Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: EL: Royal Antwerp(plass) - Tottenham(plass) 29/10

Re:EL: Royal Antwerp(plass) - Tottenham(plass) 29/10 2 måneder 3 uker ago #82538

• madbitt
  • madbitt's profilbilde
Dette var fryktelige greier. Ser ut som hele gjengen løp maraton i går. 1 omgang var så dårlig at det nesten må være det værste jeg har sett på flere år. Bedret seg litt i 2 omgang, men vi skaper jo knapt en ordtlig målsjanse. Bale har en lang vei å gå før han er klar til å starte kamper. Han jobber dårlig defensivt og når han får ballen så har han helt slutta å utfordre og det blir stort sett støttepasninger. Så hvis det er denne Bale Real Madrid har sett over en lang periode så kan jeg forstå at de begynte å surne.

Men de var vel knapt en spiller hos oss som var god. Må rett og slett være at vi ikke tar det seriøst. For dette Antwerpen laget var ikke all verden. Det er rett og slett oss som spiller fryktelig dårlig. Ser også ut som om gutta må trene på skudd; vi har mange skudd i fra ok posisjoner, men ser ut som omtrent samtlige skudd fyres med ryggsekk på, eller at ballen ikke treffes rent.
Tottenham - fotball og kunst i skjønn forening.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

EL: Royal Antwerp(plass) - Tottenham(plass) 29/10 2 måneder 3 uker ago #82542

• tenor
  • tenor's profilbilde
Bare en ting å si, trist og dårlig? Winks og Alli helt på trynet og Bale har en fryktelig lang vei å gå? Et annet lag må på banen til søndag!
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles

EL: Royal Antwerp(plass) - Tottenham(plass) 29/10 2 måneder 3 uker ago #82544

• HH
  • HH's profilbilde
Synes vel Winks var av de mindre dårlige - ikke at det er mye til skryt.

Mest bekymringsfullt fra min side var Bergwijn. Ser virkelig ikke "fit" ut.

Bale er forferdelig, men så lenge han ikke spiller viktige kamper før han er klar (hvis han blir det) så greit nok for meg. Ikke så overraskende at han sliter.

EL: Royal Antwerp(plass) - Tottenham(plass) 29/10 2 måneder 3 uker ago #82545

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Forstår ikke helt kritikken mot Winks, han var vår minst dårlige på midtbanen i første; ikke at det sier så mye. Alli var krise, Lo Celso rusten, Bale trenger nok lengre tid en vi håpte på, Bergwijn ser ut til å gjøre smarte valg, men ikke ha beina til å iverksette det; Vinicius trur jeg trenger å tilpasse seg tempoet vårt; han var veldig ofte et steg for seint ute, men når han blir spilt på så ser det ut som han kan komme til å fungere godt.

Alt i alt trur jeg dette var siste muligheten for Alli; han blir nok solgt i Januar hvis det kommer et godt bud.

EL: Royal Antwerp(plass) - Tottenham(plass) 29/10 2 måneder 3 uker ago #82546

• madbitt
  • madbitt's profilbilde
Jeg så Molde-kampen etter vår kamp. Jeg synes det var bedre kvalitet på den kampen og hadde jeg ikke visst hvilket lag som spilte i PL, så hadde jeg nok vært rimelig sikker på at det var Molde og ikke oss som spilte i PL og det sier jo sitt, for Molde er jo et lag som ikke er i nærheten av å vinne tippeligaen engang. Juklerød meldte forresten at Bale ikke gjorde stort, men visstnok klaget til dommren hele tiden, noe han mente han fikk lov til fordi han er stjerne. Også må vi ønske Molde lykke til i neste kamp på Emirates!.
Tottenham - fotball og kunst i skjønn forening.
Siste endring: 2 måneder 3 uker ago av madbitt.

EL: Royal Antwerp(plass) - Tottenham(plass) 29/10 2 måneder 3 uker ago #82562

• JohnWhite
  • JohnWhite's profilbilde
Hadde glemt hvor mye jeg hater denne cupen.
Umotiverte spillere, elendige opplevelser som lag og enkeltspillere, og poengtap påfølgende søndag.

Tror ikke man skal legge for mye i hvordan vi framstår i EL i ene eller andre retningen. Hovedpoenget for meg er hvordan kampbelastningen ødelegger, samt hvordan dårlige opplevelser kan ødelegge selvtillit / flyt.

Denne cupen har kostet veldig mye for Tottenham tidligere, og det kan den fort gjøre i år også. Mener vi er gode nok til at vi bør satse på CL-kvalifisering gjennom topp 4 og de engelske cupene.
Siste endring: 2 måneder 3 uker ago av JohnWhite.