Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Kieran Trippier

Kieran Trippier 4 måneder 3 uker ago #75188

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde
Jeg heller mot å selge, men kun hvis vi har en klar plan for erstatter! Vil ikke havne i en posisjon der vi MÅ ha en høyreback og alle vi kunne tenke oss får en kunstig høy pris.
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Kieran Trippier 4 måneder 3 uker ago #75189

• Andreas
  • Andreas's profilbilde
Synst, i år, at KWP har vist at hverken Aurier eller Trippier bør belage seg på å spele kvar kamp framover.
Eg liker godt Tripps. Spesiellt når det virkleg "klikkar" framover. Problemet er vel gjerne at det ikkje "klikkar" ofte nok. Når han da i tillegg har ein del rusk bakover, så bør han vel strengt tatt, etter det han har vist denne sesongen, ikkje spele på eit top 4 lag i PL.
Eg kan leve med KWP som førstevalg, og Aurier som backup. Spesiellt dersom pengane vi evt får for Tripps blir investert riktig.

Så skal det og seiast at dersom vi selg Tripps, og berre plasserar pengane på konto, som vi er vant med, så beheld eg heller Tripps.

Kieran Trippier 4 måneder 3 uker ago #75193

• HH
  • HH's profilbilde
På konto? Penger «på konto» forsvinner ikke. Du ønsker å beholde Trippier hvis pengene ikke brukes umiddelbart?

For slike summer er det liten tvil om at han må selges. Karen er ikke 22 lengre. Jeg har vel tro på at han kan spille bedre enn i år igjen, men at han skal bli noe mer enn middels igjen tviler jeg på. Både KWP og Foyth har skapt mer enn Trippier de få minuttene de har fått i år.

Kieran Trippier 4 måneder 3 uker ago #75196

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Mest skuffet over hvor dårlig Trippier har blitt offensivt. Skjønner ikke helt hva som har skjedd der. Gått fra å ha det beste tilslaget i PL siden Beckham til å stort sett måke innlegg opp på rad Z. Skjønner ærlig talt ikke helt hvordan Napoli har scoutet han til å koste så mye denne sesongen, men så er det jo under et år siden han hadde et strålende vm da. Passer kanskje bedre i Serie A, hvor han vil få mer rom/tid/plass til å slå innleggene sine.

Tripp er egentlig den eneste spilleren jeg føler vi kan selge som vi ikke må erstatte helt eller delvis. Har fortsatt Aurier, og ser helt ærlig talt ikke hva Trippier har som ikke KwP har vist denne sesongen, når Trippier som nevnt har mista innleggskvaliteten sin. Argumentet mot KwP ville kanskje vært at han er noe rufsete og veik, men der er jo ikke Trippier noe bedre, snarere tvert imot. Dessuten har Foyth gjort en god figur på høyreback også, så mer enn nok dekning.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"

Kieran Trippier 4 måneder 3 uker ago #75197

• Brakar
  • Brakar's profilbilde
Syntes prestasjonene som har blitt levert på HB denne sesongen har vært under pari. Håper klubben finner nye arbeidsgivere til Tripps og Aurier, og i stedet henter en HB med hurtighet, disiplin, gode ferdigheter 1 mot 1 defensivt og ikke minst som kan slå gode innlegg. Wan-Bissaka er førstevalget. Aarons fra Norwich virker også spennende, men er kanskje ikke klar for en rolle som førstevalg riktig enda. På den andre siden har TAA vist i Liverpool at alder ikke nødvendigvis er noen hindring.

Liker Walker-Peters og håper han kan utvikle seg videre kommende sesong. Da nytter det imidlertid ikke å stille back Foyth og eventuelt Dier i køen.
- One team in London -

Kieran Trippier 4 måneder 3 uker ago #75198

• HH
  • HH's profilbilde
Jeg har ingen problemer med at vi har KWP, Aurier og evt. Foyth som høyrebacker neste år. Så får vi se om en av de svømmer.

Wan-Bissaka ser lovende ut, men er det verdt å bruke så mye penger på den posisjonen? De pengene kan brukes bedre fremover i banen etter mitt syn. Kun hvis vi klarer å selge Aurier i tillegg synes jeg vi skal bruke mye på en ny høyreback.

Foyth hvis man ser kvalitetene hans er egentlig den perfekte moderne høyreback. Der kan han spille på høy risiko uten at konsekvensene nødvendigvis blir så fatale som de kan bli som stopper. Samt at det virker som han faktisk har en OK innleggsfot også.

Selg Trippier. Sett pengene på bok. La de 3 kjempe om plassen. Egentlig ganske sikker på at det skjer.

Kieran Trippier 4 måneder 3 uker ago #75199

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
HH skrev:
Foyth hvis man ser kvalitetene hans er egentlig den perfekte moderne høyreback. Der kan han spille på høy risiko uten at konsekvensene nødvendigvis blir så fatale som de kan bli som stopper. Samt at det virker som han faktisk har en OK innleggsfot også.
Nja, synes Foyth mangler litt fart til å være en helt perfekt moderne høyreback. Ikke at han er treig, men likevel.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"

Kieran Trippier 4 måneder 3 uker ago #75200

• HH
  • HH's profilbilde
Uenig. Foyth er rask nok.

Vet ikke hvor viktig det er å være et lyn heller. Backer er vanligvis raske, men trenger ikke være noe lyn for å være god som back.

Kieran Trippier 4 måneder 3 uker ago #75201

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Mulig. Har egentlig ikke veldig høy kunnskap om farta hans, men innbiller meg at han er litt treigere enn feks TAA og Robertson. Vet ikke hvor enkelt det er å finne noe særlig empiri på det. Foyth er jo ofte litt på etterskudd, uten at det utelukkende har med fart å gjøre selvfølgelig.

Kieran Trippier 4 måneder 3 uker ago #75202

• HH
  • HH's profilbilde
Rose er et bra eksempel for meg. Rask, men ikke lynrask. Selvsagt skulle man ønske alle backer hadde hurtighet som Walker, men det er unntakene. Og de raskeste har av en eller annen grunn ofte problemer med nærteknikken.

Er TAA raskere enn Foyth? Mulig jeg er helt på bærtur der. Viktigste for meg er uansett at Foyth er rask nok til å være med opp og ned. Han er bedre til å drible enn alle de nevnte backene i denne samtalen. Verdifullt da backene ofte blir satt en mot en i Pochettino sitt system. Og tiden hvor backen sparket ballen rett frem for å løpe er definitivt forbi. Walker kan gjøre det i ny og ne, men selv der er det sjelden.

Digne er til tider PLs beste back offensivt etter mitt syn. Kjapp, men heller ikke noe lyn.

Uansett. Jeg vet ikke om Foyth blir back, men perfekt mulig til å kunne teste det ut neste år. Det kan man ikke i samme grad hvis man bruker 40m på Wan.