Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Vincent Janssen

Vincent Janssen 2 år 11 måneder ago #62541

• HH
  • HH's profilbilde
cjmozart skrev:
HH: Målet var vel å låne han ut enten til WB eller Brighton?, men når det falt gjennom på siste dagen, så er Tyrkia et ok alternativ. Forstår at det ikke blei gjort no før vi fikk Lloriente på plass.

Brighton var vel dødfødt fra dag 1 da de allerede hadde brukt opp kvoten?

Hvis man vet at man skal prøve noe med Llorente (som jeg ikke forstår hvorfor vi ikke kunne gjort tidligere - dette var ikke ei "stjerne" vi skulle holde hemmelig for alle andre etc.) så burde man hatt en plan for Janssen. Rimelig sikker på at ganske mange klubber i Championship og kanskje PL hadde stått klar hvis de hadde fått et hint om at noe var på gang. Kan jo være vi egentlig ønsket noen andre enn Llorente, men kan knapt huske at vi var linket til noen spisser så...

Dette er ikke noe stor sak for meg. Synes generelt vi oppfører oss intelligente i disse vinduene, men forstår ikke helt denne.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Vincent Janssen 2 år 11 måneder ago #62542

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Chelsea hadde jo mer eller mindre signert Lloriente når vi kom på banen, så det var vel et poeng av å holde det litt hemlig.

Vincent Janssen 2 år 11 måneder ago #62543

• HH
  • HH's profilbilde
I så fall for hvem?

Chelsea var jo på saken uansett.

Vincent Janssen 2 år 11 måneder ago #62544

• Presley
  • Presley's profilbilde
Jeg mener det er tabbe å låne ut Janssen.Vi trenger han i troppen vår.
Han jobber hele veien og viser mye vilje.Han er god med mann i ryggen og viser styrke som er god å ha på topp.Sist sesong kom han mye inn på slutten av kampene og det er ikke lett å gjøre noe når man får 5-10 min.Kan heller ikke huske at han har klaget til media pga for lite spilletid.Jeg synes at Janssen er et talent og vi må gi han mer tid.MP vil låne Janssen ut, men å beholde Sissoko og Nkoudou skal liksom være helt greit.Det forstår jeg ikke mye av.

Mange mener at han burde ha scoret mer, men se på den innsatsen han legger ned.Selv om han har fått pepper av media så forsetter han å jobbe like hardt, han viser ikke at han er usikker som Soldado gjorde.Jeg er sikker på at han kan få en god sesong hos oss.Håper han sier nei til et lån.
Det er også skammelig hvor lite sjanser vi skal gi nye spillere.r det slikt vi skal drive klubben fremover, trodde det var slikt City og Chelsea holder på meg?
Stolt bonus pappa og lykkelig gift 25 july 09

Spurs forever

People who drink light beer don't like the taste of beer; they just like to pee a lot
Følgende bruker har takket deg: KristianW

Vincent Janssen 2 år 11 måneder ago #62545

• Guardiola
  • Guardiola's profilbilde
"Mange mener at han burde scoret mer"

2 mål (hvorav 1 straffe) på 28 kamper i PL som spiss. Og det er ikke de vanskeligste kampene han har spilt. Da hjelper det ikke at han prøver, når han ikke får det til.
Audere-est-Facere
Siste endring: 2 år 11 måneder ago av Guardiola.

Vincent Janssen 2 år 11 måneder ago #62546

• Presley
  • Presley's profilbilde
Guardiola skrev:
"Mange mener at han burde scoret mer"

2 mål på 27 kamper som spiss. Og det er ikke de vanskeligste kampene han har spilt. Da hjelper det ikke at han prøver, når han ikke får det til.

Ja det står 27 kamper, men han spilte ikke 90 min i de kampene noe alle vet, det var mange kamper han fikk 10 min og mindre.Han kom også inn når kampene var på overtid.Det er ingen lette kamper i PL og komme inn når det er 10 min igjen av kampen er ikke lett.

Spurs forever

People who drink light beer don't like the taste of beer; they just like to pee a lot

Vincent Janssen 2 år 11 måneder ago #62548

• Guardiola
  • Guardiola's profilbilde
Er jo ofte på slutten av kampene rommene kommer når motstanderen er sliten og satser alt framover.

Nei, Janssen har vært meget svak. Soldado var i det minste teknisk god og hadde blikk for medspillere.
Audere-est-Facere

Vincent Janssen 2 år 11 måneder ago #62549

• Presley
  • Presley's profilbilde
Guardiola skrev:
Er jo ofte på slutten av kampene rommene kommer når motstanderen er sliten og satser alt framover.

Nei, Janssen har vært meget svak. Soldado var i det minste teknisk god og hadde blikk for medspillere.

Kan se ut som vi kan være enige om å være uenig :) .

Spurs forever

Siste endring: 2 år 11 måneder ago av Presley.

Vincent Janssen 2 år 11 måneder ago #62550

• HH
  • HH's profilbilde
Janssen i Tyrkia

Ut fra bildene er jeg litt usikker på om Janssen har signert i Tyrkia eller blitt kidnappet av IS.
Siste endring: 2 år 11 måneder ago av HH.
Følgende bruker har takket deg: Øystein Svensen

Vincent Janssen 2 år 11 måneder ago #62551

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
De riktige tallene er vel 6 mål på 35 kamper; ikke at det er godt nok. Tar man bort kamper han spilte mindre en 15 minutter, blir statistikken adskillig bedre, men han slo ikke gjennom; håper han finner ut av det i Tyrkia, og kommer tilbake som en målmaskin.