Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Euro 2016 France

Euro 2016 France 4 år 3 måneder ago #53770

• madbitt
  • madbitt's profilbilde
Vlad spiller for Romania ser jeg. Hørte de hadde sluppet inn minst av alle lag i kvaliken. Spilt hele kvaliken?.
Tottenham - fotball og kunst i skjønn forening.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Euro 2016 France 4 år 3 måneder ago #53771

• Andreas
  • Andreas's profilbilde
Etter det eg fannt her: us.soccerway.com/players/-chiriches/68268/
har han tydlegvis spelt 10 kampar i kvalliken.

Euro 2016 France 4 år 3 måneder ago #53772

• Andreas
  • Andreas's profilbilde
Mulig eg berre blir forbanna når Giroud scorar sånnt generellt, men: Er det lov å alboge vekk armane til keeper? Synst virkeleg at Girouds alboge-bruk i den duellen var i overkant. Sjølv om det og var frykteleg dårleg av keeper.

Euro 2016 France 4 år 3 måneder ago #53773

• CWaddle
  • CWaddle's profilbilde
Synes ikke det var dårlig av keeper heller. Han hadde tatt den hvis ikke hånden hadde blitt "styrt" vekk fra ballen. Bra da at det ble utlignet.
COYS

Euro 2016 France 4 år 3 måneder ago #53774

• HH
  • HH's profilbilde
Chiriches er jo god. Passet bare ikke helt i Tottenham. Kunne vært en strålende stopper for mange gode klubber i Europa - muligens ikke en helt toppklubb, men kanskje det også med riktig partner.

Vi har vel også fort gjort 10 mann som spiller (er vel bare Dembele som jeg er rimelig sikker på vil havne på benken). Ikke sikker på om noen kan slå det.

Euro 2016 France 4 år 3 måneder ago #53775

• Andreas
  • Andreas's profilbilde
for ein spelar Payet er! Alle dei passningane han har strødd rundt seg idag, og so toppe heile greia med eit fantastisk mål.

Edit: han kosta meg og ein del pengar idag. Hadde satsa på U i denne.
Siste endring: 4 år 3 måneder ago av Andreas.

Euro 2016 France 4 år 3 måneder ago #53776

• HH
  • HH's profilbilde
Greit nok at Payet ikke har spilt i bakgårdsklubber, men helt ufattelig at en kar med en slik talent ikke allerede har mange mange år bak seg i en virkelig toppklubb. Kan ikke huske sist en spiller på nesten 30 går fra å være god til å bli nære verdensklasse - hvis ikke faktisk verdensklasse.

Euro 2016 France 4 år 3 måneder ago #53777

• Andreas
  • Andreas's profilbilde
Er det eim mann eg skulle ønske til oss neste sesong så er det virkeleg Payet. Han er ikkje ungdom, men dei kvalitetane han har kunne vi virkeleg hatt bruk for.

Euro 2016 France 4 år 3 måneder ago #53778

• HH
  • HH's profilbilde
Skal være litt forsiktig så jeg ikke gjør denne tråden til en ny overgangstråd for Tottenham, men uenig i at Payet er det vi trenger.

Payet er nesten prikk like Eriksen. God på små flater, bra overblikk, god til å slå frispark og god til å skyte. Payet har det siste året iallefall vært bedre enn Eriksen på det der, men Eriksen løper mer og er yngre.

Hva om vi hadde hatt begge to? Hadde ikke vært noen krise det, men begge trenger spillere som løper i rom for å være gode. Vi har Kane og Alli spesielt som er veldig gode på å løpe i rom. Lamela utfyller ved at han jobber hardt som førsteforsvarer. Hvis vi mangler noe så er det fart - Payet tilbyr ikke dette. Jeg er redd vi med Payet og Eriksen vil få to spillere som ser etter andre, men hvor de sjelden finner hverandre ettersom ingen av de naturlig løper i rom - eller er spesielt god til å dra av folk 1 mot 1 (begge kan selvsagt drible, men da mer i tette situasjoner enn når man utfordrer f.eks en back i en tydelig en mot en).

Payet passer enda dårligere hvis Kane faller ned som nr. 10 (fortsatt overbevist om at Pochettino tenker i de baner). Payet - Kane - Eriksen er tre glimrende spillere, men jeg liker på ingen måte balansen de i mellom. Lamela/Alli - Kane - Eriksen ser veldig mye bedre ut etter min mening selv om de individuelt ikke er noe bedre (iallefall ikke med Lamela isteden for Payet).

Ikke at jeg gråter hvis vi kjøper han, men håper vi bruker pengene andre steder. Ville blitt mektig irritert hvis vi hadde kjøpt en så gammel spiller for så å sette Eriksen på benken. Eriksen kan potensielt bli minst like god.

Euro 2016 France 4 år 3 måneder ago #53779

• Guardiola
  • Guardiola's profilbilde
Enig i det meste her HH. Også den siste setningen om at Eriksen kan potensielt bli minst like god. Og der ligger vel egentlig også "problemet".
Audere-est-Facere