Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Kieran Trippier

Kieran Trippier 1 år 4 måneder ago #75203

• spurs_90
  • spurs_90's profilbilde
Jeg synes Aurier har det største potensialet av alle våre backer, og har fortsatt et lite håp om at han skal ta en Sissoko. I mine øyne har han alle kvaliteter for å kunne være en back i verdensklasse, minner meg mye om Walker før han slo ut i full blomst.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, Dougie

Kieran Trippier 1 år 4 måneder ago #75204

• HH
  • HH's profilbilde
Var det mange av oss trodde da vi kjøpte han. Var ekstremt hypet en periode under Blanc for PSG. Kanskje var han så god som omdømmet også (jeg ser lite PSG).

Blir vel slik de neste 20 årene. Kanskje er han en ny Sissoko :lol:

Vi får nok ikke solgt Aurier. Så helt greit for meg at han også får sjansen til å vise at han er god i ett år til.

Kieran Trippier 1 år 4 måneder ago #75220

• Brakar
  • Brakar's profilbilde
spurs_90 skrev:
Jeg synes Aurier har det største potensialet av alle våre backer, og har fortsatt et lite håp om at han skal ta en Sissoko. I mine øyne har han alle kvaliteter for å kunne være en back i verdensklasse, minner meg mye om Walker før han slo ut i full blomst.

Lov å håpe. Potensialet virker udiskutabelt, med bedre rolleforståelse, posisjonering og litt mer is i blodet har vi en back i verdensklasse. Jeg tror Poch kan gjøre mye med de første to punktene, men er litt mer usikker på det med blodet.
- One team in London -

Kieran Trippier 1 år 3 måneder ago #75695

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Alasdair Gold (på twitter):
As I understand it Spurs and Atletico Madrid are close to agreeing a deal for Kieran Trippier and he could even have his medical today.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles

Kieran Trippier 1 år 3 måneder ago #75701

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Virker som denne er valid. Venter på bekreftelse fra klubben før jeg flytter.

Kieran Trippier 1 år 3 måneder ago #75702

• CWaddle
  • CWaddle's profilbilde
Spekuleres i at de tilbyr Angel Correa i retur. Mener å huske at han var et stort talent. Har ikke sett stort av kam i det siste dog. Bare 24 også.
COYS

Kieran Trippier 1 år 3 måneder ago #75704

• oj
  • oj's profilbilde
Med Aurier, kwp og Foyth har vi mer enn god nok dekning på høyrebacken, så et salg av Trippier er naturlig og bra. Håper kwp virkelig tar steget denne sesongen
Følgende bruker har takket deg: CWaddle

Kieran Trippier 1 år 3 måneder ago #75707

• HH
  • HH's profilbilde
Hjelpe meg jeg blir sint hvis Correa kommer motsatt vei. Stallfyll er helt meningsløst for oss å kjøpe inn i de posisjonene. Nå tror jeg heldigvis ingenting på at vi skal bruke opp en "utlending" på Correa.

Får vi 20m+ for en spiller som snart er 29 i en posisjon vi har god dekning så strålende. Selv om jeg er rimelig sikker på at Trippier vl ha en bedre sesong i 19/20 enn han hadde i 18/19.

Liker fyren så kult hvis han får seg en kontrakt hos et så bra lag som AM. I en kul by også.

Kieran Trippier 1 år 3 måneder ago #75712

• HH
  • HH's profilbilde
Trippier ble ikke nevnt engang i oppdateringen rundt asia-turen på hjemmesiden. Så antar dette er rett rundt hjørnet.

"Vincent Janssen, Georges-Kevin Nkoudou and Danny Rose have been granted additional time off in order to explore prospective opportunities with other clubs."
Følgende bruker har takket deg: CWaddle

Kieran Trippier 1 år 3 måneder ago #75719

• Iceback
  • Iceback's profilbilde
Da er han klar for AM.
Synes det er merkelig at når vi allerede har få engelskmenn, å sende ut en til. Føler det bør handles "engelskmenn" fremover, for å unngå å situasjoner med 20 spillere registrert i stedet for 25.
Følgende bruker har takket deg: Arvid