Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Burnley(18) - Tottenham(11) 26/10 kl. 21:00

PL: Burnley(18) - Tottenham(11) 26/10 kl. 21:00 2 måneder 3 uker ago #82486

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Kjennes bare sjukt forløsende ut med en sånn seier etter de siste kampene. Skikkelig sliteseier og så på reaksjonene hvor viktig det der var for moralen.

Toby får BB av meg. Dier holder på å rote det til, men ellers bra. Lloris må også nevnes, tar tak på et par av de siste cornerne og fremstår som den lederen han skal være.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Siste endring: 2 måneder 3 uker ago av Dougie.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: CWaddle, Presley, Knut

Re:PL: Burnley(18) - Tottenham(11) 26/10 kl. 21:00 2 måneder 3 uker ago #82487

• MaximumBob
  • MaximumBob's profilbilde
Tre poeng og første mål vinner.
Bra det ble oss. Totalt sett fortjent også. Deilig å vinne en kamp der de rundt oss avga poeng.

Sent from my iPhone using Tapatalk

PL: Burnley(18) - Tottenham(11) 26/10 kl. 21:00 2 måneder 3 uker ago #82488

• HH
  • HH's profilbilde
Enig i at det var litt gamle Alderweireld over denne. Defensivt var det mye bra egentlig.

Må gi skryt til Burnley. Taktisk glimrende. Spilte hardt, men ikke stygt. Prøvde litt fremover også, men har jo ikke mye å komme med hva gjelder talent.

PL: Burnley(18) - Tottenham(11) 26/10 kl. 21:00 2 måneder 3 uker ago #82489

• madbitt
  • madbitt's profilbilde
Bra vi vinner en sånn drittkamp og klarer å holde det inn. Toby var MOM ja. Så vår vi se på søndag mot Brighton om vi også klarer å levere på hjemmebane. Bare det drittmålet/flaksemålet på slutten mot hammers som gjør at vi ikke leder ligaen.
Tottenham - fotball og kunst i skjønn forening.

Re:PL: Burnley(18) - Tottenham(11) 26/10 kl. 21:00 2 måneder 3 uker ago #82490

• MaximumBob
  • MaximumBob's profilbilde

Bildet er skjult for gjester. Vennligst logg inn eller registrer deg for å se det.

Statistikken ser pen ut nå.

Sent from my iPhone using Tapatalk

PL: Burnley(18) - Tottenham(11) 26/10 kl. 21:00 2 måneder 3 uker ago #82491

• HH
  • HH's profilbilde
Tenk hvor bra det hadde vært hvis vi hadde hatt en god manager....

PL: Burnley(18) - Tottenham(11) 26/10 kl. 21:00 2 måneder 3 uker ago #82492

• Knut
  • Knut's profilbilde
:lol:
-- The crest on the front of the shirt will always be bigger than any name on the back --

PL: Burnley(18) - Tottenham(11) 26/10 kl. 21:00 2 måneder 3 uker ago #82493

• Øystein Svensen
  • Øystein Svensen's profilbilde
HH skrev:

Tenk om vi ikke hadde rota bort 2 seiere...
Brewers make wort, the yeast makes beer!

PL: Burnley(18) - Tottenham(11) 26/10 kl. 21:00 2 måneder 3 uker ago #82494

• HH
  • HH's profilbilde
Øystein Svensen skrev:
HH skrev:

Tenk om vi ikke hadde rota bort 2 seiere...

Klart, men kunne like gjerne vært 0 poeng i går (1 hadde vel vært "fortjent"?).

Jeg er veldig Nils Arne Eggen, Bodø/Glimt osv. når det kommer til hva som betyr noe - prestasjoner og fremgang. Så kommer resultatene.

Så langt i år mener jeg vi har vært best i 6 av 6 kamper i år - riktignok marginalt i to av kampene. 4-2-0 hadde muligens vært det "riktige" utfallet av kampene så langt basert på spill? U mot Everton og Burnley.

Fortsetter den trenden blir nok dette bra. Så skal jeg ikke nekte for at det føles litt ut som en tapt mulighet med tanke på hvor mye rot som har vært så langt i sesongen fra alle - og et Liverpool som ikke ser knallsterkt ut. I alle tilfeller er vi nå nest best av de "store" - så fremt City ikke skårer 8 eller noe.

Håper også at det at vi vant en litt rotete seier mot et lag som spiller tøff fotball gir oss litt mer selvtillit på at dødball i mot ikke betyr mål i mot. Ingen enkle kamper i PL, men skulle det bli 6 poeng etter Brighton og WBA så er vi definitivt med i tittelkampen (i den grad man kan snakke om slikt nå - men de som vinner er stort sett i toppen fra ganske tidlig).
Følgende bruker har takket deg: Øystein Svensen

PL: Burnley(18) - Tottenham(11) 26/10 kl. 21:00 2 måneder 3 uker ago #82495

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Nå er det vel ingen som har sagt at JM ikke er en god manager; kritikken har jo heller gått på underholdningsverdi og forbedringer på angrep mot etablert forsvar og dødballer imot. Jeg synes vi har tatt klare steg på underholdningsverdi, selv om vi fremdeles er litt for trege i en del faser, men de 2 andre elementene har vi fremdeles en god vei å gå på. Veldig positivt at vi holder 0'en mot en dødball-sterkt Burnley i går (selv om de manglet flere av sine største trusler), men vi hadde flere situasjoner hvor vi så alt annet en trygge ut på. Spill mot etablert lavtsittende forsvar er det mange som sliter med, men for oss har det vært veldig tydlig etter at Eriksen mista formen. Løsningen akkurat nå ser ut til å bli Ndombele og en lavereliggende Kane samt å få igang Bale; Jeg tenker det er ekstremt positivt at vi ihvertfall ser at man forsøker noe nytt.

Ellers tenker jeg mer på situasjonen med Højbjerg på backene i går. Det virket som om det var en klar plan at han skulle linke opp med back og stopper for å spille seg ut på sidene, og ofte endte Højbjerg opp med å stå i dyp backposisjon. Det skjedde mest på venstre, men mot slutten så vi det også noen ganger på høyre side. Skal bli interessant å se om det blir en fast plan fremover; jeg husker jo med stor glede når vi satt opp triangler med Modric, back og ving for snart en 10-år siden.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles