Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Burnley(18) - Tottenham(11) 26/10 kl. 21:00

PL: Burnley(18) - Tottenham(11) 26/10 kl. 21:00 1 måned 10 timer ago #82436

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Burnley - Tottenham

Stadion: Turf Moor
Når: 26/10 @ 21:00
Dommer: M. Oliver
TV: TV2 Sport Premium 1

Forventet lagoppstilling:
Lloris
Aurier-Sanchez-Toby-Reggie
Sissoko-Ndombele-Højbjerg
Bale-Kane-Son

Subs: Hart, Doherty, Davies, Winks, Lo Celso, Lucas, Vinicius
Injured: Dier, Tanganga
Suspended:

Motspiller å se opp for: Wood (på dødball)
Forventet resultat: 0-2 (Son, Kane)

Vi har plutselig et skikkelig luksusproblem på midtbanen; Hvem av Bale, Lo Celso, Lucas, Bergwij, Lamela og Alli starter. sitter på benk eller sitter på tribunen?
Temmelig sikker på 9 av 11 i startoppstillingen og tipper på Sissoko og Bale på de siste 2 plassene.
Håper vi viser bedre takter på defensiv dødball, det kommer vi til å trenge.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, CWaddle, Knut

PL: Burnley(18) - Tottenham(11) 26/10 kl. 21:00 1 måned 8 timer ago #82437

• HH
  • HH's profilbilde
Hvor ble det av Bergwijn? Jeg antar han starter.

Bale kjente visstnok på kampen sist at han var sliten i musklaturen. Ville vært fullstendig "%&"&% å starte han i denne kampen mener jeg. For det første var han ikke spesielt god mot LASK og han må i alle tilfeller bygges opp gradvis. Han får starte i Belgia tenker jeg. Men jeg vet ikke hva Mourinho tenker så frykter at han starter - selv om jeg ikke tror det. Lo Celso litt samme. Han får starte i Belgia.

Man kan muligens argumentere for Doherty med tanke på hodestyrke.

Egentlig deilig å ikke bry seg så mye. Uansett lagoppstilling så vil den se bra ut i mine øyne.

PL: Burnley(18) - Tottenham(11) 26/10 kl. 21:00 1 måned 8 timer ago #82438

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Som sagt er hele midtbanen litt opp i lufta. Grunnen til Bale og ikke Bergwijn er fordi det er Burnley, et lag som kommer til å ligge ultra-lavt hvor Bale kan fokusere på å komme til skudd kontra Bergwij som er best mot et annet type forsvar. Samtidig spilte jo ikke Bergwijn på torsdag, så kanskje han er klar som en egg i dag.

Re:PL: Burnley(18) - Tottenham(11) 26/10 kl. 21:00 1 måned 8 timer ago #82439

• MaximumBob
  • MaximumBob's profilbilde
Om vi får med oss tre poeng herfra er jeg ekstremt fornøyd. Er redd det blir tap.

Sent from my iPhone using Tapatalk

PL: Burnley(18) - Tottenham(11) 26/10 kl. 21:00 1 måned 7 timer ago #82440

• HH
  • HH's profilbilde
Tror ikke jeg har sett Burnley i år. Muligens det eneste laget sammen med Fulham som jeg ikke har sett noe av.

Aner ikke hvordan de vil stille opp. Synes ikke Burnley har vært spesielt dype de siste årene, men kan godt være at jeg har oppfattet det feil. Synes vel egentlig Burnley har hatt et litt ufortjent dårlig rykte - at de spiller litt ball de også. Så kan jeg se for meg at starten på sesongen gjør at man muligens tilpasser seg litt. At dette fort kan bli et lag som fokuserer på forsvar og dødball. Det hadde vel jeg gjort hvis jeg hadde vært Burnley-manager.

Dessverre klarer man ikke helt å stole på at vi skal vinne. Selv om vi spiller godt har vi rotet bort to kamper. Da føler man at det fort kan skje igjen - selv om det ikke er spesielt rasjonelt. Alt annet enn seier her er faktisk litt krise. Vinner vi denne så er vi med. Selv om jeg har spådd at man fort vinner serien på 80-tallet rent poengmessig i år (det virker til å kunne stemme) så har vi ikke flust med poeng å gi fra oss når vi tross alt er spillemessig i bra slag. Spillet vil garantert bli dårligere (og bedre for den del) i deler av sesongen. Da er det greit å ha noen poeng å "miste" til de periodene.

PL: Burnley(18) - Tottenham(11) 26/10 kl. 21:00 1 måned 6 timer ago #82441

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde
Burnley har vært skrekkelige denne sesongen, så dette er et skikkelig bananskall!

Tror dette blir oppstillingen:

Bildet er skjult for gjester. Vennligst logg inn eller registrer deg for å se det.

"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.

PL: Burnley(18) - Tottenham(11) 26/10 kl. 21:00 1 måned 2 timer ago #82442

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
HH skrev:
Man kan muligens argumentere for Doherty med tanke på hodestyrke.
Jeg tipper kampplanen til Burnley kommer til å bestå av én ting; skaffe så mange offensive dødballer som mulig. En relativt enkel og effektiv måte å mobilisere på for et lag i motgang, bare å vise masse videoer av oss som slipper inn billige dødballmål, og du får masse gratis motivasjon.

Så jeg ville helt klart argumentert for Doherty, og jeg tror han starter. Både fordi han er bedre i lufta enn Aurier og fordi Aurier er glad i lage unødvendige frispark og farlige situasjoner. Ikke at Doherty har fremstått spesielt solid defensivt, men jeg innbiller meg at han er hakket mer disiplinert enn Aurier. Blir egentlig ikke sjokkert hvis Davies starter heller, men håper på Reguilon selvfølgelig.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"

PL: Burnley(18) - Tottenham(11) 26/10 kl. 21:00 4 uker 2 dager ago #82443

• HH
  • HH's profilbilde
Brutalt bra benk.

Bergwijn skadet?

Re:PL: Burnley(18) - Tottenham(11) 26/10 kl. 21:00 4 uker 2 dager ago #82444

• MaximumBob
  • MaximumBob's profilbilde
Hamarheim skrev:
Brutalt bra benk.

Bergwijn skadet?

Eventuelt var det fullt på benken.

Re:PL: Burnley(18) - Tottenham(11) 26/10 kl. 21:00 4 uker 2 dager ago #82445

• HH
  • HH's profilbilde
MaximumBob skrev:
Hamarheim skrev:
Brutalt bra benk.

Bergwijn skadet?

Eventuelt var det fullt på benken.

Evt.

Men merkelig at han hverken er i troppen nå eller på torsdagen som var.