Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Euro 2016 France

Euro 2016 France 4 år 1 måned ago #53968

• Andreas
  • Andreas's profilbilde
Osvaldo skrev:
RH skrev:
Håper virkelig England slår Island. Gjør de ikke det kommer dette laget, med fem Spurs-spillere i spissen, til å bli latterliggjort i årene som kommer. Skal ikke påstå at det kan være karriereødeleggende, men pokkern meg ikke langt unna. Gøy med Island, men nok nå.
Ja man kan jo lure på hvilken energi guttene tar med seg tilbake til treningsfeltet om noen uker etter den ynkelige sesongavslutningen, og så dette her!

Ingen som kjem til å latterliggjere Spurs-gutta etter denne. Denne ligg på Roy sine føtter.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Euro 2016 France 4 år 1 måned ago #53969

• Guardiola
  • Guardiola's profilbilde
Utrolig mange rare valg av Woy. Rooney som DM og spilleren som skal ta ut den beste hodespilleren på lange innkast. I utgangspunktet to offensive backer, men de bli effektivt blokkert av to brede vinger som ikke klarer å gi noen assistanse til spissen. Gjør ett bytte i pausen. Tar ikke ut noen av stopperne som både er trege og ekstremt dårlige med ballen. Burde satt Dier ned der dersom rullestolen på liv og død skulle danne duo med Rooney som DM. Hadde vært en fordel med en brukbar keeper også.

Får se positivt på det. Bra at våre får noen dager ekstra ferie. Regner med det er en revansjelysten gjeng som dukker opp etter ferien med den tragiske sesongavslutningen både i PL og EL friskt i minne...
Audere-est-Facere
Siste endring: 4 år 1 måned ago av Guardiola.

Euro 2016 France 4 år 1 måned ago #53970

• Andreas
  • Andreas's profilbilde
Er faktisk litt merkeleg allt dette. Beste kampen England har spelt siste året var sigeren mot Tyskland i vensskapskampen før EM. Da spelte dei 4-4-2. Funka dritbra. Gjennom heile EM klarte Roy fortsatt aldri å finne ut av kava formasjon han skulle spele....

Euro 2016 France 4 år 1 måned ago #53971

• RH
  • RH's profilbilde
Andreas skrev:
Osvaldo skrev:
RH skrev:
Håper virkelig England slår Island. Gjør de ikke det kommer dette laget, med fem Spurs-spillere i spissen, til å bli latterliggjort i årene som kommer. Skal ikke påstå at det kan være karriereødeleggende, men pokkern meg ikke langt unna. Gøy med Island, men nok nå.
Ja man kan jo lure på hvilken energi guttene tar med seg tilbake til treningsfeltet om noen uker etter den ynkelige sesongavslutningen, og så dette her!

Ingen som kjem til å latterliggjere Spurs-gutta etter denne. Denne ligg på Roy sine føtter.

Nei, de sitter sikkert igjen med masse selvtillit.

Euro 2016 France 4 år 1 måned ago #53972

• Andreas
  • Andreas's profilbilde
RH skrev:
Andreas skrev:
Osvaldo skrev:
RH skrev:

Nei, de sitter sikkert igjen med masse selvtillit.

Tipper gutta ser forskjell på landslag og klubb. Kvifor skal alltid allt svartmålast? Eg er så inn i helvette lei av at vi har tapt sesongen før pre-season har begynnt. Men du skal få lov å sitte iden lille negative kroken din.

Euro 2016 France 4 år 1 måned ago #53979

• KristianW
  • KristianW's profilbilde
Jeg velger å legge all skyld på Roy Hodgson, fyren mangler tydeligvis helt basis kunnskap rundt fotball.

Rooney presterer ingenting som midtbanespiller.
Sterling er sjokkerende dårlig, og jeg skjønner ikke at han ble tatt ut i det hele tatt.
Wheelchair like dårlig - ikke kampform og alt for dårlig trent.
Alli vet ikke helt hvor han skal spille ser det ut for.
Kane til å ta frispark og cornere??? Hallooooo.
Kunne fortsatt i lang tid, men men.

Sånn har det vært hele EM for England.
I'll rather walk alone!
Følgende bruker har takket deg: Andreas