Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Spurs v Qpr 23.Sep 2012 kl:17:00

PL: Spurs v Qpr 23.Sep 2012 kl:17:00 7 år 11 måneder ago #806

• Tord
  • Tord's profilbilde
Jacob Helgesen skrev:
Se intervjuet på skysports.com

Takk, har sett det nå. Ja, synes det er smålig av han å skylde på dommeren når de, som nevnt, hadde flaks i hvertfall én klar straffesituasjon. MYE klarere enn den situasjonen han refererer til. Jeg forstår fortsatt ikke hva Lennon skal ha gjort galt. Ser situasjoen igjen og igjen og ser ikke en gang Lennon i bildet.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

PL: Spurs v Qpr 23.Sep 2012 kl:17:00 7 år 11 måneder ago #813

• LofotYid
  • LofotYid's profilbilde
Å ha evnen til å ta tre poeng på en dårlig dag er en god egenskap, og utfallet av kampen er jeg svært fornøyd med. Spillet frem til QPR's selvmål var derimot bekymringsverdig dårlig. Det virket ikke som det var noen plan over det offensive spillet, og jeg hadde vanskeligheter for å se hvordan vi skulle skape noe fremover på banen. At AVB tar grep i pausen ved å bytte ut Sigurdsson og skyve Bale opp på midtbanen er ihvertfall positivt, og viser at han evner å ta grep på et noenlunde tidlig tidspunkt. Selv mener jeg dog dette kunne vært gjort enda tidligere, når ting fungerer så åpenlyst dårlig som det gjorde i første omgang i går. Etter at vi er heldige på utlikningen, og får en rask overgang som fører til 2-1, har vi god kontroll på resten av matchen. Defensivt er det trygt, og jeg føyer meg inn i rekken av de som hyller Vertonghen. Han fremstår som en fantastisk spiller og et knallkjøp. Defoe fortjener også skryt, han har funnet målformen og virker meget skarp om dagen.
audere est facere

PL: Spurs v Qpr 23.Sep 2012 kl:17:00 7 år 11 måneder ago #818

• Ofot-yid
  • Ofot-yid's profilbilde
Merket meg at det skjedde noe i forkant av 2-1-målet, tenkte umiddelbart at Dempsey ble forsøkt tatt ut. Hvis jeg husker riktig markerte Dowd for fordel?
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man!

DARE TO DREAM!
Følgende bruker har takket deg: ROBERTYO

PL: Spurs v Qpr 23.Sep 2012 kl:17:00 7 år 11 måneder ago #819

• ROBERTYO
  • ROBERTYO's profilbilde
Ofot-yid skrev:
Merket meg at det skjedde noe i forkant av 2-1-målet, tenkte umiddelbart at Dempsey ble forsøkt tatt ut. Hvis jeg husker riktig markerte Dowd for fordel?

Samme såg jeg, merkelig at kommentatoren maser om at det skulle vært avblåst for frispark, da de kolliderer og dowd viser fordel.
What do you call a fly inside an Arsenal fans head ??
A Space Invader.
Følgende bruker har takket deg: Ofot-yid

PL: Spurs v Qpr 23.Sep 2012 kl:17:00 7 år 11 måneder ago #823

• Tord
  • Tord's profilbilde
ROBERTYO skrev:
Ofot-yid skrev:

Samme såg jeg, merkelig at kommentatoren maser om at det skulle vært avblåst for frispark, da de kolliderer og dowd viser fordel.

Men siden både Hughes og journalisten nevner Lennon så må det vel være en annen episode de sikter til? Som skjedde enda tidligere?

PL: Spurs v Qpr 23.Sep 2012 kl:17:00 7 år 11 måneder ago #828

• Daws
  • Daws's profilbilde
Har nå sett intervjuet med Hughes om igjen og kampen har jeg tatt opp. Hughes mener det er en "clear foul" på Fourlin og en "clear foul" på Onuoha.

Har studert alt som skjer fra avspark etter utligningen og frem til 2-1 målet. Tror Hughes mener Fourlin skal ha frispark når Dembélé tar ballen fra han og at Onuoha skal ha frispark når han løper inn i Dempsey.

Ingen av situasjonene kvalifiserer til frispark. Dembélé er sterkere enn Fourlin og vinner ballen fra han. Onuoha løper like mye (om ikke mer) inn i Dempsey som omvendt. Når jeg ser reprisen virker det usannsynlig at Onuoha ikke skulle se Dempsey, mens Dempsey ser i en annen retning. Dempsey er på vei fremover i angrep, og blir hindret av Onuoha, dommeren vinker fordel. Hughes har en fryktelig dårlig sak her, spesielt mtp de andre situasjonene i kampen som burde gitt oss et par straffespark.
The game is about glory
Følgende bruker har takket deg: Ofot-yid

PL: Spurs v Qpr 23.Sep 2012 kl:17:00 7 år 11 måneder ago #832

• Øivind
  • Øivind's profilbilde
  • COYS!
Etter å ha sett liverpool Man U, må jeg si jeg.har null tro på poeng til lørdag. Ikke fordi Man U er så.gode, men fordi det kommer til å blien ny skandale kamp hvor mannen i svart avgjør.til United.sin fordel...

På fredag brukte Fergie tiden på å klage på at united "aldri" fikk straffe på Anfield, og vips. Straffe ut av ingenting...

Kampen var preget av avgjørelser i united sin favør.

Forventer både utvisning og straffe.imot på lørdag.

Har gudskjelov sluttet å bry meg.om kampene mot united, city, chelsea, da jeg mener.de jukser.i sin pengebruk, men tragisk blir det uansett...

PL: Spurs v Qpr 23.Sep 2012 kl:17:00 7 år 11 måneder ago #841

• Kjartanian
  • Kjartanian's profilbilde
Daws skrev:
Har nå sett intervjuet med Hughes om igjen og kampen har jeg tatt opp. Hughes mener det er en "clear foul" på Fourlin og en "clear foul" på Onuoha.

Er vel Granero som blir avkledd av Dembele, ellers er eg heilt enig med deg:)

PL: Spurs v Qpr 23.Sep 2012 kl:17:00 7 år 11 måneder ago #957

• Anders E
  • Anders E's profilbilde
  • COYS
For de som ikke har fått det med seg: Analysen av kampen ligger ute på analyshjørnets hjemmesider. analysehjornet.com