Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Euro 2016 France

Euro 2016 France 4 år 1 måned ago #53797

• HH
  • HH's profilbilde
cjmozart skrev:
Sterling var god i første omgang, men falt helt gjennom i andre. Nok en gang viser Hodgson ekstremt dårlig kampledelse ved bytter og taktiske disposisjoner. Russland var helt krise riktignok og er heldige hvis de får med seg mer en det ene poenget.

Kommer an på hva du definerer som god. Han ser jo flott ut, men kommer ingenting ut av det. Minner meg om Lennon bare verre.

Det kan selvsagt rette seg. Synes han virket giftig til tider i Liverpool i det minste.

Kunne ikke vært mer enig angående Russland. Hvor mange ganger er det mulig for en midtstopper å spille ballen ut av banen? Helt sensasjonelt.

England var OK i første, men totalt sett en forferdelig dårlig kamp. Så får vi se om England kan rette på ting. Gode nok spillere etter mitt syn til å kunne få til noe i år.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Euro 2016 France 4 år 1 måned ago #53802

• HH
  • HH's profilbilde
Verdens suverent beste spiller på benken igjen? Satte nettopp 1000kr på Italia-seier.
Følgende bruker har takket deg: Knut

Euro 2016 France 4 år 1 måned ago #53803

• HH
  • HH's profilbilde
Hva skjer? Mason som spiller stopper for Belgia?

Euro 2016 France 4 år 1 måned ago #53819

• JohnWhite
  • JohnWhite's profilbilde
skjønner at det hadde vært litt pinglete på en måte, men Davies lager vel et soleklart straffe mot Alli der?

Euro 2016 France 4 år 1 måned ago #53820

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Kane virker litt bleik. Skal sies at målet til Vardy bare er flaks og tilfeldigheter, men ikke utenkelig at Kane starter neste kamp på benken. Ellers må jeg si Walker imponerer meg. To veldig gode kamper.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"

Euro 2016 France 4 år 1 måned ago #53821

• Andreas
  • Andreas's profilbilde
Korleis spelte gutta idag? Fikk ikkje sett kampen desverre. Forstår at Kane må ha vert svak sidan han blei bytta i pausa..

Euro 2016 France 4 år 1 måned ago #53822

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Walker og Dier var veldig gode, Rose litt lite involvert. Alli fant ikke rytma helt (men blir vel kreditert assist på sistemålet), Kane finner ikke helt rollen sin. Hadde resten av England hatt tempoet og instillingen til Walker ville det sett veldig mye bedre ut.
Følgende bruker har takket deg: Andreas, Knut

Euro 2016 France 4 år 1 måned ago #53823

• Andreas
  • Andreas's profilbilde
Ser Walker blei MoM.

Euro 2016 France 4 år 1 måned ago #53824

• HH
  • HH's profilbilde
Fikk ikke sett hele kampen i dag, men gud hjelpe så komplett Walker virker om dagen. Nesten så han slår innlegg med mening også.

Han har riktignok imponert meg stort det siste året, men virker som han har tatt enda et steg nå. Blir veldig spennende å se i resten av kampene.

Euro 2016 France 4 år 1 måned ago #53825

• madbitt
  • madbitt's profilbilde
Walker og Dier var våre to beste. Kanskje de to beste for England?. Alli har ikke vært like bra, og Kane virker litt slapp.(sliten etter sesongen?).
Walker virker han å være i sitt livs form. Men motstanderne i EM har kanskje ikke vært av beste merke heller(litt kombinasjon tror jeg). Rose har vært ok+.

Kane er nok den som skuffer mest. Virker litt sliten og uten sprut. Men han har tross alt spilt rubbel og bit i årets sesong, så kanskje ikke så rart heller. Vardy og Sturridge virket friskere da de kom inn, og sannsynlig at de starter i neste kamp på bekostning av Kane.
Tottenham - fotball og kunst i skjønn forening.