Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL:Tottenham Hotspur - Liverpool 28.11.12 kl 20:45

PL:Tottenham Hotspur - Liverpool 28.11.12 kl 20:45 7 år 9 måneder ago #4355

• Deniro
  • Deniro's profilbilde
Kiran-san skrev:
Jeg har alltid pleid å like Liverpool-supportere, da jeg føler vi har vært i litt samme situasjon som dem resultatmessig de siste år, men fytti grisen, de må per dags dato være verdens minst reflekterte supportere. (tatt i betraktning at de som skriker høyest om dagene og gir meg dette inntrykket nok ikke representerer alle Pool-supportere)

Jeg har de siste to årene (og kanskje spesielt i år) blitt forbauset over hvor mye de klarer å skylde på dommer, marginer og tilfeldigheter for å forklare grunnen til at de taper. Hadde det ikke vært for dommere og stolpetreff "skulle de ledet serien" virker å være gjengs oppfatning blant liverpool-supporterne.

Etter kampen i går ser jeg på facebook-statuser og kommentarfeltene til de større avisene, hvor man igjen klager over en grusom dommer (Liverpool skulle hatt 2 straffer), marginer imot (Liverpool kjørte over Tottenham i andre omgang) og et Tottenham-lag som filmer seg til seier (Bale-gult kort og Dempsey filmet seg til frispark med påfølgende nettkjenning)

Slik jeg ser det er Liverpool-supporterne iferd med å utvikle seg fra et svært likandes supporterslag til å bli en klovnete parodi på supportere. Jeg synes faktisk de begynner å likne mer og mer på United hva dommersyting angår.

Et lite utdrag kommentarer:
"Kjempe dømming på White Hart Lane! Dommermøte før sesongen: Liverpool SKAL ALDRI HA STRAFFE!"

"Er så inni hel..... Lei av jæv.. dårlige dommere.. ubrukelige motstandere, ja, fotball er kjempe gøy........"

"Dommeren brukte bare 77 min på å gjennomskue filmingen til tottenham.. Mot normalt 90........"

"Dempsey filmer til seg frispark, Reina surrer, Suarez snytt for straffe og elendige avslutninger. Blanda følelser etter denne kampen - som vanlig borte mot Spurs"

"Nitrist. At Liverpool taper i dag er bare komisk. Tottenham blir jo regelrett spilt ut 70 min av kampen, ikke farlige i det hele tatt. To klassespillere inn takk, da vil vi vinne kamp etter kamp"

(Merk at jeg er svært selektiv i mitt utvalg av sitater)

Oppleverer det samme som deg. Men for meg har jeg lagt merke til dette i 4-5 år. Grunnen til dette er nok for jeg har alt for mange "dårlige" kamerater som har L'pool som favorittlag. Men de bør heller kanskje syte over BR som heller bør få gutta sine til å øve på avslutninger. Det er å score flest mål som fortsatt teller i fotball noe som Rodgers ikke har fått med seg når han ble manager for Scouserne.
Det finnes kun en konge.
Ledley King 26

AUDERE-EST-FACERE
TO DARE IS TO DO
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: Marcus

PL:Tottenham Hotspur - Liverpool 28.11.12 kl 20:45 7 år 9 måneder ago #4356

• Presley
  • Presley's profilbilde
Vi startet denne kampen meget bra, men som vanlig så svikter vi etter vi leder.Jeg glad at forsatte å angripe etter vi ledet 1-0, men etter vi ledet 2-0 så stoppet det opp.

I andre omgang så var det nesten bare Liverpool hele veien.De dominerte den omgangen og det nesten flaut å se hvordan vi spilte.Vi la rundt 30 meter og vente på dem.Vi prøvede nesten ikke i det hele tatt å angripe.
Etter de kampene jeg har sett til nå så er ikke AVB noe spesilet god taktiker.Når vi legger oss bakpå så er det ingen plan når vi vinner ballen, det nesten som de ikke vet hva de skal gjøre.Vi greier ikke å starte kontringer.Det virker for meg at planen til AVB etter vi leder er å forsvare oss resten av kampen og kun det.

Jeg selvsagt utrolig glad for at vi vinner kampen, men er skremt hvordan vi spiller til tider.
Jeg mener at det var flaks at vi vant i går.Slik liverpool presset oss så hadde fortjent et poeng.De bommet på en del sjanser og takk gud for det.

Vår beste i går var Dawson.Han gjorde noen få feil, men du verden hvor mange innlegg han stoppet.Han var virkelig sjef i går.Uten han så hadde vi tapt denne kampen.Han gjorde sin jobb og Gallas sin jobb.Gallas er en vandrende katastrofe.Han ingen kontroll på banen.Han peker og kjefter på andre, men han greier ikke å holde kontroll selv.

Bale er storform for tiden og det gledelig.Han viser seg virkelig fram og tar ansvar.Han har også lært seg å ta frispark.Han skyter på en anne måte nå, han skyter på en måte som Ronaldo gjør.Får utrolig stor fart på ballen.
Vil også nevne at Walker gjør en god kamp.Dette var vel hans beste kamp denne sesongen.
Stolt bonus pappa og lykkelig gift 25 july 09

Spurs forever

People who drink light beer don't like the taste of beer; they just like to pee a lot
Følgende bruker har takket deg: madball

PL:Tottenham Hotspur - Liverpool 28.11.12 kl 20:45 7 år 9 måneder ago #4357

• Ofot-yid
  • Ofot-yid's profilbilde
Ser ut til at Rodgers er i ferd med å slå følge med Dalgliesh ned en farlig sti der "alt går mot oss, dommere, stenger, banemannskap, mannen i pølsebua og resten av verden".
Grei måte å fyre opp under supporterene er det uansett.
Tror derimot det ikke slår positivt ut for klubben på sikt.
Sett i lys av Liverpools opptreden i forbindelse med bl.a. Suarez-saken i fjor, i tillegg til klaging på alle andre og alt annet enn laget selv, synes det for meg som om det har satt seg en ukultur dypt i veggene på Anfield. Blir stadig tyngre å mønstre noen form for sympati med dem, måtte i så fall være i kamper mot Chelsea.
På den positive siden må jeg dog peke på at det ser ut til å bli folk av nevnte Suarez etterhvert.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man!

DARE TO DREAM!
Følgende bruker har takket deg: Nayim, kaimagne, LofotYid, Marcus

PL:Tottenham Hotspur - Liverpool 28.11.12 kl 20:45 7 år 9 måneder ago #4358

• gobofraggel
  • gobofraggel's profilbilde
  • Audere-Est-Facere
Ingen til å holde på ballen på topp
Ingen til å roe ned tempoet på midten
Inten til å sikte på med "klareringer".

Da blir det slike kamper når vi leder. Noe er taktikk - noe er spillere tilgjengelige.
Vi savnet virkelig Kaboul, Parker, Modric og Adebayor i denne kampen. Utrolig lettet når fløyta gikk
"Det er bare jeg som synger!"

"En Tottenhamkamp er som å gå til tannlegen. Du vet det vil gjøre vondt, men ikke HVOR vondt"
Følgende bruker har takket deg: Sir Bill

PL:Tottenham Hotspur - Liverpool 28.11.12 kl 20:45 7 år 9 måneder ago #4372

• Spøkelseskladden
  • Spøkelseskladden's profilbilde
For det første: Liverpoolsupportere har gått fra å være en ganske likandes supporterskare til å bli verstingen i klassen på syting av alt som ikke har med fotballen å gjøre, og alle som er imot dem osv...Skikkelig irriterende!

For det ander er jeg sjeleglad på 3 poeng, men veldig lite glad for hva vi presterer på banen i store deler av kampen.Total mangel på organisering, katastrofe på vår venstreside, og helt fraværende spiss(er).
Hadde faktisk forventet at AVB hadde fått inn litt mer struktur etter såpass mye av sesongen er spilt, men det ser litt tynt ut dette.

Litt mer skeptisk nå enn tidligere i sesongen, tross brukbar poengfangst i det siste....

COYS

PL:Tottenham Hotspur - Liverpool 28.11.12 kl 20:45 7 år 9 måneder ago #4373

• Øssa
  • Øssa's profilbilde
Skal ikke dra igang noe Harry vs AVB diskusjon, men akkurat det å sjokkåpne matcher, ta ledelsen og faktisk fortsette å presse på WHL følte jeg at var en av styrkene til Harry. Mulig AVB er mer taktisk anlagt, men nesten halvparten av omgangene vi har spilt på hjemmebane hittil i år, ville havnet på all-time topp 10 lista over dårlige omganger på WHL under Harry. (Hukommelsen min er kanskje ikke på topp, men det er følelsen jeg sitter med)

Samtidig ser vi endel sterkere ut på bortebane, derfor har poengfangsten vært ganske bra så langt.

Endel kan nok tilskrives at vi har mistet to av de mest ballsikre spillerene våre i VdV og Modders, men ikke alt.
KING!

PL:Tottenham Hotspur - Liverpool 28.11.12 kl 20:45 7 år 9 måneder ago #4378

• Bjarne
  • Bjarne's profilbilde
VDV er jo mer ballbesittende enn Dempsey
så mye ligger nok der!!
AUDERE-EST-FACERE