Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Det Norske Landslaget

Det Norske Landslaget 7 år 3 måneder ago #10661

• Pumaking.
  • Pumaking.'s profilbilde
cjmozart skrev:
Pumaking. skrev:
Det er spillere i Norge som kan spille ball men de passer ikke inn i stilen til Drillo. Vi hadde suksess da ingen kunne matche det fysiske spillet vårt, der er vi blitt hentet inn for lengst. Det er noe galt når vi spiller mot Albania hjemme og satser på å få flest mulig innkast.

Vet ikke helt om jeg deler din optimisme på dette punktet; hvilke spillere har hurtigheten og kvaliteten som trengs i internasjonale kamper? Wolf Eikrem har kvaliteten, men er nok avhengig av 2 raske spillere rundt seg om det skal fungere.. og hvem skal det være? Tettey? Meh.

Nesten så jeg vil ha Trond Olsen på landslaget utelukkende for å få noen med fart.. det gååår såå sakte.

U21 laget spille bra fotball, de spiller jevnt med land som England og Frankrike. Tror ikke U21 lagene til de beste nasjonene er noe dårligere enn A-laget til Albania. Er spennende spillere i Norge men i Drillo sin stil er Aarøy sannsynligvis ett bedre valg som spiss enn Moa. Vi kommer ingen vei hvis Drillo fortsatt skal sitte ved roret, på tide å prøve noen nytt.

Veton og Valon Berisha,Børven,Eikrem, Vilsvik, Konradsen, Abdi Ibrahim, Håvard Nielsen, Kristoffer Larsen, Berget mfl.
www.oddstips.nu - Bli en vinner
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Det Norske Landslaget 7 år 3 måneder ago #10663

• Carlos
  • Carlos's profilbilde
Kypros-Sveits på viasat fotball kl 1730 for de som ønsker å se Norges sjanser bli enda mere svekket...
Steffen Freund "Shoooooooooot!!"
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
  • 2