Øystein Svensen skrev:
HH skrev:
Tenk hvor bra det hadde vært hvis vi hadde hatt en god manager....
Tenk om vi ikke hadde rota bort 2 seiere...
Klart, men kunne like gjerne vært 0 poeng i går (1 hadde vel vært "fortjent"?).
Jeg er veldig Nils Arne Eggen, Bodø/Glimt osv. når det kommer til hva som betyr noe - prestasjoner og fremgang. Så kommer resultatene.
Så langt i år mener jeg vi har vært best i 6 av 6 kamper i år - riktignok marginalt i to av kampene. 4-2-0 hadde muligens vært det "riktige" utfallet av kampene så langt basert på spill? U mot Everton og Burnley.
Fortsetter den trenden blir nok dette bra. Så skal jeg ikke nekte for at det føles litt ut som en tapt mulighet med tanke på hvor mye rot som har vært så langt i sesongen fra alle - og et Liverpool som ikke ser knallsterkt ut. I alle tilfeller er vi nå nest best av de "store" - så fremt City ikke skårer 8 eller noe.
Håper også at det at vi vant en litt rotete seier mot et lag som spiller tøff fotball gir oss litt mer selvtillit på at dødball i mot ikke betyr mål i mot. Ingen enkle kamper i PL, men skulle det bli 6 poeng etter Brighton og WBA så er vi definitivt med i tittelkampen (i den grad man kan snakke om slikt nå - men de som vinner er stort sett i toppen fra ganske tidlig).