Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Everton v Tottenham Søndag 9 Des 2012 Kl 16:00

PL: Everton v Tottenham Søndag 9 Des 2012 Kl 16:00 7 år 9 måneder ago #4915

• Egil
  • Egil 's profilbilde
mka07 skrev:
Derfor synes jeg det er ganske rart at folk slakter AVB og byttene hannes i dag.

Han bør kanskje heller kritiseres for å bruke Naughton vs Panathinaikos?

Venstrebacken glemte helt sin mann, glapp markering på torsdag som sørget for 1-1. Derfor måtte vi igjen slite oss til seieren og kunne ikke bytte mange av de faste utpå banen. Vi klarte til slutt å ro det i land, men det kosta mye krefter for våre etablerte, som måtte spille altfor mange minutter. Da disse på slutten av kampen nå på søndag merket kjøret tapte vi initiativet og 3 poeng glapp rett ut av våre hender.

Lang konspirasjon, men... :P

Som en skrev her; tapet var verst da begge måla kom i det 90. min (igjen....), Everton borte er uansett tøft. "Can we play you every week"- stemplet er i alle fall borte!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

PL: Everton v Tottenham Søndag 9 Des 2012 Kl 16:00 7 år 9 måneder ago #4926

• greytass
  • greytass's profilbilde
phunk skrev:
Sjelden man hører noen si at Friedel har noe som helst unikt på det rent keepertekniske. Han er skrekkelig stabil og det er ganske unikt. Resten er på jevnt høyt nivå, men ikke spektakulært.

Hyggelig å høre. Sjeldent noen sier noe positivt om Friedel i det hele tatt på dette forumet. ;)

Jeg mener han er dårlig i feltet og god på streken. Han er god på streken, først og fremst fordi han plasserer seg utrolig godt i forhold skudd. Han har også stor rekkevidde og en god reaksjonsevne. Gomes er enda bedre på strek, men fryktelig dårlig i feltet. Lloris er vår beste keeper, men på målene i dag ville jeg heller hatt Friedel eller (enda bedre) Gomes i mål.

PL: Everton v Tottenham Søndag 9 Des 2012 Kl 16:00 7 år 9 måneder ago #4927

• greytass
  • greytass's profilbilde
phunk skrev:
Synes egentlig byttene var greie. Lennon så ganske pumpa ut selv om det hadde vært godt å ha farten hans på banen mot slutten.

1-1.... Der er det et par-tre feil på rappen. Den dårlige kommunikasjonen, den dårlige klareringen, upressa innlegg, den dårlige redningen.

Jeg er enda langt nede. Skjønner liksom ikke helt hvordan dette ikke kunne bli tre poeng, men tenker at slik har jeg følte det så uendelig mange ganger, helt siden Jol-tida.

Det har vært slik siden syttitallet. Det eneste som kan hjelpe på nå, tror jeg, er å få noen enda bedre midtstoppere. Det første Ferguson gjorde når han kom til United, var å kjøpe de to beste midtstopperne han kunne finne. Vi har nesten alltid hatt en god midtbane og/eller et godt angrep, men for dårlige midtstoppere og/eller for dårlige keepere de siste førti årene. Det nytter ikke når man blir presset på defensiven. United avgjør kamper på overtid siden Ferguson overtok. Vi ryker på overtid siden Nicholson ga seg.

PL: Everton v Tottenham Søndag 9 Des 2012 Kl 16:00 7 år 9 måneder ago #4930

• Egil
  • Egil 's profilbilde
greytass skrev:
Vi ryker på overtid siden Nicholson ga seg.

Mens RBK-lista hva angår trenere/prestasjoner ligger på N.A.Eggen ligger vår på Nicholson? :P

Antar tida under Burkinshaw ikke var stort bedre, all den tid vi kun var gode i cupkamper og ikke helt fikk det til i ligaen, eller setter du ting virkelig på spissen her? Har sjøl vært supporter "kun" sia 1988 (og sett MYE VHS fra tida før det), men kjenner meg ikke helt igjen. Ville heller hatt en statistikk på sene baklengs ift andre lag, det er ganske enkelt å si "typisk" hver gang det skjer. Og alt må ikke sammenlignes med Utd og Fergie, da er det mange lag i UK som er i krise! Syns isolert sett vi har gode midtstoppere i Kaboul/Vertonghen/Caulker (talent)/Dawson (squadplayer). Mener du seriøst Rio, Evans, Smalling er milevis foran våre?? Vidic er knall, men er usikker på om vi kan tiltrekke oss knallstopper i verdensklasse om dagen.

Scott, Doherty, Butters, Calderwood, Vega, Scales, Nethercott....tida forandrer seg og disse var "decent" i sin tid, men syns ikke vi er så dårlige stilt i dag.

PL: Everton v Tottenham Søndag 9 Des 2012 Kl 16:00 7 år 9 måneder ago #4936

• Deniro
  • Deniro's profilbilde
Hovedproblemet vårt er jo at vi aldri klarer å stille med samme 4'rer på noen kamper rad. Da tenker jeg på den beste rekka vi har bak. Dette kan være en god grunn for at vi "ryker" på slutten av kamper. Det er med på å skape usikkerhet. Men vi går inn i en fin tid hvor spillere kommer tilbake fra skade. Da tror jeg vi får se et helt annet lag spille sammen. Håper jeg ;)
Det finnes kun en konge.
Ledley King 26

AUDERE-EST-FACERE
TO DARE IS TO DO