Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Tottenham(6) - Brighton(16) 1/11 kl. 20:15

PL: Tottenham(6) - Brighton(16) 1/11 kl. 20:15 2 måneder 3 uker ago #82550

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Tottenham - Brighton

Stadion: Tottenham Hotspur Stadium
Når: 1/11 @ 20:15
Dommer: G Scott
TV: TV2

Forventet lagoppstilling:
Lloris
Doc-Toby-Dier-Reggie
Sissoko-Højbjerg
Son-Ndombele-Lucas
Kane

Subs: Hart, Aurier, Davies, Winks, Lamela, Bale, Vinicius
Injured: Tanganga
Suspended:

Motspiller å se opp for: Maupay
Forventet resultat: 1-0 (Son)

Med seier i denne har vi 2 poeng i snitt per kamp denne sesongen; et greit mål hvis vi vil karre oss inn i topp4, sannsynligvis ikke nok hvis vi skal ende på topp
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, Ginola #14, CWaddle, Knut, Øystein Svensen

PL: Tottenham(6) - Brighton(16) 1/11 kl. 20:15 2 måneder 3 uker ago #82551

• HH
  • HH's profilbilde
Blir vel slik. Det viktigste er at vi ikke spiller med Doherty og Davies samtidig.

Skjønner heller ikke hvordan Lucas har blitt en av de viktige. Bergwijn har vært svak, men har virkelig Lucas vært bedre enn Lamela i år?

Uansett er veldig bra lag. Og satser på at vi bruker torsdagen til å få riktig inngang med tanke på intensitet. Kan fort bli en morsom kamp dette. Brighton vil spille fotball.

PL: Tottenham(6) - Brighton(16) 1/11 kl. 20:15 2 måneder 3 uker ago #82552

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Lucas har ikke vært bedre en Lamela generelt sett, men Lucas er veldig god på gjenvinningspress, som oftere skaper brudd Kane og Son kan bruke; Samtidig er det ingen krise hvis det er Lamela som starter i stedet for Lucas.

PL: Tottenham(6) - Brighton(16) 1/11 kl. 20:15 2 måneder 3 uker ago #82553

• HH
  • HH's profilbilde
Vil si Lamela er like god på den biten.

Jeg synes Lucas har et høyere toppnivå enn Lamela, men så langt i år synes jeg Lamela har spilt bedre - og burde derfor spille isteden for Lucas. Så tror jeg også at Lucas starter.

Vet ikke om Mourinho har så mange favoritter som spiller mer enn de bør. Men hvis han har noen så blir det for meg Lucas og muligens Davies. Så tror jeg Lucas vil spille mindre utover i sesongen hvis enten Bale eller Bergwijn viser litt form.

PL: Tottenham(6) - Brighton(16) 1/11 kl. 20:15 2 måneder 3 uker ago #82554

• Ginola #14
  • Ginola #14's profilbilde
Iom at Brighton prøver å spille ball er det greit med moura fra start, da det mest sannsynlig vil bli noe bakrom. Hadde jeg vært Mou hadde jeg nok startet med lamela sist mot burnley. Siden de konstant parkerer buss og derav null bakrom. Lamela er utvilsomt bedre på en boksåpner pasning enn moura, og etter mitt skjønn hakket bedre i press når vi ikke har ball.

PL: Tottenham(6) - Brighton(16) 1/11 kl. 20:15 2 måneder 3 uker ago #82555

• HH
  • HH's profilbilde
Lucas har hatt sine øyeblikk i bakrom, men vil ikke si noen av de er spesielt gode i bakrom. Bergwijn er vel den litt mer naturlige der, men karen ser ikke frisk ut. Når var sist han løp full sprint?

Lamela er hakket bedre til å spille litt ball. Rett og slett mer involvert i kampene. Lucas er farligere når han ramler inn i noen uker med hysterisk form. Han virker bare ikke til å være der nå. Så blir mest usynlig og tunnelsyn om dagen fra den kanten. Så er jeg ganske sikker på at Lucas blir nyttig utover i sesongen - virker bare ikke til å være der nå.

PL: Tottenham(6) - Brighton(16) 1/11 kl. 20:15 2 måneder 3 uker ago #82556

• madbitt
  • madbitt's profilbilde
Utvilsom en kamp vi skal og bør vinne. Men kampen på torsdag gir bekymringer og ikke minst hvor svake vi har vært på hjemmebane. Brighton har ikke alt for mange poeng, men de har vunnet 3-0 borte mot toons, og var det beste laget spillemesig selv om de tapte mot Chelsea så det er et lag vi må ta seriøst.

Så langt denne sesongen virker ballen rundere enn noengang. Mye rare resultater. Laget vi kjørte over nemmelig Soton høvler nå over Aston Villa som igjen høvlet fullstendig over Liverpool. Laget United som vi høvlet over, høvler over Leipzig som høvlet over oss i fjor. 0 logikk lenger, tidligere var det i alle fall noe logikk.
Tottenham - fotball og kunst i skjønn forening.

PL: Tottenham(6) - Brighton(16) 1/11 kl. 20:15 2 måneder 3 uker ago #82557

• CWaddle
  • CWaddle's profilbilde
Juhuu, heia og hipp hurra for Tottenham.

Håper vi sparker en fin kamp i dag og vinner.

Men tap og vinn med samme sinn, er det viktigste, så lenge vi sparker veldig fint.
COYS
Siste endring: 2 måneder 3 uker ago av CWaddle.

PL: Tottenham(6) - Brighton(16) 1/11 kl. 20:15 2 måneder 3 uker ago #82558

• CWaddle
  • CWaddle's profilbilde
Da ble det Lamela. Veldig greit.
COYS

PL: Tottenham(6) - Brighton(16) 1/11 kl. 20:15 2 måneder 3 uker ago #82559

• Knut
  • Knut's profilbilde
Lloris (C), Doherty, Alderweireld, Dier, Reguilon, Hojbjerg, Sissoko, Ndombele, Lamela, Son, Kane

Subs: Hart, Davies, Rogon, Winks, Lo Celso, Bale, Lucas.
-- The crest on the front of the shirt will always be bigger than any name on the back --
Siste endring: 2 måneder 3 uker ago av Knut.
Følgende bruker har takket deg: CWaddle