Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Vincent Janssen

Vincent Janssen 2 år 10 måneder ago #62596

• erlands
  • erlands's profilbilde
  • Gin'Sa'Tonic
Håper uansett Janssen og Soldado begge lykkes i Fenerb og får md seg trofer der ! Flotte typer og sympatiske fine folk . Kan jo håpe på 15-20 mål av Janssen og at får igjen pengene vi kjøpte han for neste år, eventuelt om Poch vil gir han en sjanse til om utviklet seg mye iår . Viktig år for Janssen nå om skal bli god spiss eller kun middels . Dog dt han gjør for Nederland må jo bety at han har noe ve seg også ..
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: eejit, Knut, Arvid

Vincent Janssen 1 år 5 måneder ago #71853

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde
Vincent har nettopp scora for U23 mot West Ham :D
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.
Følgende bruker har takket deg: Ginola #14, CWaddle, Knut, Arvid

Vincent Janssen 1 år 5 måneder ago #71933

• erlands
  • erlands's profilbilde
  • Gin'Sa'Tonic
Poch regelrett uvenner med Janssen eller ? Noen som vet noe om hva som egentlig skjedde ? Fra Nederlands landslagstjerne til u23 i Spurs og selges garantert nå for sikkert 1/3 av hva vi ga . Trist med 23 år gammel spiller som faktisk ikke så så hakkende gæli ut ..

Vincent Janssen 1 år 5 måneder ago #71934

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde
Tror Vincent har brent alle broene tilbake til laget? Kom jo med noen uttalelser når han var på lån i Fenerbache, menr jeg å huske?
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.

Vincent Janssen 1 år 5 måneder ago #71935

• HH
  • HH's profilbilde
Jeg kan ikke annet enn å stole på Pochettino her. Det finnes visse verdier en klubb må ha og visse forventninger til innstilling fra spillere. Jeg aner ikke hva det er Janssen har gjort, men antar han har brutt noe (og jeg antar det har skjedd flere ganger).

Rose viser at Pochettino kan tilgi (selv om jeg ikke synes det han sa var så ille som mange skulle ha det til).

Da er det enkelt og greit ingen vei tilbake.

Vincent Janssen 1 år 5 måneder ago #71938

• Ginola #14
  • Ginola #14's profilbilde
Aner ikke hva som har skjedd her jeg heller. Om han ikke blir tildelt et nummer og kommer inn på førstelaget nå, som en følge av Kanes skade og at Son drar østover, ja da er det definitivt over. Rent sportslig sett hadde vi hatt bruk for han nå. Det har kommet positive tilbakemeldinger fra klubben om hvordan han har bidratt i sine to U23 kamper.

Vincent Janssen 1 år 5 måneder ago #71939

• HH
  • HH's profilbilde
Pochettino svarte vel på det der nylig.

Vincent Janssen is back fit and scored today for the U23s, does he have any chance to get back in your plans?

No, he is not in my plans.
Følgende bruker har takket deg: Presley

Vincent Janssen 1 år 5 måneder ago #71940

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Vet ikke egentlig om det er så mye å spekulere i. Poch har tydeligvis bestemt at Janssen bare ikke er god nok. Vanskelig å være uenig i det, selv en snart 34 år gammel Llorente er ganske mye bedre i fotball. Ble åpenbart bestemt at han skulle selges i sommer, dermed mistet han draktnummeret sitt. Så kom han tilbake langtidsskadet fra Tyrkia, men ingen grunn til at situasjonen skal forandre seg av den grunn.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"

Vincent Janssen 1 år 5 måneder ago #71941

• HH
  • HH's profilbilde
God nok for hva?

Hvis Kane er ute og Son i Asia så skjønner jeg ikke helt hva annet vi skal ha på benken.

Vincent Janssen 1 år 5 måneder ago #71942

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
God nok for Tottenham? Er vel bedre å ha dn ungutt som faktisk kan ha en fremtid i klubben isåfall. Parrott f.eks.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"