Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Billetter andre London lag

Billetter andre London lag 4 år 5 måneder ago #50878

• Altaspurs
  • Altaspurs's profilbilde
Noen som vet hvilken stadion som ligger nærmest WHL av QPR , Charlton og Fulham? Og om man evt får kjøpt billetter med inngang rett før kampstart? Har litt tøft program med stadion omvisning kl 12 på WHL og tenkte om det var mulig å rekke en av disse 3 kampene som starter kl 3..
Spurs fan siden -89
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Billetter andre London lag 4 år 5 måneder ago #50879

• Erik Wold
  • Erik Wold's profilbilde
Det må vel utvilsomt være Lofthus Rd som ligger nærmest. Du vil bruke en drøy time dit fra WHL. Husk at toget går bare hvert kvarter fra WHL station, ellers kan man også kjøre buss (som ender på 9) til Seven Sisters. Derfra kan man tar Victoria Line og deretter central line. Tror ikke det lønner seg å kjøre overground toget helt til Liverpool street, men det kan du sjekke på www.tfl.gov.uk.
Banen til Fulham mener jeg er litt mer utilgjengelig siden man må gå et stykke uansett hva man gjør.

Du får vel alltid kjøpt billetter på utsiden, men det hadde jeg ikke tatt sjansen på. Du vil da ikke rekke de første minuttene om ikke du skal betale alt for mye. Du risikerer vel også å ikke komme inn. Det har jeg opplevd en gang og det var ikke gøy når man hører jubelen på innsiden av Lofthus Rd og man står på utsiden og føler seg dum. Mener å huske at R feltet har mest syngende fans. Jeg har aldri sett Fulham og Charlton. Et annet alternativ kan være Leyton Orient i League two. Var der i fjor, det var morro og bra stemning. Lett å få billettt.

Billetter andre London lag 4 år 5 måneder ago #50882

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Hvis man bruker transport plannern til London Tube, så sier den 1t05m til Charlton (The Valley), 40m+15m gange= 55min til Fulham (Craven Cottage) og 35m til QPR (Lofthus Rd) med Victoria og Hammersmith tube til Wood Lane. Alt fra Seven Sisters

Billetter andre London lag 4 år 5 måneder ago #50964

• Thomas Skifjord Johansen
  • Thomas Skifjord Johansen's profilbilde
Erik Wold skrev:
Det må vel utvilsomt være Lofthus Rd som ligger nærmest. Du vil bruke en drøy time dit fra WHL. Husk at toget går bare hvert kvarter fra WHL station, ellers kan man også kjøre buss (som ender på 9) til Seven Sisters. Derfra kan man tar Victoria Line og deretter central line. Tror ikke det lønner seg å kjøre overground toget helt til Liverpool street, men det kan du sjekke på www.tfl.gov.uk.
Banen til Fulham mener jeg er litt mer utilgjengelig siden man må gå et stykke uansett hva man gjør.

Du får vel alltid kjøpt billetter på utsiden, men det hadde jeg ikke tatt sjansen på. Du vil da ikke rekke de første minuttene om ikke du skal betale alt for mye. Du risikerer vel også å ikke komme inn. Det har jeg opplevd en gang og det var ikke gøy når man hører jubelen på innsiden av Lofthus Rd og man står på utsiden og føler seg dum. Mener å huske at R feltet har mest syngende fans. Jeg har aldri sett Fulham og Charlton. Et annet alternativ kan være Leyton Orient i League two. Var der i fjor, det var morro og bra stemning. Lett å få billettt.

Har vært på flere Leyton Orient kamper. Tog fra WHL station til Liverpool Street. Central Line 11 minutter østover til Leyton. Ta til høyre gjennom sentrum, gå skrått over parken, så er du på Matchroom Stadium. Om Leyton spiller hjemmekamp den helgen da.
--- To Dare Is To Do ---