Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Vincent Janssen

Vincent Janssen 3 år 7 måneder ago #57868

• JSU224
  • JSU224's profilbilde
HH skrev:
Nettopp. Sett mange av de målene der tidligere på youtube. Er vel ikke et eneste et fra utenfor boksen hvis jeg husker riktig. Veldig mange av dem er at han rett og slett krangler ballen i mål fra 2-3-4-5 meter. Passer jo oss egentlig ganske godt da det finnes nok spillere på laget som alltid vil ha ball. For meg trenger ikke Janssen gjøre så veldig mye mer enn å være klar når ballen er lander på 7-8 meter. Iallefall ville det vært en god start. Det han holder på med nå er det ikke. Late som han er Bergkamp.

Enig. Ofte er han rett og slett for seint ute når ballen danser foran han innenfor 5m. DER skal han være. Jeg aksepterte spillestilen hans til og begynne med siden han jo aldri mista ballen og bidro bra. Fighta og var med å skape farligheter. Nå har han mista touchen også. Kjemper som en løve fortsatt og det liker vi.

Har ikke gitt opp fyren.. det mener jeg man ikke skal gjøre før vedkommende har hatt halvannen sessong. Mye kan skje. Mye som skal kalibreres. Det snakkes om utlån, da MÅ det i såfall være til et annet lag i PL etter min mening.
Jon

..som savner Klinsmann :-)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Vincent Janssen 3 år 6 måneder ago #58096

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, CWaddle

Vincent Janssen 3 år 6 måneder ago #58097

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde
Jeg har fortsatt trua! Bra han står på :)
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.
Følgende bruker har takket deg: spurs_90, CWaddle, Øystein Svensen

Vincent Janssen 3 år 6 måneder ago #58098

• HH
  • HH's profilbilde
Ja. Skaden var problemet :lol:

Men ingen grunn til å selge nå.

Vincent Janssen 3 år 1 måned ago #61185

• Dougie
  • Dougie's profilbilde

Bildet er skjult for gjester. Vennligst logg inn eller registrer deg for å se det.

"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"

Vincent Janssen 2 år 11 måneder ago #62536

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Lånes ut til Fenerbache ut sesongen. Håper han skårer bøttevis med mål.

Vincent Janssen 2 år 11 måneder ago #62537

• HH
  • HH's profilbilde
Skjønner ikke helt logikken.

Alt 1: Er han ikke god nok - selg.
Alt 2: Trenger han kamper - så lån han ut til en klubb i England (i verste fall Championship).

Virker som vi endte opp med noe tull på slutten av vinduet (ikke at det er noe krise på noen som helst måte).

Jeg mener han skulle fått 12 mnder til her, men sannsynligvis er ikke dette noe stort tap. Kan jo håpe han gjør det bra slik at vi får en god pris neste sommer.

Vincent Janssen 2 år 11 måneder ago #62538

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Janssen og Soldado på topp B)

Åpenbart at Poch ikke lenger har troa på han, så dette er utelukkende for å presse prisen høyest mulig.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Siste endring: 2 år 11 måneder ago av Dougie.

Vincent Janssen 2 år 11 måneder ago #62539

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
HH: Målet var vel å låne han ut enten til WB eller Brighton?, men når det falt gjennom på siste dagen, så er Tyrkia et ok alternativ. Forstår at det ikke blei gjort no før vi fikk Lloriente på plass.

Vincent Janssen 2 år 11 måneder ago #62540

• CWaddle
  • CWaddle's profilbilde
Synes ikke dette er så galt. Trenger spilletid og har hva jeg ser utviklingspotensiale. Er nok pt bak Llorente og da er dette faktisk perfekt.
COYS
Følgende bruker har takket deg: Arvid