flyte på en medgangsbølge. Skal ikke si at Winks hadde blitt noen Gerrard, men husker hvordan han bare utvikla seg eksponentielt over ganske kort tid. Gikk fra ungt talent til verdensklassespiller på en-halvannen sesong. Vanskelig å si hvor Winks kunne endt opp, men liten tvil om at det var verst tenkelig tidspunkt å få en langtidsskade på.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Siste endring: 1 måned 3 dager ago av Dougie.
Følgende bruker har takket deg: Øystein Svensen

EL: Tottenham(1) - LASK(1) 22/10 kl. 21:00 1 måned 3 dager ago #82430

• HH
  • HH's profilbilde
Han har vært uheldig. Var lyskeskaden i 2019 også - da han virket til å være litt i gang igjen.

Handler ikke bare om å få minutter. Winks spilte ganske mye under Pochettino da han var skadefri. Enig i det, men akkurat som Sanchez så han ut som en kar som var redd for å spille fotball. Isolert sett hadde jeg ikke gitt skylda (eller mye av den) til Pochettino for det. På samme måte som alle spillere ikke alltid har fungert under Mourinho, men det ble dessverre en trend under Pochettino. Selv om Winks ikke akkurat har tatt av i positive forstand virker han til å prøve litt mer fremover enn før.

Får gjøre opp regning til sommeren. Poenget mitt var egentlig et positivt poeng. At jeg synes mange spillere virker til å være på rett vei - men ikke Winks. Det kan snu - både for han og de andre.

EL: Tottenham(1) - LASK(1) 22/10 kl. 21:00 1 måned 3 dager ago #82432

• Presley
  • Presley's profilbilde
Bra i går.Gutta gjorde jobben og holdt fokus.Scorer 3 mål og slipper inn null, det er godkjent.
Vinicius gjorde er sterk debut, var innvolvert og jobber godt, det liker vi.Synd han fikk et mål.Det kun første kampen mot litt svak motstand, men han leverte.
Bale trenger mye tid ser det ut som.Det er lenge siden han spilte kamp, det kan vi se.Han blir bedre, men dette vil lengre tid enn hva jeg hadde forventet.
Højbjerg er et beist, jobber hardt og trør til i duellene.Ser mer og mer ut som kanon kjøp.
Alli er ikke glemt og gledelig er det.Jeg tror faktisk han jobber hardt på trening, ikke mye sutring vi hører fra han.Han kommer tilbake.
Litt om Hart, ser ut som vi har en trygg reserve keeper.Holdt roen og tok seg av det lille som kom.
Stolt bonus pappa og lykkelig gift 25 july 09

Spurs forever

People who drink light beer don't like the taste of beer; they just like to pee a lot